جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

انواع کیف دوربین عکاسی

تاریخ بروزرسانی :
۱۵ تیر ۱۳۹۸

کیف دوربین ارزان
کیف‌های عکاسی مخصوصا برای کسانی که زیاد سفر می کنند ، بخش مهمی از تجهیزات جانبی هستند که در فروشگاه‌های تجهیزات عکاسی مانند نورنگار به فروش می‌رسند. این کیف‌ها اگرچه ظاهری شبیه به هم دارند، اما کاربرد آن‌ها بسته به نوع کاربری خریدار کاملاً متفاوت است. شما یک عکاس سفری هستید و اغلب تعداد زیادی دوربین و لنز همراهتان است در نتیجه کوله پشتی دوربین برای حمل تجهیزات عکاسی بیشتر انتخاب کسانی است که زیاد سفر می‌کنند یا اینکه تجهیزات زیادی را باید حمل کنند. این روزها کوله پشتی‌ها تنوع بیشتری نسبت به گذشته پیدا کرده‌اند و شاید انتخاب بین آن‌ها سخت باشد. در نورنگار می توانید انواع کیف ها و کوله های دوربین عکاسی را با توجه به قیمت و کیفیت انتخاب کنید.

نورنگار انواع کیف دوربین عکاسی
در انتخاب کیف دوربین برای سفر جنس آن اهمیت زیادی دارد. بهتر است جنس خارجی کوله، برزنت باشد. توجه کنید از خرید کیف‌هایی که جنس مشمایی دارند پرهیز کنید.در واقع برای انتخاب کوله‌ای که قرار است از دوربین و تجهیزات گرانقیمت شما محافظت کند باید به جنس، نسبت به ظاهر کیف اهمیت بیشتری داد. البته در سال‌های اخیر به دلیل رقابت شرکتهای تولید کننده کیف دوربین، شاهد کیف‌های زیادی هستیم که کیفیت را در کنار زیبایی خود دارند.وجود بند دور شکم در کوله پشتی‌های دوربین اهمیت زیادی دارد، اگرچه در اکثر این کوله‌ها این بند تعبیه شده‌است. برای راحتی بیشتر هنگام حمل تجهیزات بهتر است بند‌های کوله پشتی دارای یک پوشش داخلی ابری (اسفنج مانند) باشند.
کیف دوربین ونگارد
اگرچه تجربه نشان داده‌است برند‌ها، سابقه بهتری توی درنظر گرفتن نیازهای شما و حفظ کیفیت در تولید کیف‌هایشان دارند، ولی خیلی خودتان را اسیر یک برند خاص نکنید زیرا ممکن است انتخاب‌های بهتری را از دست بدهید. با این وجود تمام برندهای معتبر کیف دوربین مانند کیف دوربین ونگارد ؛ مانفرتو، بنرو، لورپرو ، نشنال ،کالمن و … در سایت نورنگار وجود دارند که میتوانید در میانشان کیف مناسب خود را بیابید.

دوربین عکاسی انواع کیف دوربین عکاسی

بهترین مارک کیف دوربین
این کیف‌ها در رنگ‌ها و طرح‌های بسیار متنوعی موجودند و تفاوت قیمت آن‌ها به جز اعتبار برند سازنده و اندازه خود کیف، معمولاً به جنس بدنه، تعداد جیب‌های داخلی و خارجی، و امکان دسترسی سریع به بخش‌های داخلی کیف بستگی دارد. نکته مهم درباره این کیف‌ها این است که بتوانید در مواقع مورد نیاز سریعاً به بخش‌های داخلی دسترسی داشته و بتوانید دوربین را بلافاصله بیرون بیاورید و با آن عکس بگیرید.
برای مثال کیف دوربین بنرو مانند کیف دوربین benro z20 یک کیف زوم هست که فقط قابلیت حمل یک دوربین و لنز متصل به خود را دارد. اما کوله پشتی های دوربین ظرفیت بیشتری دارند، از آنجا که تجهیزاتی که برای هر فرد مورد نیاز است متفاوت است، اغلب این کیف‌ها طوری طراحی می‌شوند که خودتان بتوانید دیواره‌های محافظ داخل کیف را جابجا کرده و فضای کافی برای تجهیزات مختلفی که همراه دارید فراهم کنید. ضمناً اکثر کوله ها، به جز جای دوربین و لنز، فضایی برای حمل تبلت یا لپ‌تاپ و همچنین جای کافی برای حمل لوازم شخصی یا وسایل دیگری مانند قمقمه آب، جیب‌های مختلف و حتی بندی برای حمل سه‌پایه عکاسی هستند تا دیگر نیازی نباشد با خودتان کیف دیگری را هم همراه ببرید.

خرید دوربین عکاسی انواع کیف دوربین عکاسی

کیف دوربین فانتزی
کیف‌های عکاسی ، اغلب کاربردی ساخته می‌شوند. به همین دلیل هم طراحی آن‌ها اغلب براساس عملکرد است، نه براساس زیبایی. اما در این میان بسیاری کیف دوربین فانتزی هم هستند که بیشتر از جنبه‌های مقاومتی و عملکردی که دارند، به زیبایی و جذاب بودن آن‌ها اهمیت بیشتری داده می‌شود.

این کیف‌ها شاید به اندازه کوله‌پشتی‌های حرفه‌ای عکاسی مقاومت داشته باشند، اما طبیعتاً به دلیل طراحی خاص و مشهوری که دارند، قیمت آن‌ها کمی بالاتر از کیف‌های عمومی است و صد البته که ارزش آن را هم دارند.
برای مشاهده ویژگی و قیمت این کیف‌ها می‌توانید به سایت نورنگار مراجعه فرمایید. در کنار این فراموش نکنید بخش پشتیبانی آنلاین نورنگار همواره در کنار شماست تا به شما کمک کند تا بهترین کیف‌های عکاسی را با مناسب‌ترین‌ قیمت خریداری کنید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 1 میانگین: 1]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد