رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۳۰ فروردین ۱۳۹۴

برگزاری نمایشگاه صنعت گردشگری از اول اردیبهشت ماه

لینک این مطلب کپی شد!

تاریخ خبر :۱۳۹۴/۰۱/۳۰-اردیبهشت، ماه رونق گردشگری داخلی و خارجی اصفهان است. بر این اساس، هفتمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، صنایع و تجهیزات وابسته از ۱ تا ۵ اردیبهشت ماه با حضور ۶۰ مشارکت کننده ۲۲ برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه اصفهان و به نقل از واحد رسانه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، این نمایشگاه با شعار ” فرصت حضور در دومین بازار گردشگری ایران”، پس از چندین سال وقفه، در شهر تاریخی اصفهان برگزار می‌شود و آخرین خدمات بخش‌های مختلف این صنعت در زیرگروه‌های خطوط هوایی، آژانس‌ها، هتل‌ها، شرکت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری، انجمن‌ها، اتحادیه‌ها و مؤسسات آموزشی مرتبط را در ۵۵۰۰ مترمربع فضای نمایشگاهی معرفی خواهد کرد.

پرواضح است که حضور شرکت‌ها، مؤسسات و مراکز مربوط به صنعت گردشگری در اصفهان به عنوان شهری شناخته شده در تمام جهان که هر ساله میزبان حجم قابل توجهی از گردشگران داخلی و خارجی است، بازار بسیار مناسبی برای فعالیت‌های اقتصادی مرتبط با صنعت جهانگردی است و حضور در این نمایشگاه که پس از چندین سال در اصفهان نصف جهان برگزار می‌شود، فرصت مناسبی برای کارشناسان، فعالان و علاقه‌مندان این حوزه خواهد بود تا با بازدید از این نمایشگاه، راه‌های ورود به این بازار بی نظیر و ارتباط بهتر با مخاطبین و گروه هدف خود را بیابند.

در این دوره مشارکت‌کنندگان استان‌های اصفهان، تهران و یزد حضور دارند. حضور غرفه‌های مربوط به زیرگروه‌های توریسم درمانی، توریسم ورزشی و توریسم هوایی در این نمایشگاه برجسته است. همچنین طرح ملی بزرگ‌ترین دهکده ورزشی کشور در شهرکرد در جریان این نمایشگاه معرفی خواهد شد. این نمایشگاه در محل نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان و طی ساعات بازدید ۱۶ الی ۲۲ برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، آخرین دوره این نمایشگاه در اصفهان در سال ۸۹ برگزار شده است.

1018 برگزاری نمایشگاه صنعت گردشگری از اول اردیبهشت ماه

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *