رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۰ آبان ۱۳۹۳

اتوبوس گردشگری ویژه بانوان خانه دار در ارومیه

لینک این مطلب کپی شد!

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار ارومیه گفت: اتوبوس گردشگری ویژه بانوان خانه دار در سطح شهر راه اندازی می شود که در قالب آن، بانوان خانه دار از اماکن دیدنی شهر بازدید می کنند.

‘سهراب عبدالله زاده’ افزود: با برنامه ریزی های انجام شده، سعی داریم این اتوبوس ویژه و منحصر به فرد را در هفته های آینده راه اندازی کنیم تا زمینه گردش مفرح برای بانوان خانه دار در ارومیه فراهم شود.

وی اضافه کرد: آشنا کردن بیش از پیش بانوان با تاریخ و فرهنگ شهر ارومیه از جمله اهداف اجرای این طرح در شهر است.

وی به دیگر برنامه های فرهنگی شهر ارومیه اشاره کرد و ادامه داد: سعی داریم در تمام نقاط شهر، مکان ورزشی کوچک احداث کنیم که احداث ۴۰ مکان ورزشی فرهنگی کوچک و روباز در محله های مختلف شهر از گامهای نخست اجرای این طرح به شمار می رود.

وی اظهار کرد: ایجاد این مکان های ورزشی سالنی و روباز از سال آینده در شهر ارومیه آغاز شده و به صورت متناوب ادامه می یابد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار ارومیه گفت: از دیگر برنامه های کوتاه مدت شهرداری ارومیه ایجاد اماکنی با نام ‘شهر بانو’ در شهر است که در راستای اجرای آن، دوره های آموزشی مختلف برای بانوان برگزار می شود.

عبدالله زاده با اشاره به ساخت فرهنگسرا و کتابخانه های محلی در شهر ارومیه نیز افزود: این برنامه در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد و امیدواریم تا پایان پاییز امسال، سه فرهنگسرای جدید در محلات شهر ارومیه راه اندازی شود.

وی ادامه داد: محدودیتی برای اجرای برنامه های فرهنگی از سوی شهرداری ارومیه وجود ندارد.

ارومیه نزدیک به ۸۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

           
 

نظر کاربران :

  • یاشاسین آذربایجان یاشاسین اورمیه

    یاشاسین آذربایجان یاشاسین اورمیه
    اورمیه عشقیم

    ۷ آبان, ۱۳۹۶ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *