رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۳ اسفند ۱۳۹۲

معاون سازمان صنایع دستی : خانه عشایر در استان های کشور راه اندازی می شود

اشتراک گذاری

تاریخ خبر : ۱۳۹۲/۱۲/۳ – ˈبهمن نامورمطلقˈ روز جمعه در سفر به شهرکرد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از راه اندازی خانه های عشایر در استان های کشور به عنوان محل فرهنگی برای معرفی فرهنگ و هویت این قوم و فرهنگ استان ها یاد کرد.

وی اضافه کرد:عشایر مرزداران بی ادعایی هستند که خدمات آن ها به بخش های مختلف کشور فراموش نشدنی است و باید از تمامی توان برای خدمت به این قشر استفاده کرد.

وی با اشاره به فرمایش تاریخی امام خمینی(ره) که از عشایر به عنوان ذخیره انقلاب یاد کردند، افزود:با راه اندازی خانه های عشایری در کنار جاذبه های فرهنگی و گردشگری، فرهنگ و صنایع دستی این قوم به علاقه مندان معرفی شده، و در مسیر تقویت هویت فرهنگی اقوام کشور نیز گام برداشته می شود.

نامورمطلق از چهارمحال وبختیاری به عنوان یکی از استان های عشایر نشین کشور یاد کرد و گفت: این خانه ها با هدف استفاده هر چه بهتر و مناسب تر از ظرفیت ها و توانمندی های جامعه عشایری و حمایت از تولیدات آنان راه اندازی می شود.

به گزارش ایرنا، معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور به منظور دیدار با هنرمندان و فعالان صنایع دستی چهارمحال وبختیاری، و روند اجرای طرح های این سازمان به شهرکرد سفر کرد.
81054075-5515538 معاون سازمان صنایع دستی : خانه عشایر در استان های کشور راه اندازی می شود

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *