رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۴ اسفند ۱۳۹۷

مجتمع گردشگری نور محلات

لینک این مطلب کپی شد!

مجتمع نمونه گردشگری نور محلات واقع در شهرستان محلات ارائه دهنده انواع خدمات تفریحی از جمله شهربازی سرپوشیده، استخر، سونا، جکوزی ، باشگاه بدنسازی، آمفی تئاتر، انواع رستوران و فست فود، کافی شاپ و …. در زمینی به مساحت ۲۰۰۰۰ متر مربع جهت رفاه حال هموطنان احداث گردید. این مجموعه در تمامی ایام آماده ارائه خدمات می باشد.

سینما و آمفی تئاتر :
این سالن که در طبقه منفی یک مجموعه واقع شده است شامل ۱۱۷ صندلی میباشد که با کیفیت تصویر و صدایی کم نظیر فیلم های روز سینمای ایران در آن به نمایش در خواهد آمد.همچنین این سالن آمادگی برگزاری همایش برای ارگان ها و سازمان های مختلف را نیز داراست.

-محلات مجتمع گردشگری نور محلات

استخر سر پوشیده :
استخر سرپوشیده مجموعه با فضایی به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع با محیطی آرام و دلنشین و جکوزی با دید مسلط به استخر و بوفه مجهز میباشد. در ضمن این مجموعه شامل پارک آبی با تجهیزاتی بینظیر و مدرن جهت تفریحی بیاد ماندنی برای کودکان و نوجوانان عزیز میباشد. این مجموعه با مربیانی مجرب تمامی دوره های آموزشی شنا را از مبتدی تا حرفه ای برای تمامی سنین ارائه مینماید.

-سرپوشیده مجتمع گردشگری نور محلات

شهر بازی :
شهربازی سرپوشیده دهکده بازی پارس با وسعت ۱۲۰۰ متر مربع واقع در طبقه همکف مجموعه میباشد. این شهربازی با محیطی شاد و مفرح با امکانات تفریحی جذاب شامل بازیهای کامپیوتری، گروهی، جایزه ای و محیط بازی مخصوص کودکان آماده پذیرایی از شما عزیزان میباشد.

-بازی-محلات مجتمع گردشگری نور محلات

کافه و رستوران کشتی :
رستوران و کافی شاپ مجتمع نور با سازه ای منحصر بفرد در قلب محوطه مجموعه واقع شده است. این سازه در ۳ طبقه مجزا با معماری های متفاوت، فضایی بسیار زیبا، دلنشین و رویایی را برای شما عزیزان رقم زده است. امید است که بتوانیم در رستوران آن با انواع غذاهای فرنگی و در کافی شاپ با انواع نوشیدنی های سرد و گرم و آبمیوه های طبیعی گوناگون لحظاتی بیاد ماندنی را برای میهمانان عزیز رقم بزنیم.

-کشتی مجتمع گردشگری نور محلات

نمایشگاه گل و گیاه :

نمایشگاه و فروشگاه گل و گیاه مجتمع نور واقع در محوطه مجموعه با مساحت ۱۵۰۰ متر مربع با فضایی کاملا متفاوت و معماری بینظیر با ارائه بیش از ۱۰۰۰ نوع از گونه های گیاهی اعم از آپارتمانی، شاخه بریده، فضای سبز، دارویی و … آماده خدمت رسانی به میهمانان وهمشهریان عزیز میباشد.

-گل-و-گیاه مجتمع گردشگری نور محلات

سفره خانه سنتی :
این سفره خانه در ضلع جنوبی کشتی واقع شده و در محیطی کاملا سنتی و زیبا با انواع غذاهای اصیل ایرانی خدمتگزار شما برای میهمانی ها و جشن های کوچک شما خواهد بود.

-خانه-سنتی مجتمع گردشگری نور محلات

TRX:
ورزش های متنوع در محیطی پرشور با مجموعه TRX نور

-ار-ایکس مجتمع گردشگری نور محلات

آدرس: استان مرکزی – محلات – خیابان امام خمینی – خیابان دانش شرقی – خیابان سادات – مجتمع نمونه گردشگری نور – کدپستی: ۳۷۸۱۹۴۸۷۶۷
تلفن: ۰۸۶۴۳۲۳۳۰۰۰ و ۰۸۶۴۳۲۴۲۰۰۰

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *