جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

برای سفر تابستانی تور تایلند بهتر است یا تور گرجستان ؟

تاریخ بروزرسانی :
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸

تایلند و گرجستان دو مقصد پرطرفدار خارجی هستند که در سال های گذشته از محبوبیت زیادی در بین گردشگران ایرانی برخوردار شده اند. با توجه به نزدیک شدن به فصل تابستان قصد داریم در این مطلب شما را برای سفر به این کشورها راهنمایی کنیم تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. تور تایلند و تور گرجستان هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند که جذب گردشگر را روز به روز برای خود بیشتر کرده اند.
تایلند ، سرزمین تفریحات هیجان انگیز

تایلند برای سفر تابستانی تور تایلند بهتر است یا تور گرجستان ؟

تایلند کشوری در جنوب شرقی آسیاست که می توان آن را بهشت آسیا نامید.این کشور با داشتن شهرهای توریستی مثل پوکت ، پاتایا ، بانکوک و سامویی توانسته در صنعت گردشگری خود پیشرفت چشمگیری ایجاد کند.این کشور یکی از بهترین مقاصد تفریحی و گردشگری برای فصل تابستان است.در ادامه به برخی از ویژگی های تایلند در فصل تابستان اشاره می کنیم.
آب و هوای تایلند در تابستان
کشور تایلند با توجه به موقعیت استراتژیک خود در جنوب شرقی آسیا بسیار حاصلخیز است.شمال این کشور کوهستانی است و جنگل های زیادی را در خود جای داده.در تیر ماه آب و هوای تایلند بسیار مناسب است و از بارندگی ها کاسته می شود.
دمای هوا در فصل تابستان در کشور تایلند بین ۲۰ تا ۳۳ درجه سانتی گراد است و بهترین فرصت برای استفاده از سواحل مشهور این کشور مثل ساحل پاتونگ در پوکت و ساحل جومتین در پاتایا است.در این سواحل می توانید انواع تفریحات آبی را تجربه کنید و در فضای دلنشینی که دارند آفتاب بگیرید.
تفریحات تایلند در تابستان
یکی دیگر از ویژگی هایی که سفر به تایلند در تابستان را جذاب می کند تفریحات تابستانی این کشور است.در ادامه با آژانس مسافرتی آرشین پرواز همراه باشید تا به برخی از بهترین تفریحات تایلند در تابستان اشاره کنیم.
۱: صخره نوردی
صخره نوردی یکی از تفریحاتی است که پیشنهاد می کنیم یک بار هم که شده امتحان کنید.اما صخره نوردی در تایلند با سایر کشورهای دیگر متفاوت است و این تفاوت باعث جذابیت بیشتر آن شده است.تفریح و ورزش صخره نوردی در تایلند به این صورت است که اگر از صخره به پایین سقوط کنید در واقع به داخل آب های زلال و شفاف شیرجه خواهید زد که بسیار لذت بخش است.البته باید کمی هم نترس باشید.در واقع در این تفریح خیلی ها هستند که به بالای صخره می روند و خودشان به داخل آب شیرجه می زنند.
۲: تور رفتینگ
رفتینگ در سال های گذشته خیلی محبوب شده و همه دوست دارند آن را تجربه کنند.رفتینگ در تایلند در شهرهای مختلفی برگزار می شود اما بهترین و معروف ترین آن رفتینگ پوکت است.در این تفریح شما با دوستان خود سوار یک قایق خواهید شد و در آب های خروشان رودخانه رها می شوید.
۳: تفریحات شبانه
تفریحات شبانه یکی از چیزهایی است که تایلند را در بین جوانان محبوب می کند.کشور تایلند مخصوصا شهر پاتایا شب های پر شور و حالی دارد و می توانید تا صبح در کلاب ها و کافه های این شهر تفریح کنید و یک سفر به یاد ماندنی داشته باشید.پیشنهاد می کنیم در سفر خود به پاتایا حتما سری به واکینگ استریت بزنید.
گرجستان ، سرسبز و زیبا

گرجستان برای سفر تابستانی تور تایلند بهتر است یا تور گرجستان ؟

گرجستان کشوری اوراسیایی در منطقه قفقاز است که بخشی از آن در آسیا و بخشی از آن در اروپا واقع شده است.این کشور زیبا با جاذبه های طبیعی زیبا و بکر خود توانسته علاقمندان به طبیعت و طبیعتگردی را به سمت خود جذب کند.گرجستان هم یکی از مقاصدی است که می توانید برای سفر در تابستان انتخاب کنید ، بنابراین در ادامه به ویژگی های این کشور در تابستان می پردازیم.
آب و هوای گرجستان در تابستان
گرجستان در فصل تابستان دارای آب و هوایی خوب و معتدل است.دمای هوا در فصل تابستان در این کشور بین ۲۰ تا ۲۴ درجه سانتی گراد می باشد.به نظر می رسد گرجستان در تابستان می تواند آب و هوای بهتری نسبت به تایلند داشته باشد اما این سوال در اینجا مطرح است که آیا تفریحات تابستانی گرجستان با تفریحات تابستانی تایلند برابر هستند؟!
نکته مهم اینجاست که تفلیس پایتخت گرجستان دریا ندارد و نمی توانید درفصل تابستان از دریا ، ساحل و تفریحات ساحلی استفاده کنید.برای اینکه بتوانید در گرجستان هم از دریا و ساحل لذت ببرید می بایست به شهر باتومی سفر کنید.در ادامه به تفریحات گرجستان در تابستان می پردازیم.
تفریحات گرجستان در تابستان
۱:تفریح در ساحل سحرآمیز باتومی
ساحل سحرآمیز باتومی یکی از جاذبه های گردشگری مشهور گرجستان است که گردشگران در سفر به گرجستان به آن هم سری می زنند.جالب است بدانید ساحل سحرآمیز باتومی دارای خاکی با خاصیت درمانی است که می توانید بیماری های قلبی و عروقی را درمان کند.این موضوع به تایید دانشمندان هم رسیده و بسیاری از افرادی که دارای بیماری های اینچنینی هستند به این ساحل می روند.در این ساحل همچنین می توانید از شنا کردن و استفاده از سایر تفریحات آبی لذت ببرید.
۲:پاراگلایدر
پاراگلایدر یکی از محبوب ترین تفریحات گرجستان است که در فصل تابستان انجام می شود.این تفریح هیجان انگیز را افرادی تجربه می کنند که از ارتفاع وپرواز ترسی ندارند چراکه در این تفریح باید هیجان زیادی را تحمل کرد.در سفر با تور گرجستان در تابستان می توانید از این فرصت استفاده کنید و پاراگلایدر را در بهترین شرایط آب و هوایی تجربه کنید.هزینه این تفریح در فصل تابستان حدود ۱۳۰ دلار می باشد.
۳: کوه نوردی در کازبگی
کازبگی یکی از مناطق کوهستانی و توریستی گرجستان است که در بین افراد طبیعتگرد و کوهنورد بسیار محبوب است.کازبگی در فاصله ۱۰۰ کیلومتری شهر تفلیس قرار دارد و با استفاده از اتوبوس یا تاکسی می توان به آن دسترسی داشت.اگر بخواهید با اتوبوس به کازبگی بروید حدود ۳ ساعت راه پیش رو دارید.

با توجه به توضیحاتی که در مورد دو کشور دادیم می توان بهترین مقصد برای سفر تابستانی با توجه به شرایط و علایق هر شخص می تواند متفاوت باشد.در مجموع دو کشور گرجستان و تایلند هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند و می توانند سفری به یاد ماندنی را برای شما رقم بزنند.

www.arshinparvaz.com آدرس وبسایت :
آدرس : تهران – خیابان شریعتی – خیابان شهید بهشتی (عباس آباد) – نرسیده به چهارراه اندیشه – پلاک ۴۰ -طبقه اول – واحد ۲
تلفن تماس جهت رزرو تورهای داخلی : ۸۶۰۲۶۸۹۰-۰۲۱
تلفن تماس جهت رزرو تورهای خارجی : ۸۸۴۲۳۴۶۲ -۰۲۱
در خارج از ساعات اداری می توانید با شماره ۰۹۱۲۹۴۵۳۶۶۸ ( آقای سیفی ) تماس حاصل کنید.
برای ارتباط با ما از طریق تلگرام از شماره ۰۹۱۹۱۲۱۵۸۹۸ استفاده بفرمایید

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد