جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

دانلود قالیچه پرنده، برای گردشگری!

تاریخ بروزرسانی :
۲۴ دی ۱۳۹۸

با دانلود کتابهای گردشگری و جهانگردی، بر بال خیال، به همه جهان سفر کنید.
اگر عاشق جهانگردی و گشت و گذار هستید، اگر می خواهید زیباترین و ناب ترین خاطرات را از سفرهای خود به یادگار بیاورید، باید با رمز و راز گردشگری، سفر و اماکن دیدنی جهان، جاذبه های طبیعی و توریستی شهرهای مختلف، آشنا شوید، کتابهای گردشگری و جهانگردی کتابهای گردشگری و جهانگردی بهترین راه برای کسب این اطلاعات هستند.

دانلود کتاب دانلود قالیچه پرنده، برای گردشگری!

مهم نیست که اکنون در کجا هستم: منزل، تاکسی، اتوبوس و …؛ من در هر شرایطی که باشم، هر زمان که اراده کنم، چمدانم را می بندم، کوله بارم را جمع می کنم، عازم سایت های کتاب می شوم!
گشتی می زنم، از این سایت به آن سایت، می خواهم بدانم کدام نقطه از این جهان زیبا مرا به دامان خویش، دعوت می کند. به دنبال قفسه های مربوط به سفر و گردشگری می روم، کتاب ها را ورق می زنم و با هر سطر که از پیش نگاهم می گذرد، روحم اوج می گیرد و سوار بر قالیچه پرنده خیال با تار و پودی از واژگان، به همه جهان سفر می کند!

چه نعمتی بزرگتر از یک جهان بینهایت گسترده با زیبایی های ناب و شگفت آور؟!

گشت و گذار، به عنوان یک امر تفریحی برای سرگرمی، استراحت، تجدید قوا و حال خوب، برای همه انسان ها دلنشین و مطلوب است؛ اما مقصد و اقلیم این گشت و گذار، بسیار گسترده و متنوع است.
برخی، عاشق گشت در طبیعت هستند، برخی با گشتن در خیابان های پر زرق و برق شهر های بزرگ به وجد می آیند، برخی عاشق گذر در بناهای باستانی و غرق شدن در رویای گذشتگان هستند، برخی موزه ها یا اماکن فرهنگی را مقصد خود می دانند، برای برخی نیز، مقصد مهم نیست و فقط دوست دارند سفر کنند و در حقیقت شیفته خود مسافرت هستند.
طبیعت گردان و جهانگردان دو دسته اصلی جمعیت گردشگران می باشند؛ اما در کنار گردشگری در اماکن، برخی نیز در میان واژگان و کتاب ها، گشت می زنند و آب و هوا عوض می کنند!

دانلود کتاب 1 دانلود قالیچه پرنده، برای گردشگری!
جهانگردی را از قفسه های کتابخانه آغاز کنید.

از کتاب گردی تا گردشگری!
سفر، چیزی بسیار فراتر از جابه جایی فیزیکی از مکانی به مکان دیگر است. سفر در ذهن و باور انسان آغاز می شود. همه ما هر لحظه در ذهن خود نه تنها به هر نقطه ای از این جهان، بلکه به مفاهیم و معانی مختلف، رویاها و یا جهان های خیالی دیگر، سفر می کنیم. ما در ذهن خود حتی گردشگر زمان نیز هستیم. حتی وقتی به صورت فیزیکی به گردش می پردازیم، در حقیقت جهان را از زبان ذهن خود تعریف و خاطره سازی می کنیم.
اما اگر تا کنون مکانی را بصورت ملموس تجربه نکرده باشیم، چگونه می توانیم در ذهن خود به آنجا سفر کنیم؟
افکار و جهان ذهنی ما، شگفتی های بی حد و حصری دارد، قدرت تجسم و تصور یکی از این شگفتی ها می باشد. تجسم یعنی لمس افکار، هرچه میزان شناخت ما نسبت به چیزی بیشتر باشد، امکان لمس و تجسم آن، واقعی تر و بیشتر است.
شما می توانید بدون آنکه تجربه سفر به کشوری یا شهری را داشته باشید، آن را بشناسید و گردش در آن را تجسم و تجربه کنید؛ اما چگونه؟
کتابهای گردشگری و جهانگردی، کتاب هایی که به توصیف جغرافیا و اقلیم، طبیعت، اماکن دیدنی و خصوصیات مکانی و فرهنگی بخش های مختلف این جهان می پردازند، کتاب هایی که معمولا یادگار ارزشمند جهانگردان، محققین و یا ساکنین مکان های مختلف، هستند، می تواند نقطه خوبی برای آغاز سفرهای ذهنی ما باشند.

 

دانلود کتاب 2 دانلود قالیچه پرنده، برای گردشگری!

کتابهای گردشگری، مسیر و مقصد و چگونگی سفر را توصیف می کنند.

 

این گونه کتب و راهنماهای سفر را، علاوه بر فروشگاه های کتاب، به راحتی می توان در سایت های خرید و دانلود آنلاین کتاب مانند سایت کتابچین و از این قبیل پیدا نمود.

کتابهای گردشگری، دروازه های جهانگردی
مستقیم ترین، امن ترین و لذت بخش ترین سفری که می شناسم، سفر در تصویر جهان از قاب روایت های مختلف است!
ما با هربار سفر خود، درکی تازه و تجربه ای بدیع از مقصدمان شکل می دهیم، حال تصور کنید که اگر درک دیگران را از مقاصد مختلف در کنار درک و تجربه های خود قرار دهیم چه می شود؟! این فرصتی است برای ورود به جهان های هزار هزار انعکاس و بی نهایت.
این اعجاز، به لطف کتب گردشگری مهیا شده است. اگر عاشق گردش و جهانگردی هستید، چه برای شناخت و لذت بردن از سفرهای ذهنی و چه برای آشنایی با مقصد سفر خویش، چه یار و راهنمایی بهتر از کتاب ها می توانید بجویید؟

آیا با جاذبه های طبیعی و گردشی مقصد خود، آشنا هستید؟
کتابهای گردشگری با پرداختن و توصیف کامل انواع جاذبه های طبیعی، نکات گردشگری و اماکن دیدنی جهان، نه تنها امکان غرق شدن در لذت های سفر ذهنی را فراهم می کنند؛ بلکه در سه وهله می توانند برای سفر های مکانی نیز مناسب باشند.
نخست آنکه، با مطالعه کتاب و نشریات مربوط به سفر و طبیعت گردی، با مکان ها و مقاصد جدید آشنا شده و بر اساس توضیحات موجود، می توانیم به این حد از تشخیص برسیم که آیا به گشت و گذار و سفر به این مقصد خاص علاقه داریم؟ آیا شرایط این سفر برای احوال ما مناسب و مطلوب است؟ چه چیزهایی نیاز داریم و آیا می توانیم یک سفر لذت بخش را در خاطرات خود ثبت کنیم؟
از طرف دیگر، در وهله دوم، این گونه نشریات و کتب، به ما کمک می کنند که با آگاهی از وضعیت، جاذبه ها، فرهنگ، تاریخ و ویژگی های مختلف مکان های مختلف، برنامه ریزی سفر و گردش خود را، تعیین و مدون نماییم تا بتوانیم با صرف هزینه ای مناسب، در زمان مشخصی که در نظر داریم، بیشترین لذت را به واسطه دیدار و تجربه زیبایی های مقصد سفرمان، با خود سوغات آوریم.

 

دانلود کتاب 3 دانلود قالیچه پرنده، برای گردشگری!

جاذبه های طبیعی را در برنامه های گردشگری خود منظور نمایید.

و در وهله سوم، با مطالعه کتاب در زمینه سفر و جهانگردی، می توانیم یاد بگیریم که چگونه یک گردشگر ماهر و حرفه ای باشیم.

دانلود کتاب های گردشگری، گشت و گذار لازمان!
اما ممکن است همیشه پیش از آغاز سفر، به دلایل گوناگون، مطالعه ای در باب گردش و مقصد خود نداشته باشیم. منتظر نمانید تا به مقصد برسید، به یاد داشته باشید که سفر و گردش از همان لحظه خروج از درب منزل آغاز می شود؛ بنابراین نه تنها شناخت مقصد بلکه داشتن چشم اندازی روشن در مورد مسیر سفر نیز، بعنوان بخش مهمی از امر گردشگری، بسیار مهم است. جهان امروز، امکان بهره مندی از امکانات مختلف را در هر لحظه که اراده کنیم، در اختیارمان قرار داده است. یکی از این امکانات، دسترسی به راهنما و کتاب های گردشگری است. در سفر هستید و به فروشگاه کتاب دسترسی ندارید؟ می خواهید از جاذبه های موجود در مسیر گردش خود نیز مطلع باشید و بهره برید؟ فرصت مطالعه و تحقیق پیش از سفر را نداشتید؟ نمی دانید از چه منابعی می توانید اطلاعات مفید برای سفر خود به دست آورید؟ نگران نباشید، راه حلی آسان و دست مایه تکنولوژی پیش روی شماست، دانلود کتاب های گردشگری، از طریق سایت های مختلف معرفی و فروش کتاب، در هر زمان و مکانی که باشید، امکان دسترسی به هر کتابی را در زمینه جهانگردی، طبیعت گردی، سفر، اماکن مختلف دیدنی، ویژگی های نقاط مختلف جهان و هزاران اطلاعات مفید دیگر در مورد گردشگری را در اختیار شما قرار داده است.

 

دانلود کتاب 4 دانلود قالیچه پرنده، برای گردشگری!

دور دنیا در هشتاد روز را، با دانلود کتاب های گردشگری از سایت های کتاب مانند سایت کتابچین، تجربه کنید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 2 میانگین: 5]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد