رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۷ فروردین ۱۴۰۱

روستای زرنان قلب طلایی تهران

لینک این مطلب کپی شد!

به روستای زرنان قلب طلایی تهران هم گفته می شود.تهران شهری پرجنب‌ وجوش، شلوغ و زیبا است و درعین حال گاه بسیاری از تهرانی ها به علت های مختلف تمایل دارند برای یک روز هم که شده، از زندگی شهری و دغدغه‌های بی پایان و الودگی هوایی و الودگی صوتی ان دور شوند و از طبیعت زیبا و آرامش آن بهرمند شوند و اگربتوانند اخر هفته و یا تعطیلات خود را در انجا بگذرانند. بهترین گزینه برای تحقق این هدف، سفر و یا زندگی به روستاهای اطراف تهران است که فاصله کمی با تهران دارند.
شهرستان قدس یکی از شهرستانهای استان تهران است و در غرب شهر تهران و همسایگی استان البرز قرار دارد.روستاهای قدس به تهران بسیار نزدیک هستند . شاید بهترین انتخاب روستای زرنان در غرب تهران باشد. زرنان دارای ورودی مستقیم از کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص کرج هست. روستای زرنان دارای اب و هوای بسیار مطبوع، و باغ های چشم نواز و زمین های کشاورزی و رویایی می باشد که وجود چنین منطقه ای در درون تهران بزرگ بسیار عجیب و جذاب هست. زرنان فاصله اندکی با دریاچه خلیج فارس در منطقه ۲۲ دارد.

روستای زرنان
زرنان از مناطق رو به رشد ، بکر ویلایی در اطراف تهران است. مقدار زمین‌های آزاد این منطقه کم ولی بسیار با ارزش و زیبا است زرنان به دو بخش بالا و پایین تقسیم می‌شود.
بعضی از امکانات و امتیازات زرنان عبارت است:
خوشبختانه تمام روستای زرنان اعم از مناطق پایین و بالا در کنار اب و برق و انتن دهی موبایل و اینترنت از گاز بهره مند هستند و این امکانات راه را برای توسعه و پیشرفت زرنان فراهم کرده و مورد توجه بسیاری از سرمایه گذاران قرار گرفته است خصوصا که دسترسی عالی به پنج اتوبان غربی تهران را دارد.

روستای زرنان دارای اب و هوای عالی و باغ های زیبا و زمین های کشاورزی دیدنی درفصل های مختلف می باشد.

زرنان قلب طلایی تهران
بعضی از امکانات و امتیازات زرنان عبارت است:
۱- انشعاب گاز
۲- خانه بهداشت
۳- چمن ورزشی مصنوعی
۴- مساجد ولی عصر وامیرالمومنین
۵- تالار و رستوران
۶- چند محل پرورش گل و گلخانه
۷- محل نگهداری و سوارکاری اسب
۸- مجموعه سینمایی و فیلم برداری
۹- فضای باز و طبیعت باغی و کشاورزی
۱۰- مزیت نزدیک بودن به تهران
۱۱- دسترسی به پنج بزرگراه تهران – کرج، فتح، جاده مخصوص، حکیم وهمت در ۱۰-۱۵ دقیقه
۱۲- نزدیک بودن به دریاچه خلیج فارس
۱۳- امامزاده حضرتین و در جوار روستای زرنان مربوط به دوره قاجار و جزء اثار ملی
زرنان قلب طلایی تهران

زرنان قلب طلایی تهران

زرنان قلب طلایی تهران

زرنان قلب طلایی تهران
با تشکر از جناب آقای مجید بابت ارسال این مطلب .

           
 

نظر کاربران :

  • دل ارام

    طبیعت زیبای زرنان ان چنان مسحور کننده است که موجب می شود حتی بسیاری از مسافران گذری ماشین شان را برای دقایقی متوقف کنند و ناظر طبیعت رنگارنگ زرنان و چشم اندازهای دوست داشتنی ان باشند و چند عکس از این مناظر بی مانند در تهران بگیرند.
    شکوفه های باغی درختان در بهار، سر سبزی زمین کشاورزی در تابستان، نقاشی رنگارنگ
    برگ های درختان در پاییز و چشم اندازهای برفی در زمستان زرنان را تبدیل به یک تابلوی زیبا از طبیعت رنگارنگ در تمام فصل ها نموده که همه تهرانی ها می توانند با کمترین هزینه و صرف وقت به راحتی از ان دیدن کنند.
    بنابراین اگر قصد دارید آخر هفته‌ ای آرام و به‌ دور از هیاهوی تهران را داشته باشید و در هوایی با اکسیژن خالص نفس بکشید و سفر یک روزه در اطراف تهران را تجربه کنید پیشنهاد می‌کنم حتما دیدن روستای زرنان را در برنامه خود قرار دهید

    ۱۲ فروردین, ۱۴۰۱ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *