جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

آشنایی با پارک های آبی تورنتو

تاریخ بروزرسانی :
۱۵ تیر ۱۴۰۰

تورنتو پرجمعیت ترین شهر کانادا و یکی از جذاب ترین شهرها برای سفر کردن است. هر روز افراد زیادی برای بازدید از مکان های دیدنی تورنتو راهی کشور کانادا می شوند. یکی از تفریحات جذاب این شهر پارک های آبی است. پارک های آبی شهر تورنتو محدود به گروه سنی خاصی نیست و از کودکان تا افراد مسن می توانند از آن ها استفاده کنند و نهایت لذت را تجربه کنند. آب و هوای گرم و شرجی این شهر به خصوص در فصل تابستان باعث شده که میل و رغبت مردم کانادا به استفاده از پارک های آبی بیشتر از قبل شود. همین موضوع باعث افزایش تعداد پارک های آبی شهر تورنتو شده است. اگر بلیط تهران تورنتو خریداری کرده اید و قصد سفر به این شهر را دارید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا بهترین پارک های آبی شهر تورنتو را معرفی کنیم.

آشنایی با پارک های آبی تورنتو3 800x400 آشنایی با پارک های آبی تورنتو

در این مقاله پارک های آبی زیر را معرفی می کنیم:

پارک های آبی شهر تورنتو:

– پارک آبی Canada’s Wonderland
– پارک آبی Logos Land
– پارک آبی Calypso
– پارک آبی Wet’n’ Wild
– پارک آبی Splash Works
پارک های آبی اطراف شهر تورنتو:
– پارک آبی Cedar Resort
– پارک آبی Wild Waterworks
– پارک آبی Pirate Ship Cove

پارک آبی Canada’s Wonderland

پارک آبی Canada’s Wonderland یکی از سرگرم کننده ترین پارک های آبی کانادا است که از کودک تا میانسال می توانند در آن خوش بگذرانند و لذت ببرند. محوطه این پارک بسیار بزرگ است و حدود ۱۶ ترن هوایی در داخل آن وجود دارد. در این پارک سرسره آبی ای به طول ۱۸ متر قرار دارد که افراد را تا سرعت ۴۰ کیلومتر بر ساعت می رساند. این پارک دارای ۷ نوع سرسره است که به شکل لوله از ارتفاع بالا به پایین کشیده شده اند. ساعت کاری این پارک آبی از ۱۱ صبح تا ۵ بعد از ظهر است و هزینه آن از ۴۰ دلار شروع می شود.

آشنایی با پارک های آبی تورنتو2 800x450 آشنایی با پارک های آبی تورنتو

پارک آبی Logos Land

یکی از معروف ترین پارک های آبی تورنتو، پارک آبی Logos Land است. از ویژگی های جذاب این پارک آبی وجود سرسره های عظیم الجثه در آن است. در کنار سرسره های غول پیر و جذاب که آدرنالین خون شما را چند برابر می کند؛ در این پارک سرسره هایی مخصوص کودکان نیز وجود دارد و تمهیدات لازم برای امنیت آن‌ها فراهم شده است.
اگر از سرسره بازی در این پارک خسته شدید و دوست داشتید تفریح دیگری را امتحان کنید، می توانید از امکانات جذابی که برای انجام برخی از بازی ها مثل والیبال، گلف، کایاک سواری و .. در پارک تعبیه شده استفاده کنید. اگر دوست داشتید یک روز پر از هیجان و لذت را تجربه کنید حتما به پارک آبی Logos Land سر بزنید. ساعات کاری آن از ۱۰:۳۰ صبح تا ۵ بعد از ظهر است و هزینه بلیت آن برای هر نفر از ۲۹ دلار شروع می شود.

پارک آبی Calypso

در میان پارک های آبی معروف کانادا، پارک آبی Calypso یکی از بهترین ها است. امکانات تفریحی این پارک فقط مخصوص نوجوانان و جوانان نیست و افراد با سنین مختلف می توانند لحظات خوشی را در آن سپری کنند. از وسایل هیجان انگیز این پارک می توان به «سیاهچاله» اشاره کرد که آدرنالین خون شما را چندین برابر می کند. یکی از خاص ترین وسایل این پارک سرسره ای به نام Summit tower”” به معنی «نوک برج» است. این سرسره بلند ترین سرسره آبی در آمریکای شمالی است. پارک آبی Calypso از ساعت ۱۰ صبح تا ۷ بعد از ظهر باز است و قیمت بلیت آن از ۳۴ دلار شروع می شود. اگر بلیط هواپیما چارتر به مقصد تورنتو خریداری کرده اید و دوست دارید در سفر خود به این شهر نهایت لذت را تجربه کنید،‌ حتما به این پارک آبی سر بزنید.

پارک آبی Wet’n’ Wild

یکی از بهترین تفریحاتی که می توانید در سفر خود به شهر تورنتو تجربه کنید، پارک آبی Wet’n’ Wild است. از امکانات هیجان انگیز این پارک آبی می توان به سقوط آزاد آن اشاره کرد که با یک شیب تند و چرخش ۳۶۰ درجه شما را به داخل آب پرت می کند. اگر از ارتفاع لذت می برید، می توانید از کابل های این پارک که در ارتفاع قرار گرفته اند استفاده کنید و از آنجا به داخل آب بپرید.
در این پارک هر نوع امکانات تفریحی برای لذت بردن وجود دارد؛ از استخر موج گرفته تا رودخانه آرام. اگر به اندازه کافی آدرنالین خونتان بالا رفت و دوست داشتید استراحت کنید، سری به مغازه نزدیک ساحل بزنید و یک نوشیدنی خنک بخورید یا یک کلبه خصوصی اجاره کنید و برای مدتی ریلکس کنید.

آشنایی با پارک های آبی تورنتو 800x533 آشنایی با پارک های آبی تورنتو

پارک آبی Splash Works

در سرزمین عجایب کانادا یک پارک آبی بسیار مفرح و هیجان انگیز به نام پارک آبی Splash Works قرار دارد. با سوار شدن بر روی سرسره های مرتفع این پارک با پوست و گوشتتان شور و هیجان را تجربه خواهید کرد. یکی از بزرگ ترین استخرهای موج فضای باز کانادا را می توانید در این پارک ببینید. در این پارک استخر مخصوصی برای کودکان وجود دارد.
در ادامه چند تا از جذاب ترین پارک های آبی نزدیک شهر تورنتو (در استان انتاریو) را معرفی می کنیم تا اگر برای دیدن جاذبه های کانادا از شهر تورنتو خارج شدید حتما به آن ها سر بزنید:

پارک آبی Cedar Resort

یکی از پارک های آبی جذاب و لذت‌بخش نزدیک شهر تورنتو که می توان لحظات پر از هیجان را در آن سپری کرد، پارک آبی Cedar Resort است. در این پارک چندین استخر شنا، سرسره های آبی هیجان انگیز و زمین های بازی آبی وجود دارد. استفاده کردن از این امکانات تک تک لحظات شما را همراه با لذت خواهد کرد. یکی از امکانات جالب این پارک سطل های آبی است که در ارتفاع قرار گرفته و با کشیدن زنجیر آن، آب را روی سر نفر بغل دستی تان خالی می کنید. اگر با دوستان خود به این پارک مفرح می روید مراقب باشید تا سطل آب روی سرتان خالی نشود. این پارک آبی در شهر کلارینگتون کانادا قرار دارد و از تورنتو می توانید با صرف کمی وقت به آنجا بروید.

پارک آبی Wild Waterworks

یکی از جذاب ترین پارک های آبی کانادا پارک آبی Wild Waterworks است. این پارک آبی در شهر همیلتون استان انتاریو قرار گرفته است و از شهر تورنتو می توانید با صرف چند ساعت وقت به آنجا برسید. امکانات جذاب این پارک ارزش این وقت را دارد و از رفتن به آن پشیمان نخواهید شد. یکی از بزرگ ترین استخرهای موج دار کانادا در این پارک قرار دارد. امواجی که در این استخر تولید می شود تا ۱ متر طول دارند. از ۶ سرسره موجود در این پارک ۲ تا از آن ها تا ۲۰ متر ارتفاع دارند و ۴ تای دیگر نیز به شکل لوله درست شده اند.
از دیگر امکانات موجود در پارک آبی Wild Waterworks می توان به گردپاش، استخرهای سرسره دار، فواره کوچک، رودخانه و چشمه های کوچک اشاره کرد. اگر از امکانات تفریحی هیجان انگیز و جذاب این پارک خسته نشدید و دوست داشتید باز هم آن را امتحان کنید، می توانید یک کلبه خصوصی اجاره کنید. پارک آبی Wild Waterworks از ساعت ۱۰:۳۰ باز می شود.

پارک آبی Pirate Ship Cove

یکی از جذاب ترین پارک های آبی تورنتو که در منطقه نیاگارا قرار گرفته است، پارک آبی Pirate Ship Cove است. امکانات تفریحی این پارک در یک زمین بازی بسیار بزرگ در بندر جردن قرار دارد. شنا کردن و قایق سواری با قایق های کایاک و پدالی از جمله امکانات تفریحی است که می توانید در این پارک تجربه کنید. در این پارک جذاب محل هایی برای پرش از ارتفاع به داخل آب وجود دارد. اگر همه تفریحات را امتحان کردید و هنوز هیجان خونه تان زیاد نشده است، می توانید یک جت اسکی اجاره کنید.
در این مقاله بهترین و هیجان انگیزترین پارک های آبی شهر تورنتو و اطراف آن را بررسی کردیم. اگر راهی تورنتو شدید و قصد داشتید در سفر خود هیجان بیشتری را تجربه کنید، حتما از این پارک ها دیدن کنید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد