رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۱ اسفند ۱۳۹۲

سامانه‌ای برای شکایات مردم از آژانس‌ها و دفاتر خدمات مسافرتی

لینک این مطلب کپی شد!

تاریخ خبر : ۱۳۹۲/۱۲/۱۱ – تسنیم- مدیرکل نظارت و ارزیابی گردشگری سازمان میراث فرهنگی گفت: سامانه ۰۹۶۶۹ برای دریافت شکایات مردم از آژانس‌ها و دفاتر خدمات مسافرتی طراحی شده است. عبدالناصر میرچی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، اظهار کرد: بیش از نیمی از دفاتر خدمات مسافرتی در استان تهران و به‌ویژه شهر تهران هستند، به طوری که چیزی قریب به ۱۶۰۰ آژانس مسافرتی در تهران فعالیت می‌کنند بنابراین با هماهنگی ستاد خدمات سفر و هماهنگی که با اداره کل میراث فرهنگی تهران داشتیم چون عمده طراحی، تولید و فروش پکیج‌های سفر از تهران صورت می‌گیرد و تهران خودش به عنوان مهم‌ترین شهر مسافرفرست کشور هم هست در رابطه با این شهر با یک برنامه بسیار ضروری، عملیاتی و نظارتی را با هماهنگی استان تهران اعمال خواهیم کرد.

وی افزود: نظارت ما بر فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی در دو مرحله است؛ مرحله اول مرحله فروش بسته‌های سفر است که ما تلاش می‌کنیم فروش این بسته‌ها با قیمت‌های واقعی در هر کدام از اجزای یک برنامه تور که شامل نرخ‌ اماکن اقامتی، حمل‌ونقل، تعرفه بازدید از موزه‌ها و اماکن تاریخی و احتساب سود معقول و متعارف باشد، صورت گیرد. لذا در این مرحله دقت و مراقبت در مرحله تنظیم تورها را خواهیم داشت تا پکیج توری به صورت گران و غیرواقعی به مردم ارائه نشود.
مدیرکل نظارت و ارزیابی گردشگری سازمان میراث فرهنگی تصریح کرد: مرحله دوم مربوط به زمانی است که مسافران و توریست‌های داخلی در ایام نوروز خرید خود را انجام داده‌اند و به تور خود اعزام می‌شوند. در این مرحله اگر با تخلفی از سوی هر کدام از دفاتر و آژانس‌های مسافرتی سامانه مواجه شویم، برخورد لازم را انجام می‌دهیم. وی خاطرنشان کرد: سامانه ۰۹۶۶۹ برای بررسی شکایات مردمی طراحی و تعبیه شده است و مسافران می‌توانند با این شماره تماس بگیرند و تخلفات را گزارش دهند تا ما بلافاصله نسبت به هر مورد بستگی به نوع و مکان تخلف با همکاری استان‌ها اقدام به بررسی شکایات کرده و اعمال تنبیهات لازم را داشته باشیم.
accounting سامانه‌ای برای شکایات مردم از آژانس‌ها و دفاتر خدمات مسافرتی

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *