جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

باغ رستوران بهرامی کرمان

تاریخ بروزرسانی :
۲۴ فروردین ۱۳۹۹

شهر کرمان، شهری تاریخی با بناهای قدیمی و زیبا در تمام فصل های سال میزبان گردشگران و مسافران عزیز می باشد و جایگاه ویژه ای در میان شهرهای تاریخی ایران دارد.اگر به شهر کرمان سفر کردید و بعد از گشت و گذار در شهر و دیدن جاذبه های دیدنی آن، به دنبال رستورانی درجه یک بودید ما به شما باغ رستوران بهرامی را پیشنهاد می کنیم.

البته که در این شهر انواع رستوران های سنتی و فرنگی و فست فود های متنوع و مدرن وجود دارد که می توانید از آن ها نیز استفاده کنید.مجموعه باغ بهرامی در سال ۱۳۶۸ توسط محمدرضا بهرامی تاسیس شده است و بعد از آن هم دو بار مورد بازسازی قرار گرفته است و سالن رستوارن آن در سال ۱۳۹۱ به طور کامل تخریب و بازسازی گشته تا مطابق با نیازهای امروزی درآید.

باغ رستوارن بهرامی باغ رستوران بهرامی کرمان

تالار باغ بهرامی یکی از مجلل‌ترین و بهترین تالارهای استان کرمان است که در زمینی به وسعت پنج هزار متر مشغول با بیش از سی سال سابقه آماده فعالیت است. شما با انتخاب رستوران باغ بهرامی، می‌توانید از منوعی متنوع برخوردار شوید. از جمله منوی رستوران باغ بهرامی کرمان را می‌توان به انواع کباب، ماهی‌کباب، شنیسل‌، غذاهای ایرانی و فرنگی، دسر‌های خوشمزه و پیش‌غذاهای اشتها برانگیز اشاره کرد که همه همه، اینجا طبخ و سرو می‌شوند و در محیطی لوکس و مجلل برای ضیافت‌هایی که یکی از یکی پر زرق و برق‌تر برگزار می‌شود.

از جمله خدماتی که در باغ بهرامی به صاحبان مجالس و مهمانی‌ها ارائه می‌شود، می‌توانیم به گل‌آرایی، سفره‌آرایی، بادکنک آرایی و موسیقی زنده اشاره کرد. علاوه بر موسیقی زنده نمایش‌های سرگرم کننده دیگری مثل آتش‌بازی و شعبده بازی که خود سالن مسئولیت اجرا و مدیریتش را بر عهده می‌گیرد جزو جدا نشدنی از مهمانی‌های عروسی و ولیمه‌های کسانی است که بهترین را برای خود و عزیزانشان می‌خواهند. تالار باغ بهرامی کرمان چهار سالن مجزا دارد که هرکدام بر اساس ظرفیت مورد نظر از تعداد نفرات تجهیز و آماده‌سازی شده است.

باغ رستوارن بهرامی2 باغ رستوران بهرامی کرمان

کترینگ باغ بهرامی هم از دیگر آپشن‌های خوب این مجموعه است که می‌تواند مسئولیت تهیه غذای مجالس شما را حتی خارج از مجموعه باغ بهرامی کرمان بر عهده بگیرد. باغ بهرامی کرمان، نامی ماندگار بر لوحه‌ی تالارهای پذیرایی کرمان است و تا کنون توانسته است در این جایگاه باقی بماند.

نحوه دسترسی به باغ رستوران بهرامی

این تالار مجلل در کنار یک شهربازی سرپوشیده به نام سرزمین رویایی واقع شده است که می‌تواند برای فرزندان شما بسیار جالب توجه باشد. مجموعه تالار و رستوران باغ بهرامی استان کرمان در بلوار چهار امیرکبیر شهر کرمان قرار دارد و یکی از مشهورترین و خوش‌نام‌ترین رستوران های کرمان است که باید رفت و غذاهای خوشمزه آنجا را نوش جان کرد

باغ رستوارن بهرامی3 باغ رستوران بهرامی کرمان

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد