جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

تخصیص اعتبارات برای احیای رودخانه‌های رشت و مدیریت پسماندها

تاریخ بروزرسانی :
۱ بهمن ۱۳۹۳

تاریخ خبر :۱۳۹۳/۱۱/۰۱- رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از تخصیص اعتبارات دولت برای احیای رودخانه های شهر رشت و مدیریت پسماندها خبر داد و گفت:باید کاری کنیم تا گیلان زیبا و سرسبز همچون گذشته بر سواحل دریای خزر بدرخشد و زیبنده مردم این خطه گردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه گیلان،دکتر معصومه ابتکار،رئیس سازمان حفاظت محیط زیست شب گذشته، ۳۰ دی در شورای اداری استان گیلان که در استانداری برگزار شد، خواستار ارائه راهکارهای منطقی و مدیریتی برای رفع مشکلات حوزه محیط زیست گیلان شد و اظهار کرد:برای حل تمامی مشکلات و معضلات زیست‌محیطی نیازمند یک اراده ملی و استانی هستیم.

وی استاندار گیلان را مدیری خوش‌فکر و باتجربه دانست که نگاه های بلند به مسائل استان دارد و افزود:براساس قانون همه افرادی که در تولید پسماند شریک هستند،مکلفند نسبت به مدیریت پسماند خودشان اقدام کنند و این الزام باید جدی گرفته شود.

ابتکار وضعیت فاضلاب و پسماند را زیبنده گیلان نداست و تصریح کرد:چنین وضعیتی طرح‌های گردشگری و گردشگری سلامت را با مشکل مواجه می کند.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست خواستار توجه به بعد اقتصادی حل مسائل مربوط به پسماندها شد و خاطرنشان کرد: برای همه طرح ها باید جنبه اقتصادی نیز تعریف شود و لذا پسماندها می توانند از نظر اقتصادی در تولید انرژی پاک و ارزان نقش مهمی را ایفا کنند؛ در واقع باید راه حل های اقتصادی برای حل مشکلات تدوین گردد.

وی از تخصیص اعتبارات دولت برای احیای رودخانه های شهر رشت و مدیریت پسماندها خبر داد و یادآور شد:باید کاری کنیم تا گیلان زیبا و سرسبز همچون گذشته بر سواحل دریای خزر بدرخشد و زیبنده مردم این خطه گردد.

412 تخصیص اعتبارات برای احیای رودخانه‌های رشت و مدیریت پسماندها

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *