رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۷ تیر ۱۴۰۱

روستاهای لردگان ( معرفی ۲۸۰ روستای لردگان )

اشتراک گذاری

روستاهای لردگان را در این مطلب به شما معرفی خواهیم کرد . در ابتدا با شهرستان لردگان و سپس به معرفی ۲۸۰ روستای لردگان می پردازیم .شهرستان لردگان یکی از شهرستان‌های استان چهارمحال و بختیاری ایران است. شهر لردگان، مرکز این شهرستان است.اقلیم لردگان نیمه مرطوب گرم با زمستانهای نیمه سرد است.مردم لردگان به زبان لری گویش بختیاری سخن می‌گویند زبان لری رایج در لردگان به دلیل همجواری با استان کهگیلویه بویراحمد شباهت زیادی به لری بویراحمدی‌ دارد.

روستاهای لردگان

تقسیمات کشوری

بخش مرکزی شهرستان لردگان
دهستان ریگ
دهستان میلاس
شهر : لردگان

بخش منج
دهستان بارز
دهستان منج
شهر : منج

بخش رودشت
دهستان سردشت
دهستان دودراء
شهر : سردشت

روستاهای لردگان

مناطق گردشگری

آبشار آتشگاه (طولانی ترین آبشار ایران)
سد کارون ۴ (پنجمین سد بلند جهان)
رودخانه خرسان (سرشاخه های کارون)
تالاب موزد زیلایی
بردگوری مسن
بردگوری سرتنگ مسن۱
بردگوری سرتنگ مسن۲
بردگوری سرتنگ مسن۳
کاروانسرای قلعه مدرسه
قبرستان و کاروانسرای پل بریده
رود ارمند (مرکز ورزش رفتینگ)
تنگه حفاظت‌شده در رحیم اباد

روستاهای لردگان

روستاهای لردگان

روستای علی‌آباد

علی‌آباد روستایی از توابع بخش فلارد شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان پشتکوه قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۳۷نفر (۵خانوار) بوده‌است.

روستای آب گرمک

آب گرمک، روستایی از توابع بخش فلارد شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان فلارد قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن زیر سه خانوار بوده‌است.

روستای آب‌بیدک

آب‌بیدک روستایی از توابع بخش منج شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان منج قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۴۹۱ نفر (۹۳ خانوار) بوده‌است.

روستای آب‌تلک

آب‌تلک، روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان میلاس قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۳۶ نفر بوده‌است.

روستای آب‌چنار

آب‌چنار روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان ارمند قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۹۰۸ نفر (۱۷۰خانوار) بوده‌است.

روستای آب‌چنار سفلی

آب‌چنار سفلی، روستایی از توابع بخش منج شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان بارز قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۸۱۴ نفر بوده‌است.

روستای آب‌چنار علیا

آب‌چنار علیا، روستایی از توابع بخش منج شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان بارز قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۱۷۹ نفر بوده‌است.

روستای آبکلایه دو

آبکلایه دو یکی از روستاهای لردگان است که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان سردشت (لردگان) قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۲۸ نفر بوده‌است.

روستای آبکلایه یک

آبکلایه یک یک روستا در ایران است که در شهرستان لردگان در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده‌است.این روستا در دهستان سردشت (لردگان) قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۳۸ نفر بوده‌است.

روستای آتشگاه

آتشگاه روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان سردشت قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۵۲۱ نفر بوده‌است.

روستای ابزادودرا

ابزادودرا، روستایی از توابع بخش رودشت شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان سردشت قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۲۷ نفر بوده‌است.

روستای ابزاسردشت

ابزاسردشت، روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان سردشت قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۳۳۶ نفر بوده‌است.

روستای ابزیر

ابزیر، روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان سردشت قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۱۳۰۶ نفر بوده‌است.

روستای ابلاران

ابلاران، روستایی از توابع بخش رودشت شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان سردشت قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۱۷۷ نفر بوده‌است.

روستای ابواسحق سفلی

ابواسحاق ، روستایی از توابع بخش فلارد شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.در دهستان فلارد قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۶۹۰ نفر بوده‌است.

روستای ابواسحق علیا

ابواسحق علیا، روستایی از توابع بخش فلارد شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان فلارد قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۷۸۱ نفر بوده‌است.

روستای احمدآباد

احمدآباد روستایی از توابع بخش رودشت شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان سردشت قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن۱۸۷ نفر بوده‌است.

روستای احمدخواجه

احمدخواجه، روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان میلاس قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۰ نفر بوده‌است.

روستای ارمند سفلی

ارمند سفلی، روستایی از توابع بخش ارمند شهرستان خانمیرزا که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان ارمند قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۱۰۷۷ نفر بوده‌است.

روستاهای لردگان

روستای اسلام‌آباد

اسلام‌آباد روستایی در دهستان پشتکوه بخش فلارد شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۳۶۴ نفر بوده‌است.

روستای اسلام‌آباد

اسلام‌آباد روستایی در دهستان میلاس بخش مرکزی شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۴۹۸ نفر بوده‌است.

روستای اکبرآباد

اکبرآباد روستایی از توابع بخش فلارد شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان پشتکوه قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۱۶۲ نفر بوده‌است.

روستای البرزآباد

البرزآباد ، روستایی از توابع بخش منج شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان منج قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۱۶۹نفر بوده‌است.

روستای امام‌آباد (سردشت)

امام‌آباد روستایی در دهستان سردشت بخش روددشت شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۷۰۴ نفر بوده‌است.

روستای امام‌آباد (فلارد)

امام‌آباد روستایی در دهستان پشتکوه بخش فلارد شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۳۴۵ نفر بوده‌است.

روستای امامزاده درویشان

امامزاده درویشان، روستایی از توابع بخش فلارد شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان پشتکوه قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۵۲۲ نفر بوده‌است.

روستای امیران سفلی

امیران سفلی، روستایی از توابع بخش فلارد شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان فلارد قرار دارد وبراساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۸۲ نفر بوده‌است.

روستای امیران علیا

امیران علیا، روستایی از توابع بخش فلارد شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان فلارد قرار دارد وبراساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۱۱۲ نفر بوده‌است.

روستای امیری سفلی

امیری سفلی، روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان ریگ قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۴۰۴ نفر بوده‌است.

روستای امیری علیا

امیری علیا، روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان ریگ قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۱۱۹ نفر بوده‌است.

روستای انجو

انجو، روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان میلاس قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۳۶۲ نفر بوده‌است.

روستای اینکک

روستای اینکک، روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا ده کیلومتر مانده به آبشارمعروف آتشگاه قرار دارد.مردم این روستا ازطایفه ماموری هستند که فامیل آنان خالدی هست.
اصالتا لرزبان هستند وفرهنگ این روستا بین بختیاری ولری یاسوج قرار داردولی از لحاظ نژادی بختیاری هستند.این روستا یکی از پرآب‌ترین روستاهای بخش سردشت هست چشمه‌های فراوانی دراین روستا قرار دارد.
این روستا در دهستان سردشت قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۲۰۲ نفر بوده‌است.

روستای اینکک دودراء

اینکک دودراء، روستایی از توابع بخش رودشت شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا از توابع شهر سردشت دهستان دودراء است تا قبل از سال ۱۳۸۵ شمسی سکونت دایم داشته ولی از این سال به بعد فقط عشایر نشین شده و عشایر که در دودراء هستند فصل بهار را به آنجا می‌روند این روستا راه ماشین رو ندارد چون که از طرف لردگان کوهستانی است و از طرف بویراحمد هم رود خانه خرسان وجود دارد و روستایی بکر و دست نخورده است این روستا متعلق به فامیل خالدی طایفه حسن رحیمی است که اصالتا بختیاری اند این طایفه الان اکثراً در شهر لردگان زندگی میکنند. طایفه حسن رحیمی از باب بهداروند هفتلنگ بختیاری است. این طایفه قبل از اینکه به روستای اینکک مهاجرت کنند ساکن شهر لردگان «لردجان» بودند و یکی از اولین ساکنان شهر لردگان هستند . ولی بخاطر این که شهر لردگان زیاد مورد حمله دزدان و غارت گران قرار می‌گرفت و حفاظت گاهی نداشت آنان به طرف کوهستانی شهرستان پناه بردند و روستا را از ساکنینش «قلندری ها» خریدند.
این روستا در دهستان سردشت قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن زیر سه خانوار بوده‌است. روستا در حال حاضر فاقد سکنه دائم است ولی چندین خانوار از طایفه حسن رحیمی در ماه های مختلف سال برای چرای گوسفندان و برداشت پسته و بادام کوهی به آنجا کوچ میکنند.

روستای بابامنصور

بابامنصور، روستایی از توابع بخش خانمیرزا شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان جوانمردئ قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۶۵۵ نفر بوده‌است.

روستای بادامستان آقاجون

بادامستان آقاجون، روستایی از توابع بخش منج شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان بارز قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۹۳ نفر بوده‌است.

روستای بادامستان امید علی

بادامستان امید علی، روستایی از توابع بخش منج شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان بارز قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۲۹ نفر بوده‌است.

روستای بادامستان مشهدی امیر

بادامستان مشهدی امیر، روستایی از توابع بخش منج شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان بارز قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۳۳ نفر بوده‌است.

روستای بازنگی

بازنگی، روستایی از توابع بخش فلارد شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان پشتکوه قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن زیر سه خانوار بوده‌است.

روستای باغ انارمیلاس

باغ انارمیلاس، روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان میلاس قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۳۱۳۲ نفر بوده‌است.

روستای باغ قلندر

باغ قلندر، روستایی از توابع بخش رودشت شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان سردشت قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۰ نفر بوده‌است.

روستای باغ کاج

باغ کاج، روستایی از توابع بخش فلارد شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان پشتکوه قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۱۷۷ نفر بوده‌است.

روستای باغ محمدعلی

باغ محمدعلی، روستایی از توابع بخش فلارد شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان پشتکوه(لردگان) قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۶، جمعیت آن ۵۸۶ نفر بوده‌است.

روستاهای لردگان

روستای برآفتاب چیگو

برآفتاب چیگو، روستایی از توابع بخش منج شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان منج قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۳۵۵ نفر بوده‌است.

روستای برآفتاب خنک

برآفتاب خنک، روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان ارمند قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۲۹ نفر بوده‌است.

روستای برآفتاب سردشت

برآفتاب سردشت، روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان سردشت قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۱۳۷۱ نفر (۲۴۲ خانوار) بوده‌است.

روستای برآفتاب شیدان

برآفتاب شیدان، روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان میلاس قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۷۲۷ نفر بوده‌است.

روستای برآفتاب شیرانی

برآفتاب شیرانی، روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان میلاس قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۴۱۲۶ نفر (۷۹۸خانوار) بوده‌است.

روستای برآفتاب میلاس

برآفتاب میلاس، روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان میلاس قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۱۲۲۳ نفر بوده‌است.

روستای بردکارخانه

بردکارخانه، روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان میلاس قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۷۴ نفر بوده‌است.

روستای بندون علیا

بندون علیا، روستایی از توابع بخش منج شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان بارز قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۲۳ نفر بوده‌است.

روستای بیدله

بیدله، روستایی از توابع بخش منج، شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان منج قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۱۸۰۷ نفر بوده‌است.

روستای بیژگن

بیژگن روستایی از توابع بخش فلارد شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان پشتکوه قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۱۵۶ نفر بوده‌است.

روستای پاتوه

پاتوه روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان میلاس قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن کمتر از سه خانوار بوده‌است.

روستای پاگچ

پاگچ روستایی از توابع بخش منج شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان منج قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۳۶۴ نفر بوده‌است.

روستای پروز

پروز، روستایی از توابع بخش فلارد شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان پشتکوه قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۹۸ نفر بوده‌است.

روستای پل بارز

پل بارز، روستایی از توابع بخش منج شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان بارز قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۱۶۱ نفر بوده‌است.

روستای پل بریده

پل بریده روستایی از توابع بخش منج شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.ساکنین این روستا بختیاری و لر زبان هستند که خود را از طایفه طهماسبی از ایل جلیل معرفی میکنند و پیوند نزدیکی با دیگر روستاهای منطقه درازرود دارند.این روستا در دهستان منج قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۱۱۱۲ نفر (۳۰۴خانوار) ۵۵۵ نفر مرد و ۵۵۷ زن بوده‌است.

روستاهای لردگان

روستای پیران

پیران روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان میلاس قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۳۲۰ نفر بوده‌است.این روستا در ۳ کیلومتری شهر لردگان قرار دارد.

روستای تل اشگفتی

تل اشگفتی، روستایی از توابع بخش فلارد شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان فلارد قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۳۹۴ نفر بوده‌است.

روستای تل ماران

تل ماران، روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان میلاس قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۸۶۴ نفر بوده‌است.

روستای تنگ کلوره

تنگ کلوره، روستایی از توابع بخش ارمند شهرستان خانمیرزا که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان ارمند قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۹۷۵ نفر بوده‌است.

روستای تنگ گهراب

تنگ گهراب، روستایی از توابع بخش رودشت شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان سردشت قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۰ نفر بوده‌است.

روستای تنگارک

تنگارک، روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان ارمند قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۰ نفر بوده‌است.

روستای تیرسامان

تیرسامان، روستایی از توابع بخش منج، شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان منج قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۲۳۲ نفر بوده‌است.

روستای جاجوفاج

جاجوفاج، روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان سردشت قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۴۲ نفر بوده‌است.

روستای جرجیس

جرجیس روستایی از توابع بخش منج شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان بارز قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۱۵۶ نفر بوده‌است.

روستای جوب نسا

جوب نسا، روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان ارمند قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۳۸۹ نفر بوده‌است.

روستای چال چندار

چال چندار، روستایی از توابع بخش منج، شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان بارز قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۱۹۸ نفر بوده‌است.

روستای چال خزینه

چال خزینه، روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان سردشت قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۲۴ نفر بوده‌است.

روستای چال شیرین

چال شیرین، روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان سردشت قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۴۵۶ نفر بوده‌است.

روستای چالبتان

چالبطان، روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. در کنار محله خاردان قرار دارد.اکثر مردم این روستا کشاورز هستند و بیشتر در زمینهایشان کشت برنج رونق دارد که با نام (تولکی) شناخته می شود.این روستا در دهستان میلاس قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۲۴۱ نفر بوده‌است.

روستای چال‌دراز اسفندیار

چال‌دراز اسفندیار، روستایی از توابع بخش منج شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان بارز قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۸۶ نفر بوده‌است.

روستای چالدراز بیت‌الله

چالدراز بیت‌الله، روستایی از توابع بخش منج شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان بارز قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۲۱۴ نفر بوده‌است.

روستای چال‌دراز غلامعلی

چال‌دراز غلامعلی، روستایی از توابع بخش منج شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان بارز قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۱۱۵نفر بوده‌است.

روستای چال‌دراز نعمت‌الله

چال‌دراز نعمت‌الله، روستایی از توابع بخش منج شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان بارز قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن زیر سه خانوار بوده‌است.

روستای چال‌دراز هادی

چال‌دراز هادی، روستایی از توابع بخش منج شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان بارز قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۸۷ نفر بوده‌است.

روستای چال‌دراز یدالله

چال‌دراز یدالله، روستایی از توابع بخش منج شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان بارز قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۵۴ نفر بوده‌است.

روستای چالکو

چالکو، روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان سردشت قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۵۰۰ نفر بوده‌است.

روستای چاهگاه

چاهگاه روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان سردشت قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۰ نفر بوده‌است.

روستای چاه‌گاه

چاه‌گاه روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان ارمند قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۹۰۹ نفر بوده‌است.

روستای چاگاه میلاس

چاهگاه میلاس، روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. روستاهای نزدیک به این روستا عبارتند از:باغ نار میلاس، دهنو میلاس، برآفتاب میلاس، تل ماران.این روستا در دهستان میلاس قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۴۷۱ نفر بوده‌است. در چند سال اخیر سیل مهاجرت به این روستا خصوصاً از مناطق پشت کوه میلاس افزایش یافته‌است و باعث افزایش نرخ رشد جمعیت روستا شده‌است.

روستای چرکن

چرکن، روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان میلاس قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۵۸ نفر بوده‌است.

روستای چشمه خانی

چشمه خانی روستایی از توابع بخش منج شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان بارز قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۴۱۱ نفر بوده‌است.

روستای چل بردی

چل بردی، روستایی از توابع بخش رودشت شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان سردشت قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۳۵ نفر بوده‌است.

روستای چلمانگاسیون سفلی

چلمانگاسیون سفلی، روستایی از توابع بخش رودشت شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان سردشت قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۲۴ نفر بوده‌است.

روستای چله‌گاه

چله گاه روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان ریگ قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۱۰۷۶ نفر بوده‌است.

روستای چمن بید

چمن بید روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان ریگ قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۶۷۶ نفر بوده‌است.

روستای چنارمحمودی

چنارمحمودی، روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان ریگ قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۱۴۹۸ نفر بوده‌است.

روستای چهارده

چهارده، روستایی از توابع بخش فلارد شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان فلارد قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۸۵۶ نفر بوده‌است.

روستای چیگو

چیگو، روستایی از توابع بخش منج شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان منج قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۴۳۶ نفر بوده‌است.

روستای چیلته دودرا

چیلته دودرا، روستایی از توابع بخش رودشت شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان سردشت قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۲۷۳ نفر بوده‌است.

روستای حاتم‌آباد

حاتم‌آباد روستایی از توابع بخش منج شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان بارز قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۲۵۷ نفر بوده‌است.

روستای حاجی‌آباد

حاجی‌آباد روستایی از توابع بخش رودشت شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان سردشت قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۱۸۴ نفر بوده‌است.

روستای حسین‌آباد

حسین‌آباد روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان میلاس قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۴۷۳ نفر بوده‌است.

روستای خاردان

خاردان روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. مردم خاردان از طایفه ابراهیم محمدی هستند و بیشتر جمعیت طایفه ابراهیم محمدی در خاردان ساکن هستند.این روستا در بخش مرکزی قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۲۵۶۶ نفر بوده‌است.

روستای خسروآباد

خسروآباد روستایی از توابع بخش خانمیرزا شهرستان خانمیرزا که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان جوانمردئ قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۲۷۴ نفر بوده‌است.

روستای خلیل‌آباد (ریگ)

خلیل‌آباد روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵ این روستا بدون جمعیت بوده‌است.

روستای خلیل‌آباد (میلاس)

خلیل‌آباد روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان میلاس قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۲۷۲ نفر بوده‌است.

روستای دارجونه

دارجونه، روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان میلاس قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۹۷۶ نفر بوده‌است.

روستای دره اشگفت

دره اشگفت روستایی از توابع بخش منج شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان بارز قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۱۷۶ بوده‌است.

روستای دره باغ

دره باغ روستایی از توابع بخش منج شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان منج قرار دارد وبراساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۱۱۷ نفر بوده‌است.

روستای دره بید

دره بید روستایی از توابع بخش فلارد شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان پشتکوه قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن زیر سه خانوار بوده‌است.

روستای دره روآب

دره روآب، روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان میلاس قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن کمتر از سه خانوار بوده‌است.

روستای دره شور

دره شور روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. نام خانوادگی تمامی افراد این روستا جلیل و از ایل بزرگ جلیل می باشند. از چهره های سرشناس این روستا دکتر محمد جلیل پیران استاد دانشگاه سجونگ کره جنوبی و دارای مدرک دکتری مهندسی مخابرات می باشد.این روستا در دهستان میلاس قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۷۳۶ نفر بوده‌است.

روستای دره شورخنگ

دره شورخنگ، روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان میلاس قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۳۴۸ نفر بوده‌است.

روستای دره شورمهدی

دره شورمهدی، روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان میلاس قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۲۴۵ نفر بوده‌است.

روستای دره‌شیر

دره شیر روستایی از توابع بخش فلارد شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان پشتکوه قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۹۶ نفر بوده‌است.

روستای دره قوطی

دره قوطی، روستایی از توابع بخش منج شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان بارز قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۱۰۹ نفر بوده‌است.

روستای دره نامداری

دره نامداری، روستایی از توابع بخش فلارد شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان پشتکوه قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۴۳۹ نفر بوده‌است.

روستای دره نیک

دره نیک، روستایی از توابع بخش فلارد شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان پشتکوه قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۲۳۶ نفر بوده‌است.

روستای دستگرد

دستگرد روستایی از توابع بخش فلارد شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان پشتکوه قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۹۲ نفر بوده‌است.

روستای دشت پاگرد

دشت پاگرد، روستایی از توابع بخش فلارد شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان فلارد قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۶۴۳ نفر بوده‌است.

روستای دشت دراز

دشت دراز، روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان سردشت قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن زیر سه خانوار بوده‌است.

روستای دشتینه

دشتینه، روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان ارمند قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۳۷۱ نفر بوده‌است.

روستای دلی

دلی روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان سردشت قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۵۹۸ نفر بوده‌است.

روستای دم اب

دم اب روستایی از توابع بخش فلارد شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. همه جمعیت این روستا از ایل سترگ درویش می‌باشند.این روستا در بین روستاهای بخش فلارد بیشترین باغات را در دل خود جای داده و این باغات شامل زردآلو،انار، گردو، بادام می‌باشد.این روستا در دهستان پشتکوه قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۷۷۷ نفر بوده‌است.

روستای دورک

دورک روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان سردشت قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۳۳ نفر بوده‌است.

روستای دوله خرگوش

دوله خرگوش، روستایی از توابع بخش منج شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان منج قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۴۵۴ نفر بوده‌است.

روستای دوله سیب

دوله سیب، روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان ریگ قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۶۷۴ نفر بوده‌است.

روستای ده بارز

ده بارز، روستایی از توابع بخش منج شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان بارز قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۲۴۷ نفر بوده‌است.

روستای ده‌باغ

ده باغ روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان سردشت قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۱۱۳ نفر بوده‌است.

روستای ده ترکان

ده ترکان، روستایی از توابع شهرستان خانمیرزا که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان جوانمردی قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۴۷۵ نفر بوده‌است.

روستای ده‌تل (بخش مرکزی لردگان)

ده تل روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان سردشت قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن زیر سه خانوار بوده‌است.

روستای ده چنار

دره چنار روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان میلاس قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۲۸۴ نفر بوده‌است.

روستای ده چناردالورا

ده چناردالورا، روستایی از توابع بخش فلارد شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان فلارد قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۵۲۰ نفر بوده‌است.

روستای ده زیردودرای

ده زیردودرای، روستایی از توابع بخش رودشت شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان سردشت قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۱۲۶ نفر بوده‌است.

روستای ده سوخته (منج)

ده سوخته یک روستا در ایران است که در بخش منج شهرستان لردگان در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده‌است.این روستا در دهستان منج قرار دارد وبراساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۲۸۲ نفر بوده‌است.

روستای ده سوخته (فلارد)

ده سوخته، روستایی از توابع بخش فلارد شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.پارک جنگلی میشان و چشمه میشان در کنار این روستای زیبا که به بام دهستان فلارد معروف است، قرار دارد .این روستا در دهستان فلارد قرار دارد وبراساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۴۴۰ نفر بوده‌است.

روستای ده علی

ده علی روستایی از توابع بخش خانمیرزا شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان خانمیرزا قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۲۰۹ نفر بوده‌است.

روستای ده کهنه امامزاده

ده کهنه امامزاده، روستایی از توابع بخش رودشت شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان سردشت قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۲۰۵ نفر بوده‌است.

روستای ده‌گاه

ده‌گاه روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان سردشت قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۱۴۷ نفر بوده‌است.

روستای ده گلابی علیا

ده گلابی علیا، روستایی از توابع بخش فلارد شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان فلارد قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۲۶۶ نفر بوده‌است.

روستای ده نوبارز

ده نوبارز، روستایی از توابع بخش منج شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان بارز قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۱۱۷۱ نفر بوده‌است.

روستای ده نوگرک الله

ده نوگرک الله، روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان ریگ قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۶۳۵ نفر بوده‌است.

روستای ده‌تل (منج)

ده‌تل یک روستا در ایران است که در بخش منج شهرستان لردگان واقع شده‌است.این روستا در دهستان بارز قرار دارد وبراساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۳۵۳ نفر بوده‌است.

روستای ده‌نو (پشت‌کوه)

ده‌نو روستایی در دهستان پشتکوه بخش فلارد شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۱۸۷ نفر بوده‌است.

روستای دهنو الله‌مراد

دهنو الله‌مراد، روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان ریگ قرار دارد وبراساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۲۶۳ نفر بوده‌است.

روستای دهنو شمسعلی

دهنو شمسعلی، روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان ریگ قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۱۳۰ نفر بوده‌است.

روستای دهنو محمد حسین

دهنو محمد حسین، روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان ریگ قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۰، جمعیت آن ۲۰۰ نفر بوده‌است.

روستای دهنو عباسعلی

دهنو عباسعلی، روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان ریگ قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۱۲۵ نفر بوده‌است.

روستای دهنو گودرز

دهنو گودرز، روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان ریگ قرار دارد وبراساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۲۰۰ نفر بوده‌است.

روستای دهنو محمدقلی

دهنو محمدقلی، روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان ریگ قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۳۸۳ نفر بوده‌است.

روستای دهنو میلاس

دهنو میلاس، روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان میلاس قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۲۴۷۵ نفر بوده‌است.

روستای دهنوعلی بابا

دهنوعلی بابا، روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان ریگ قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۱۸۶ نفر بوده‌است.

روستای دهنوگودسر

دهنوگودسر، روستایی از توابع بخش منج شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان بارز قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۶۰ نفر بوده‌است.

روستای رستم بیگ

رستم بیگ، روستایی از توابع بخش فلارد شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان پشتکوه قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۱۰۵ نفر بوده‌است.

روستای رمرون

رمرون، روستایی از توابع بخش منج شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان بارز قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۱۸۲ نفر بوده‌است.

روستای زیتی ۱

زیتی ۱، روستایی از توابع بخش منج شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان بارز قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن زیر سه خانوار بوده‌است.

روستای زیتی ۲

زیتی ۲، روستایی از توابع بخش منج شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان بارز قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۴۰ نفر بوده‌است.

روستای زیتی ۳

زیتی ۳، روستایی از توابع بخش منج شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان بارز قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۸۲ نفر بوده‌است.

روستای ساخت سردشت

ساخت سردشت، روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان سردشت قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۶۹۳ نفر بوده‌است.

روستای سرپوت

سرپوت، روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان میلاس قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۱۱۸ نفر بوده‌است.

روستای سرتنگ گهراب

سرتنگ گهراب، روستایی از توابع بخش رودشت شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان سردشت قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۱۹ نفر بوده‌است.

روستای سردار

سردار روستایی از توابع بخش منج شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان منج قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۲۸۹ نفر بوده‌است.

روستای سرزاگاه

سرزاگاه، روستایی از توابع بخش رودشت شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان سردشت قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۰ نفر بوده‌است.

روستای سرقلعه

سرقلعه یک روستا در ایران است که در دهستان منج شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در بخش منج قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۴۱ نفر بوده‌است.

روستای سرقلعه (بخش مرکزی لردگان)

سرقلعه روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان میلاس قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۵۶۱ نفر بوده‌است.

روستای سرکمر

سرکمر روستایی از توابع بخش منج شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان بارز قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۱۰۶ نفر بوده‌است.

روستای سفیدار

سفیدار روستایی از توابع بخش فلارد شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان پشتکوه قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۴۸۹ نفر بوده‌است.

روستای سلح چین

سلح چین، روستایی از توابع شهرستان خانمیرزا که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در شهرستان خانمیرزاد قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۷۱۱ نفر بوده‌است و از طوایف راکی بختیاری می باشند .

روستای سلطانی

سلطانی روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان میلاس قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۲۱۸ نفر بوده‌است.

روستای سلمانک سفلی

سلمانک سفلی، روستایی از توابع بخش فلارد شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان فلارد قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن۷۱ نفر بوده‌است.

روستای سلمانک علیا

سلمانک علیا، روستایی از توابع بخش فلارد شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان فلارد قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۶۵ نفر بوده‌است.

روستای سندجان سفلی

سندجان سفلی، روستایی از توابع بخش فلارد شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان فلارد قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۸۱۶ نفر بوده‌است.

روستای سندجان علیا

سندجان علیا، روستایی از توابع بخش فلارد شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان فلارد قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۱۰۳۵ نفر بوده‌است.

روستای سندگان

سَنَدْگان(Sanadgan) روستایی در بخش فلارد شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در جنوب شرقی استان و همجوار با دو استان اصفهان و کهگلویه و بویراحمد واقع گردیده است که از دو بخش سندگان علیا و سندگان سفلا تشکیل شده است.
چشمه واقع در این روستا از نقاط گردشگری منطقه فلاد در شهرستان لردگان به حساب می‌آید که سالانه پذیرای خیل مشتاقان گردشگری در این شهرستان است. این روستا یکی از قطب‌های پرورش ماهی قزل آلا در شهرستان لردگان محسوب به حساب می آید .این روستا در فاصله ۵ کیلومتری از شهر مالخلیفه واقع گریده و از دید صنعتی دارای یک شهرک صنعتی و یک پتروشیمی به نام شرکت اوره و آمونیاک لردگان است که سهم قابل توجهی در رشد اشتغال در منطقه فلارد را به خود اختصاص داده است.

روستای سورمنده

سورمنده، روستایی از توابع بخش منج شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان منج قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۴۳ نفر بوده‌است.

روستای سهل‌آباد

سهل‌آباد روستایی از توابع بخش فلارد شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان فلارد قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۹۶۴ نفر بوده‌است.

روستای سیدمحمد

سیدمحمد روستایی از توابع بخش منج شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان منج قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۴۱۰ نفر بوده‌است. مردم لرتبار هستند.

روستای سینی

سینی روستایی از توابع شهرستان خانمیرزا که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان خانمیرزا قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۱۳۱۴ نفر بوده‌است.

روستای شاه‌حسینی

شاه‌حسینی روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان میلاس قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال۱۳۹۰ جمعیت آن ۵۳ نفر بوده‌است.

روستای شاه نجف

شاه نجف، روستایی از توابع بخش فلارد شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان پشتکوه قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۱۱۳۱ نفر بوده‌است.

روستای شش‌بهره سفلی

شش‌بهره سفلی، روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان میلاس قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۰، جمعیت آن ۲۷۲ نفر بوده‌است.

روستای شش‌بهره علیا

شش‌بهره علیا، روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان میلاس قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۰، جمعیت آن ۱۲۸۵ نفر بوده‌است.

روستای شش‌بهره میانه

شش‌بهره میانه، روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. جمعیت این روستا را طایفه بزرگ نوروزی مصیر و تعدادی خیلی ناچیز از اقوام مهاجر به این روستا تشکیل میدهد.این روستا در دهستان میلاس قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۹، جمعیت آن۲۵۵۰ نفر (۴۴۳ خانوار) بوده‌است.در جهت شمال شرقی این روستا تپه تاریخی قلعه گِلی قرار دارد که آثاری از تمدن ایلامی ها در آن کشف شده است.در سمت جنوب روستای ششبهره میانه تپه‌ای قرار دارد که در گویش محلی به آن تِل میگویند.این تپه میان دو روستای برآفتاب میلاس و شش بهره میانه واقع شده است.
مردم این روستای اکثرا از طریق کشاورزی و بخشی دیگر از طریق کار در بخش خدمات معیشت خود را کسب میکنند.

روستای شکرته

شکرته، روستایی از توابع بخش منج شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان بارز قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۹۵ نفر بوده‌است.

روستای شملک

شملک، روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان میلاس قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن کمتر از سه خانوار بوده‌است.

روستای شوار

شوار روستایی از توابع بخش منج شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان بارز قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۳۵۷ نفر بوده‌است.

روستای شوراب

شوراب روستایی از توابع بخش فلارد شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان پشتکوه قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۲۴۹ نفر بوده‌است.

روستای شوش

شوش روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان سردشت قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۰ نفر بوده‌است.

روستای شهرک امام خمینی

شهرک امام خمینی روستایی از توابع بخش فلارد شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان فلارد قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۷۴۸ نفر بوده‌است.

روستای شهرک برآفتاب شیرانی

شهرک برآفتاب شیرانی، روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان میلاس قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۶۸۹۵ نفر بوده‌است.

روستای شهرک مأمور

شهرک مامور، روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان سردشت قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۲۸۶۱ نفر بوده‌است.

روستای شهرک مشک دوزان

شهرک مشک دوزان، روستایی از توابع بخش منج شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان منج قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۷۵۳ نفر بوده‌است.

روستای شهریار

شهریار، روستایی از توابع بخش فلارد شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان فلارد قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۲۰۷۶ نفر بوده‌است.

روستای شهسوار

شهسوار روستایی از توابع بخش منج شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان منج قرار دارد و بر اساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۴۸ نفر بوده‌است.

روستای شیدان

شیدان روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان میلاس قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۱۰۷ نفر بوده‌است.

روستای شیرمرد

شیرمرد روستایی از توابع بخش فلارد شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان فلارد قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۵۷۷ نفر بوده‌است. همچنان با سیری در ایران همراه باشید تا با دیگر روستاهای لردگان آشنا شوید .

روستای صالحات

صالحات، روستایی از توابع بخش خانمیرزا شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان خانمیرزا قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۴۶۳ نفر بوده‌است.

روستای طلایه

طلایه (لردگان) ؛ روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا به دلیل طرح جابجایی به دلیل احداث سد از امکانات دولتی محروم شده است(به غیر از مدرسه و بهداشت).۱۲۳۵ نفر

روستای طلینه دودرا

طلینه دودرا، روستایی از توابع بخش رودشت شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان سردشت قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۲۸۴ نفر بوده‌است.

روستای عدوک

عدوک، روستایی از توابع بخش رودشت شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان سردشت قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۸۵ نفر بوده‌است.

روستای علی همت‌آباد طهماسبی

علی همت‌آباد طهماسبی، روستایی از توابع بخش منج شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان منج قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۷۹ نفر بوده‌است.

روستای غربا

غربا، روستایی از توابع بخش رودشت شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان سردشت قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۶۵ نفر بوده‌است.

روستای فاج

فاج، روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان سردشت قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۳۷ نفر بوده‌است.

روستای فارسون

فارسون روستایی از توابع بخش ارمند شهرستان خانمیرزا که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان ارمند قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۷۴۷ نفر بوده‌است.

روستای فیض‌آباد

فیض‌آباد روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان خانمیرزا قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۱۲۷ نفر بوده‌است.

روستای قرح

قرح، روستایی از توابع بخش فلارد شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان فلارد قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۱۴۲۹ نفر بوده‌است.

روستای قطعه

قطعه روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان ریگ قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۱۸۶ نفر بوده‌است.

روستای قلعه افغان

قلعۀ افغان، روستایی تاریخی از توابع شهرستان خانمیرزا که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان جوانمردی قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۵۱۱ نفر بوده‌است.

روستای قلعه بارز

قلعه بارز، روستایی از توابع بخش منج شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان بارز قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۰ نفربوده‌است.

روستای قلعه‌چه (خانمیرزا)

قلعه چه روستایی از توابع شهرستان خانمیرزا که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. مردم این روستا از طایفه بابادی ،تیره عکاشه و تش سله چین از شاخه هفت لنگ بختیاری هستند. تا دهه شصت خورشیدی این روستا دارای برج و تیرکش برای دفع حملات یاغیان و غارتگران بوده است و روایت است که دلیل نامگذاری این روستا،چاهی بوده که زیر برج قلعه قرار داشته است.
این روستا در دهستان جوانمردئ قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۴۹۷ نفر بوده‌است.

روستای قلعه سمه

قلعه سمه، روستایی از توابع بخش منج شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان منج قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن۱۹۹ نفر بوده‌است.

روستای قلعه سوخته

قلعه سوخته روستایی از توابع بخش فلارد شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان پشتکوه قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران ۱۳۹۵ هزار هشتاد نفر ۱۰۸۰می باشد

روستای قلعه شاه ولی شهیدرجائی

قلعه شاه ولی شهیدرجائی، روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان ریگ قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۵۹ نفر بوده‌است.

روستای قلعه مدرسه

قلعه مدرسه، مرکز دهستان بارز از توابع بخش منج، شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان بارز قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۷۲۹ نفر بوده‌است.

روستای قلعه مزعل

قلعه مزعل، روستایی از توابع بخش خانمیرزا شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان جوانمردئ قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۶۴ نفر بوده‌است.

روستای قلعه‌چه

قلعه‌چه روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان میلاس قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۲۰۱ نفر بوده‌است.

روستای کرتگل سفلی

کرتگل سفلی، روستایی از توابع بخش خانمیرزا شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان خانمیرزا قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۱۲۴۹ نفر بوده‌است.

روستای کرف سفلی

کرف سفلی، روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان میلاس قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۲۰۰ نفر بوده‌است.

روستای کرف علیا

کرف علیا، روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان میلاس قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۱۱۹۸ نفر بوده‌است.

روستای کل ابچنار

کل ابچنار، روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان میلاس قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۱۵ نفر بوده‌است.

روستای کل گچی

کل گچی، روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان میلاس قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۳۳۹ نفر بوده‌است.

روستای کلات

کلات روستایی از توابع بخش فلارد شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان پشتکوه قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۵۹ نفر بوده‌است.

روستای کلار سفلی

کلار سفلی، روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان ریگ قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۲۱۴ نفر بوده‌است.

روستای کلار علیا

کلار علیا، روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان ریگ قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۵۴۳ نفر بوده‌است.

روستای کلامویی

کلامویی، روستایی از توابع بخش خانمیرزا شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان خانمیرزا قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۹۱۹ نفر بوده‌است.

روستای کلگه سردشت

کلگه سردشت، روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان سردشت قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۶۱۴ نفر بوده‌است.

روستای کلواری

کلواری، روستایی از توابع بخش منج شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان منج قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۸۳ نفر بوده‌است.

روستای کلواری سفلی

کلواری سفلی، روستایی از توابع بخش فلارد شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان فلارد قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن۸۲۹ نفر بوده‌است.

روستای کلواری علیا

کلواری علیا، روستایی از توابع بخش فلارد شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان فلارد قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۶۰۲ نفر (۱۵۱خانوار) بوده‌است.

روستای کندر

کندر روستایی از توابع بخش فلارد شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان فلارد قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۷۴۷ نفر بوده‌است.

روستای کوه نارمه

کوه نارمه، روستایی از توابع بخش فلارد شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان پشتکوه قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۱۴۰ نفر بوده‌است.

روستای کهیان

کهیان، روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان کهیان قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۳۸۴۸نفر (۶۰۰خانوار) بوده‌است که دارای قدمت هزارساله میباشد و از طوایف قدیمی کوچرو استان فارس بوده اند و گفته های افراد مسن روستا این مطلب را تایید میکند ودرگذشته این مناطق قلمرو فارس محسوب می‌شده و به دلیل آب و هوا و کشاورزی خوب عده ای از افراد ساکن شده اند و در اسناد قدیمی از آنها بنام طایفه کوهیانی یعنی ساکنان کوه ذکر شده ساکنان اصلی ان که حدود هشتاد درصد جمعیت روستا را تشکیل می دهند فامیل طهماسبی و فامیل دیگر قنبری هستند مابقی جمعیت ان هم ازقومیتها وطایفه های دیگری هستن که درسالیان قبل بدلیل دردست نبودن اب و غذا مجبور به ترک دیارخودوسکونت درکهیان شدند. ازجمله این فامیلها ،رحیمی، تیموری، موسوی، کاظمی،خسروی و چند فامیل متفرقه دیگر میباشد. اهالی این روستا از طایفه جانکی سردسیر، باب بختیاروند (بهداروند) بختیاری میباشند.
روستای کهیان از جمله روستاهایی در سطح شهرستان می باشد که استعداد های زیادی را در زمینه درسی و ورزشی در خود دارد.

روستای گاودانه

گاودانه روستایی از توابع بخش منج شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان منج قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۳۰۶ نفر بوده‌است.

روستای گاوراه

گاوراه، روستایی از توابع بخش منج شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان بارز قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۱۲ نفر بوده‌است.

روستای گاه کده

گاه کده، روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان سردشت قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۷۱ نفر بوده‌است.

روستای گرازآباد

علی آباد روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان میلاس قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۵۴۲ نفر بوده‌است.

روستای گرداب سفلی

گرداب سفلی، روستایی از توابع بخش فلارد شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان فلارد قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۵۶۷ نفر بوده‌است.

روستای گرداب علیا

گرداب علیا روستایی از توابع بخش فلارد شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان فلارد قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۲۶۹ نفر بوده‌است.

روستای گرگر

گرگر روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان میلاس قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۱۰۵ نفر بوده‌است.

روستای گلابی سفلی

گلابی سفلی، روستایی از توابع بخش فلارد شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان فلارد قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۲۴ نفر بوده‌است.

روستای گلمتین

گلمتین، روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان سردشت قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن کمتر از سه خانوار بوده‌است.

روستای گنج

گنج، روستایی از توابع بخش فلارد شهرستان خانمیرزا که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان فلارد قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۳۵۲ نفر بوده‌است.

روستای گنداب

گنداب روستایی از توابع بخش فلارد شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان پشتکوه قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۳۰۳ نفر بوده‌است.

روستای گودبنوشیر

گودبنوشیر، روستایی از توابع بخش منج شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان بارز قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۲۲ نفر بوده‌است.

روستای گودسر

گودسر، روستایی از توابع بخش منج شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان بارز قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۴۶۳ نفر بوده‌است.

روستای گورزرد وسطی

گورزرد وسطی، روستایی از توابع بخش منج شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان بارز قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن زیر سه خانوار بوده‌است.

روستای گوشکی

گوشکی روستایی از توابع بخش خانمیرزا شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان خانمیرزا قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۳۷۶ نفر بوده‌است.

روستای گوشه

گوشه، روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان میلاس قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۱۲۱۱ نفر بوده‌است.

روستای گیساران

گیساران، روستایی از توابع بخش فلارد شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان پشتکوه قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۱۰۳ نفر بوده‌است.

روستای لاچنار

لاچنار، روستایی از توابع بخش منج شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان منج قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۲۱ نفر بوده‌است.

روستای له‌دراز

له‌دراز روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان میلاس قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۴۸۵ نفر بوده‌است.

روستای له‌ماری دو

له‌ماری دو یک روستا در ایران است که در دهستان سردشت (لردگان) واقع شده‌است.

روستای لیر

لیر روستایی از توابع بخش فلارد شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان پشتکوه قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۴۶ نفر بوده‌است.

روستای لیرابی

لیرابی، روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان میلاس قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۲۲۶ نفر بوده‌است.

روستای لیرشملک

لیرشملک، روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان میلاس قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۰ نفر بوده‌است.

روستای مازه سردشت

مازه سردشت، روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان سردشت قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۴۷۵ نفر بوده‌است.

روستای مسن

مسن، روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان ارمند قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۱۳۰۹ نفر بوده‌است.

روستای مشکدوزان

مشکدوزان، روستایی از توابع بخش منج شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. شهرک مشکدوزان و سیرمنده نیز از جمله قسمت‌های مرتبط با این روستا هستند. آبادی سیرمنده که جمعیتی حدودا چهل نفری را دارد از آبادی‌های بسیار زیبای شهرستان لردگان و استان چهارمحال و بختیاری محسوب می گردد که به لحاظ منابع آب و هم چنین زمین کشاورزی در موقعیت بسیار خوبی قرار دارد.این روستا در دهستان منج قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۲۹۹ نفر بوده‌است.

روستای منارجان

منارجان، روستایی از توابع بخش فلارد شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان پشتکوه قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۵۱۷ نفر بوده‌است.

روستای منجرمویی

منجرمویی، روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان ریگ قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۲۷۷۸ نفر بوده‌است.

روستای مونوم

مونوم، روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان سردشت قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۲۸ نفر بوده‌است.

روستای میان اب

میان اب روستایی از توابع بخش فلارد شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان فلارد قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۴۸۰ نفر بوده‌است.

روستای میان قلعه

میان قلعه روستایی از توابع بخش رودشت شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان سردشت قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن کمتر از سه خانوار بوده‌است.

روستای میانجو

میانجو، روستایی از توابع بخش منج شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان بارز قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۵۲۷ نفر بوده‌است.

روستای میانطلان

میانطلان، روستایی از توابع بخش فلارد شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان فلارد قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۲۱۶ نفر بوده‌است.

روستای میج قان علیا

میج قان علیا، روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان ریگ قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۱۰۷ نفر بوده‌است.

روستای میچ قان سفلی

میچ قان سفلی، روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان ریگ قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۱۴۸ نفر بوده‌است.

روستای میشان سفلی

میشان سفلی روستایی از توابع بخش فلارد شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان فلارد قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۳۲۷ نفر بوده‌است.

روستای میشان علیا

میشان علیا روستایی از توابع بخش فلارد شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان فلارد قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۵۴۳ نفر بوده‌است.

روستای میلاس

میلاس روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان میلاس قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۸۲۴ نفر بوده‌است.

روستای میلان بابااحمدی

میلان بابااَحمدی(بامِدی)، روستایی از توابع بخش فلارد در شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.مردم این روستا لر زبان بوده و از شاخه لر بزرگ بختیاری هفت لنگ، باب دورکی، طایفه بامِدی کی اشکی (کریمی) بوده که مسکن اولیه ایشان در کنار چشمه دیمه کوهرنگ (سردسیر) و مسجد سلیمان (گرمسیر) بوده است.
کوچ این تیره از طایفه بامِدی به دهستان فلارد با دستور ایلخان مقتدر بختیاری مبنی بر سکونت طوایف لر در این بخش و بازپسگیری آن منطقه از طوایف ترک قشقائی بوده است. اختلافات حکام فارس و اصفهان بر سر منطقه فلارد باعث شد ایلخان دورکی بختیاری این منطقه را کانون استقرار طوایف مختلف هفت لنگ بختیاری قرار دهد. به همین دلیل از هر طایفه چند واحد خانوار (بهون) در این منطقه ساکن گردیدند.
در زمان پهلوی به دلیل توانمندی مردم این روستا در انجام امورات فنی و ساخت و ساز سقف های قوسی شکل گنبدی خشتی نام این روستا به روستای اوسایل(استادان) شهرت بسیار یافت.مردم این روستا به اولادهای کاالله مراد، کامحمد زکی، کا قنبر، کا علی یار و کا علی باز تقسیم می شوند.این روستا در دهستان فلارد قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن حدود ۶۰۰ نفر (۱۵۰ خانوار) بوده‌است اما باتوجه به مهاجرت زیاد مردم این روستا به شهرهای لردگان، اصفهان و شهرکرد جمعیت واقعی مردم این روستا حدود ۱۵۰۰ نفر تخمین زده می شود.
نقاط دیدنی میلان
از نقاط دیدنی این روستا می‌توان به آبشار زیبای میلان، آستان مقدس امامزاده محمد حنفیه و چشمه های بیدی و بلوطی این روستا اشاره کرد. همچنین در این روستا یک غار بزرگ واقع شده است که می تواند گردشگران غارنورد این حوزه را به خوبی به خود جذب کند. علاوه بر آن مزارع گندم، برنج و باغات گردو ، سیب و بادام این روستا بسیار دیدنیست. سخره نوردان در این روستا با جاذبه های زیادی در این حوزه ورزشی مواجه خواهند شد.

روستای نارگیلی

نارگیلی، روستایی از توابع بخش فلارد شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان پشتکوه قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۱۰۹ نفر بوده‌است.

روستای نارمه سفلی

نارمه سفلی، روستایی از توابع بخش فلارد شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان پشتکوه قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن۱۷۶ نفر بوده‌است.

روستای نارمه علیا

نارمه علیا، روستایی از توابع بخش فلارد شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان پشتکوه قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۶۵ نفر بوده‌است.

روستای نازک

نازک (لردگان)، روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان ارمند قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۲۷ نفر بوده‌است.

روستای ناغان سفلی

ناغان سفلی، روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان میلاس قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۱۷۹۲ نفر بوده‌است.

روستای ناغان علیا

ناغان علیا، روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان میلاس قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۶۱۲ نفر بوده‌است.

روستای نجیلدون بالا

نجیلدون بالا، روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان سردشت قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن زیر سه خانوار بوده‌است.

روستای نخودکار

نخودکار، روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان سردشت قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۶۱ نفر بوده‌است.

روستای نساکوه

نساکوه، روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان میلاس قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۳۱ نفر بوده‌است.

روستای نصیرآباد

نصیرآباد روستایی از توابع بخش منج شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان بارز قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۴۱۳ نفر بوده‌است.

روستای نورآباد

نورآباد روستایی از توابع بخش فلارد شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان پشتکوه قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۲۲ نفر بوده‌است.

روستای ورکاب

ورکاب، روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان سردشت قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۴۴ نفر بوده‌است.

روستای ورکهله

ورکهله، روستایی از توابع بخش منج شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان منج قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۵۲۳ نفر بوده‌است.

روستای هرمو

هرمو، روستایی از توابع بخش خانمیرزا شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان خانمیرزا قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۱۲۸ نفر بوده‌است.

روستای هزارجریب

هزارجریب روستایی است از روستاهای لردگان از توابع بخش مرکزی که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. این روستا در دهستان سردشت قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۱۸ نفر بوده‌است.

روستای یوردسوخته

یوردسوخته، روستایی از توابع بخش فلارد شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان فلارد قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۱۰۸ نفر بوده‌است.

روستای یونکی

یونکی، روستایی از توابع بخش فلارد شهرستان لردگان که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.این روستا در دهستان فلارد قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۱۴۴۹ نفر بوده‌است.

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *