رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۴ فروردین ۱۳۹۹

رستوران لمکده خاطره ها محلات

اشتراک گذاری

رستوران لمکده خاطره ها یک رستوران سنتی، به همراه تخت های سنتی در کنارحوضی زیبا، با حال و هوای نوستالژیک در شهر محلات است  که یادآور خاطرات گذشته و قدیم است.در منوی این رستوران انواع غذاهای سنتی و ایرانی دیده می شود و یکی از چیزهایی که در رستوران لمکده خاطره ها خیلی طرفدار دارد، نان سنگک تازه ای است که در همین رستوران پخت می شود و شما می توانید از آن استفاده کنید.

البته غذاهای فست فودی هم در این رستوران وجود دارد ولی تنوع آن نسبت به غذاهای سنتی و ایرانی کم تر است.یکی از چیزهایی که باید در رستوران لمکده امتحان کنید، آبمیوه های طبیعی آن است که بسیار تازه و خوش طعم هستند و همچنین می توانید از سالاد بار این رستوران نیز استفاده کنید.
واز بابت پارکینگ و پارک خودرو در جای مناسب نیز نگرانی‌ نداشته باشید؛ چراکه این رستوران به‌دلیل شلوغی و کمبود جای پارک، پارکینگی اختصاصی در اختیار مشتریان قرار داده ‌است.

رستوران لمکده خاطره ها محلات

رستوران لمکده، رستوارنی پرآوازه و معروف در محلات است که به شما پیشنهاد می کنیم این رستوران زیبا و غذاهایش را تجربه کنید.همچنین سفره خانه ی کوچکی هم در این رستوران قرار دارد که فضای بسیار زیبای آن محیط خوبی را ایجاد کرده است ودر تابستان فضای آن باز و در زمستان قسمت‌هایی از آن را با پلاستیک گرم نگه می‌دارند. البته بخاری‌های کوچکی نیز برای این کار وجود دارد. این فضا بیشتر برای جوانان و آنان که می‌خواهند در فضای آزادتری باشند، مناسب است.

برای خانواده‌ها هم به نظر می‌آید قسمت اصلی رستوران مناسب‌تر است. چون در آنجا بیشتر گروه‌های خانوادگی حضور دارند. به قسمت داخلی رستوران که برسید، دوباره باید از راهرویی عبور کنید.

هنگام ورود به رستوران لمکده حوضچه‌ای کوچک با حس‌وحال خانه‌های مادربزرگ خواهید دید که اطراف آن پر است از گل‌ها و گیاهان زیبا. در زمستان و با باریدن برف روی درختانِ کاج کوچک، شبنم‌ها و قطرات یخ به‌صورت زیبایی خودنمایی می‌کنند و چهره این رستوران را طبیعی‌تر و سنتی‌‌تر نشان می‌دهند
وسط رستوران حوضچه و مسیری جوی‌مانند وجود دارد و سنگ‌هایی که آب از درون آن‌ها فواره می‌زند و به اطراف حوضچه می‌ریزد. کف این جوی و حوضچه‌ها را با استفاده از کاشی‌های سبز و آبی طراحی کرده‌اند.

رستوران لمکده خاطره ها رستوران لمکده خاطره ها محلات

همین باعث می‌شود زلالی آب به‌خوبی نشان داده شود و حسی از طراوت، سرسبزی و طبیعت به افراد القا می‌کند. اطراف این حوضچه‌ها گل و گیاه طبیعی کاشته‌اند که فضا را آرام‌تر و طبیعی‌تر جلوه می‌دهد.در ابتدا با دری چوبی مواجه می‌شوید؛ دری که شما را به یاد گذشته‌های دور و خانه‌های قدیمی می‌اندازد. بعداز ورود هم به راهرویی کاهگلی می‌رسید که محیط را سنتی و اصیل نشان می‌دهد.

پس‌از آن مسیری پُردرخت و سرسبز با درختان سر به آسمان کشیده را می‌بینید که شما را به سمت فضای اصلی رستوران هدایت می‌کنند. زردشدن این درختان تصویری پاییزی را بر لمکده حاکم می‌کند که شما را به یاد کوچه‌‌باغ‌های قدیم می‌اندازد.

نحوه دسترسی به رستوران لمکده خاطره ها

آدرس :استان مرکزی، محلات، کمربندی شرقی، بلوار دانشجو

رستوران لمکده خاطره ها رستوران لمکده خاطره ها محلات

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *