رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۴ مرداد ۱۳۹۳

رییس اتحادیه هتلداران اصفهان: مشکل اقامت نداریم

اشتراک گذاری

تاریخ خبر: ۱۳۹۳/۰۵/۰۴ – رییس اتحادیه‌ی هتل‌داران استان اصفهان کمبود مراکز اقامتی در این استان را رد کرد و گفت: اصفهان مشکل اقامتی ندارد. مسأله، این است که همه می‌خواهند در هتل پنج ستاره‌ی تاریخی شهر اقامت کنند.

مهدی نریمانی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس گردشگری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این‌که هتل‌های اصفهان به هر سلیقه‌ای جواب می‌دهند، ادامه داد: در اصفهان، بیش از ۸۳ هتل و نزدیک به ۸۰ مهمانپذیر با بیش از ۱۲هزار تخت وجود دارد که افزایش این ظرفیت تا ۲۰هزار تخت نیز امکان‌پذیر است.

او با بیان این‌که ۷۵ درصد مراکز اقامتی اصفهان‌، استانداردسازی شده‌اند، اظهار کرد: آنچه درباره‌ی کمبود هتل در اصفهان گفته می‌شود‌، چندان درست نیست‌. برخی افراد صرفا می‌خواهند در هتل پنج ستاره شهر اقامت کنند،‌ در حالی‌ که اقامت در این هتل شرایط خاص خود را دارد. اصفهان فقط همین یک هتل را ندارد‌، بقیه هتل‌ها هم آماده‌ی پذیرش گردشگر هستند. جدا از این، در اصفهان اجرای طرح‌های توسعه‌ای برای افزایش تعداد مراکز اقامتی و حتی احداث هتل پنج ستاره در دستور کار است.

وی گفت:‌ هتل‌های اصفهان از ابتدای سال تا کنون به حدود ۴۰هزار درخواست جواب داده‌اند و طبق اطلاعاتی که از گردشگران گرفته‌ایم‌، مشکلی در این زمینه تا به حال وجود نداشته است. تنوع مراکز اقامتی نیز در اصفهان مناسب است، حتی در روستاها، اقامتگاه‌های بوم‌گردی وجود دارد که گردشگران امکان اقامت در آن‌ها را دارند.

رییس اتحادیه‌ی هتلداران اصفهان درباره‌ی اعتراض تورگردانان به شرایط اقامت در مهرماه و همزمانی چند جشنواره و همایش با فصل سفر گردشگران خارجی در شهر اصفهان‌، اظهار کرد: در مهرماه، دو جشنواره و همایش با زمان سفر گردشگران خارجی تداخل پیدا کرده، ولی مشکل خاصی به‌وجود نیامده و تا کنون به هیچ درخواستی، جواب رد داده نشده است. همان‌طور که استاندار اصفهان خواسته، باید تداخل زمانی این همایش با سفر گردشگران‌، مدیریت شود که این کار در حال انجام است‌. ضمن آن‌که معمولا بخشی از رزرو اتاق‌ها کاذب است که با حذف آن‌ها‌، امکانات اقامتی بیشتری در اصفهان فراهم می‌شود.

نریمانی افزود: در هر حال، صنعت گردشگری در ایران روبه رشد و تعداد درخواست‌ها برای سفر در حال افزایش‌ است، باید این مراحل آزمون و خطا را پشت سر گذاشت و با بررسی نقاط ضعف به نتیجه‌ی دلخواه رسید.

=_UTF-8_B_YWJiYXNpX2hvdGVsX2lzZmFoYW5faXJhbi5qcGc=_= رییس اتحادیه هتلداران اصفهان: مشکل اقامت نداریم

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *