رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۵ شهریور ۱۳۹۴

دلیل تاخیر در افتتاح بازارچه صنایع‌دستی زنجان چیست؟

اشتراک گذاری

تاریخ خبر :۱۳۹۴/۰۶/۱۵- معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان تاکید کرد: سستی زمین سبب تاخیر در افتتاح بازارچه صنایع‌دستی بوده است.

محمود علی‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، گفت: با وجود همه تلاش‌های انجام گرفته، مشکلاتی مانند سستی زمین محل در نظر گرفته شده برای بازارچه صنایع‌دستی سبب شد تا زمان افتتاح این بازارچه به تعویق بیافتد. همچنین برخی از دیوارهای در نظر گرفته شده برای کارگاه‌ها در بازارچه صنایع‌دستی نیز سست بودند که نیاز بود این دیوارها تخریب شده و از نو ساخته شود.

وی افزود: هم‌اکنون سازه‌های موجود تقویت شده و به مرحله‌ای رسیده است که جزییات طرح در حال انجام است، لذا امیدواریم در اواسط یا پایان شهریورماه شاهد افتتاح این بازارچه باشیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: بر اساس محاسبات انجام گرفته و شرایط محل تاسیس بازارچه صنایع‌دستی پایان عملیات اجرایی اواسط و اواخر شهریور ماه اعلام شده است؛ چرا که پیاده‌سازی ساختار فنی آن وقت‌گیر بوده است.

علی‌محمدی در خصوص تاخیر در افتتاح خانه هنرمندان صنایع‌دستی نیز اظهار کرد: وجود مشکلات فنی مانند تداخل دیواره با سیستم برق مجموعه سبب شده است افتتاح خانه هنرمندان نیز به تاخیر بیافتد که پیمانکار در حال حل این مشکل است که امیدواریم با حل مشکلات آن، خانه هنرمندان و بازارچه صنایع‌دستی همزمان تا آخر شهریورماه افتتاح شده باشد.

1025 دلیل تاخیر در افتتاح بازارچه صنایع‌دستی زنجان چیست؟

           
 

نظر کاربران :

  • محمد

    نمیدونم زد و بند در ایران تا کی ادامه خواهد داشت؟؟؟
    بازارچه صنایع دستی زنجان اول در سرای ملک(بازار پایین زنجان) با بودجه ۳۰۰ میلیونی راه اندازی شد ولی همه چی بعد از اتمام طرح بدلایلی متوقف شد…حالا با بودجه ی دیگه ای رفتن و در یکی از مناطق فرسوده جایی برای بازارچه صنایع دستی خریداری کردند….پس سرای ملک چه شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ۲۱ بهمن, ۱۳۹۴ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *