رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۴ فروردین ۱۳۹۹

رستوران گراند رشت

اشتراک گذاری

یکی از قسمت های سفر، رستوران گردی و کافه گردی در آن شهر است که می توان با غذاها و انواع خوراکی های ویژه ی آن شهر آشنا شد.رشت یکی از شهرهایی است که تنوع غذایی بسیار بالایی دارد و طعم های بسیار خوب این غذاها و خوراکی ها، همیشه مورد استقبال قرار گرفته است .به شما پیشنهاد می کنیم اگر به رشت سفر کردید، سری هم به کافه ها و رستوران های معروف به خصوص رستوران گراند رشت بزنید و لذت ببرید.

یکی از این رستوران های معروف، گراند رستوران رشت می باشد که در این مطلب به معرفی آن پرداخته ایم.این رستوارن فضای بسیار چشم نواز با معماری ای خلاقانه دارد که در این زمینه به اقلیم توجه شده و معماری داخلی رستوران و دکور آن، زیبایی خاصی دارند.همچنین در رستوران گراند شاهد نواختن قطعات کلاسیک پیانو نیز خواهید بود که بسیار لذت بخش است.

رستوران گراند رشت

غذاهای طبخ شده در این رستوران تازه و خوش طعم هستند و می توانند گزینه ی خوبی برای شما باشد.همچنین امکانات پارکنیگ و صرف غذا در فضای باز، از دیگر امتیازاتی است که رستوران گیلان گراند رشت نسبت به سایر دیگر غذاخوری‌ها در این شهر دارد.این رستوران در خیابان گلسار قرار دارد، بلوار گیلان، نبش ۱۷۲! شاید خیلی از ما بدانیم که منطقه‌ی گلسار یکی از مدرن‌ترین نقاط شهر رشت به حساب می‌آید و نمایندگی‌های مارکهای مشهوری مثل بنتون، زارا، آدیداس، دنیلی، مادر کر، پیر کاردین، جین وست، هاکوپیان، نوین چرم، لگو، ایکیا، در آن قرار دارند و مشغول فعالیت هستند.

درکنار همه این نام‌های بزرگ، رستوران گراند رشت هم در هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام، پذیرای گردشگران محلی و غیر بومی است که از همه جای ایران و گاهی حتی دنیا، برای چشیدن طعم غذاهای لذیذ به آنجا می‌روند.منوی غذاهای رستوران گیلان گراند رشت، یک طیف از خوراک‌های بین‌المللی را شامل می‌شود که برای ذائقه‌ی ایرانی مناسب‌سازی شده‌اند و به نوعی مهر و امضای رستوران گراند هتل رشت پای هرکدام از غذاها است.

طرز تهیه‌ی منحصر به فرد تهیه‌ی سس‌هایی که همراه بسیاری از غذاها سرو می‌شود، طعمی ویژه‌ و مختص گراند رستوران را به انواع خوراک‌ها می‌دهد و می‌شود با خیال راحت آن را به کسانی که در موضوع غذا به دنبال تجربه تنوع هستند پیشنهاد داد و البته ناگفته نماند که بسیاری از غذاهای محلی رشت هم با نگاهی جهانی، در رستوران گیلان گراند طبخ و سرو می‌شوند، مانند ترشه کباب و فسنجان ماهی!

رستوران گراند رشت رستوران گراند رشت

 

این رستوران در تهیه غذاهای سنتی‌تر، مانند ترشه‌تره نیزمهارت خاصی دارد. در کنار غذاهای اصلی، مخلفات و پیش غذاهای خوشمزه‌ و مخلفات عالی و درجه یک دیگری هم در این رستوران سرو می‌شود و شما می‌توانید ترشی‌ها و مزه‌های دیگر را مانند ماهی‌شورهای خوشمزه شمالی را هم سفارش دهید و طعم بی‌نظیر آن‌ها را به همراه صرف غذای اصلی بچشید.

البته باید این را مد نظر داشت که این رستوران زیبا و دنج، جزو فضاهای لوکس شهر رشت محسوب می‌شود و شاید کمی گران باشد اما این در مقایسه با امکانات و سرویس درجه یکی که اینجا به شما داده می‌شود، شاید حتی ناچیز جلوه کند. گفتنی است که این رستوران، فقط یک شعبه دارد و جز همین که بلوار گیلانِ محدوده گلسار رشت واقع شده است، هیچ شعبه‌ی دیگری ندارد. چنانچه از ساکنین شهر رشت هستید یا برای بازدید از مکان های گردشگری رشت به آنجا سفر کرده‌اید، توصیه می‌کنیم سری به یکی از بهترین رستوران های رشت همچون رستوران گیلان گراند بزنید.

نحوه دسترسی به رستوران گراند

آدرس :گلسار ، بلوار گیلان، نبش ۱۷۲

رستوران گراند رشت رستوران گراند رشت

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *