رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۴ بهمن ۱۳۹۳

راهی برای بهبود ارتباط مردم با آثار تاریخی

لینک این مطلب کپی شد!

تاریخ خبر :۱۳۹۳/۱۱/۱۴- مدیر پایگاه پژوهشی شوش گفت: جشنواره غذا در باغ موزه شهرستان شوش برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه خوزستان، محمدحسین ارسطوزاده اظهار کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر جشنواره غذایی در باغ موزه شوش برگزار شد که بانوان شوشی از این جشنواره استقبال زیادی کردند.

وی افزود: این جشنواره که به همت پایگاه میراث فرهنگی و گردشگری، دفتر امور بانوان و خانواده، فرمانداری، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بسیج مهندسین، پایگاه بسیج شهیده آمنه قربانی و آموزش و پرورش شوش برگزار شد غذاهای سنتی شهرستان شوش در این جشنواره نمود زیادی داشت.

وی خاطرنشان کرد: حضور مردم در باغ موزه شوش، ایجاد ارتباط نزدیک با مردم در فضاهای تاریخی و بهبود ارتباط مردم و آثار تاریخی در راستای شناخت مجموعه تاریخی شوش از اهم اهداف برگزاری این جشنواره بوده است.

ارسطوزاده تاکید کرد: همزمان نمایشگاه یک روزه نقاشی بانوان در مکان اتاق معرفی باغ موزه برپا است.

وی گفت: این جشنواره با بازدید مسئولان شهری از غرفه صنایع دستی موزه، نمایشگاه نقاشی و اتاق معرفی شروع شده و با اهداء جوایز ارزشمندی از صنایع دستی شوش به تمامی بانوان شرکت‌کننده به پایان رسید.

مدیر پایگاه پژوهشی شوش خاطرنشان کرد: برگزاری چنین آئین‌هایی در آثار تاریخی برای بهبود ارتباط مردم و آثار تاریخی و شناخت آثار موجود به جامعه هدف شهری در دستور کار پایگاه پژوهشی شوش قرار دارد.

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *