رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۲ بهمن ۱۳۹۲

افزایش ۳۰ یا ۳۰۰ درصدی قیمت تورهای نوروز !

اشتراک گذاری

تاریخ خبر : ۱۳۹۲/۱۱/۲۲ – خبرگزاری میراث فرهنگی – گردشگری – هرچه به نوروز و تعطیلات آن نزدیک‌تر می‌شویم بازار سفر و تورهای گردشگری نیز داغ‌تر می‌شود. اما حرارت این بازار داغ چنان شده که دود از کله مسافران بلند می‌کند چراکه با قیمت‌هایی برای نوروز روبه‌رو می‌شوند که ۳ برابر زمان حال است.

به طور مثال، تور تهران – کوالالامپور با پرواز ایران ایراز تاریخ ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ تا ۱۷ فروردین ۱۳۹۳ با خدماتی همچون بلیط رفت و برگشت – ترانسفر فرودگاهی – ۷ شب اقامت در هتل -یک گشت رایگان با نهار – بیمه مسافرتی- لیدر فارسی در هتل فلامینگو ۴ ستاره با خدمات B.B 4,330,000 تومان فروخته می‌شود.

این درحالی است که همین تور با اقامت در هتل مذکور و ارائه خدمات خدمات عنوان شده، از۲۰ تا ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ به قیمت ۱,۶۵۰,۰۰۰ تومان فروخته می‌شود. یعنی اگر بخواهید کمتر از یکماه دیگر به مالزی سفر کنید قیمت تور حدودا ۳ برابر می‌شود و در واقع با افزایش ۳۰۰ درصدی آن روبه‌رو خواهید شد.

تمام این امور درحالی اتفاق می‌افتد که «ناصر گلدوست» عضو انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران معتقد است: « تا ۳۰ درصد افزایش نرخ تورهای گردشگری برای نوروز منطقی است و اگر تورهای گردشگری بیش از این افزایش قیمت داشته باشند باید مورد بررسی قرار گیرند. هرچند مردم نیز می‌توانند با نخریدن تورهای گران قیمت، به جنگ گران فروشی بروند و آژانس داران با دیدن بازار در صدد ارزان کردن تورهای خود برخواهند آمد.
»IMAGE635253054205165929 افزایش ۳۰ یا ۳۰۰ درصدی قیمت تورهای نوروز !

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *