جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

شهریار از جایگاه ویژه ای در تعداد ابنیه تاریخی در تهران برخوردار است

تاریخ بروزرسانی :
۱۶ آذر ۱۳۹۳

تاریخ خبر :۱۳۹۳/۰۹/۱۶- خبرگزاری آریا- مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان تهران در جلسه شورای معاونان این اداره که در شهریار برگزار شد گفت: شهرستان شهریار از جایگاه ویژه ای در تعداد ابنیه تاریخی در تهران برخوردار است.

به گزارش خبرنگار آریا، دفتر غرب تهران؛جلسه شورای معاونان اداره کل میراث فرهنگی استان تهران با حضور خسروآبادی مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان تهران ،امام جمعه شهریارحجت الاسلام سالمی ،امام جمعه اندیشه حجت الاسلام والمسلمین مروج و امام جمعه صباشهر حجت الاسلام والمسلمین موحدی نیا همچنین معاون مالی و برنامه ریزی فرمانداری شهریار ، مسئولان ادارات وشهرداران شهرستان و رؤسای دفاتر میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری شهرستان های استان تهران در محل موزه شهرستان شهریار برگزار شد.

بر اساس این گزارش بعد از تبادل نظر میان مسوولان ستایش راد رئیس دفترمیراث فرهنگی و گردشگری شهرستان شهریار ضمن خیرمقدم به میهمانان به ارائه گزارش عملکرد حوزه مدیریتی خود در مدت زمان تصدی مدیریت این مجموعه پرداخت.

در ادامه امام جمعه شهر شهریار حجت الاسلام سالمی نیز طی سخنانی بر لزوم حفظ و حراست از میراث کهن موجود درشهرستان تاکید کرد .

تبارکی معاون مالی و برنامه ریزی فرماندار شهریار نیز در سخنان خود در جلسه بر لزوم تعامل فی ما بین مسوولان استان تهران و شهرستان شهریاراشاره کرد و پیشنهادات فرمانداری در این خصوص را برای یهتر شدن این موضوع ارائه داد.

خسروآبادی مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان تهران نیز طی سخنانی به جایگاه برجسته شهریار در استان تهران به لحاظ تعداد آثار و ابنیه ی تاریخی اشاره کرده و از تحول میراث فرهنگی و گردشگری در شهریار در آینده نزدیک به شرط احراز امتیاز لازم خبر داد.

1232 شهریار از جایگاه ویژه ای در تعداد ابنیه تاریخی در تهران برخوردار است

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *