رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۳ بهمن ۱۳۹۹

بهترین کافه های تهران برای روز ولنتاین

لینک این مطلب کپی شد!

در این مطلب می خواهیم بهترین کافه های تهران برای روز ولنتاین را معرفی کنیم . همانطور که می دانید روز ولنتاین بهانه خوبی است تا با هم به یک کافه دنج و زیبا بروید و در کنار خوردن یک غذای لذیذ، چند ساعت با هم حرف بزنید و این روز را به یاد ماندنی‌تر کنید. این روزها فرهنگ کافه نشینی به خصوص در بین نسل جوان بیش از همیشه پر رنگ است. اما روز ولنتاین کجا بریم و بهترین کافه برای ولنتاین باید فضای دنج و عاشقانه‌ای داشته باشد و سبک و سیاق آن برای نشستن دو عاشق که حرف‌های زیادی با هم دارند، جذاب باشد.

بهترین کافه برای ولنتاین

کافه نون

روز ولنتاین کجا بریم که غذاهای جذاب برای یک قرار دو نفره داشته باشه؟ یک کافه دنج و دلنشین در میان شلوغی‌های خیابان حافظ که غذاهای جذابی برای یک میان وعده دو نفره دارد. این کافه که در لیست بهترین کافه برای ولنتاین در تهران قرار گرفته است، دقیقاً روبرو تالار وحدت قرار دارد و می‌توانید انواع پاستا، برگر و دمنوش‌های جدید و خوشمزه را در آن امتحان کنید.

بهترین کافه برای ولنتاین

کافه Black bear

کافه خرس سیاه یا Black bear از آن کافه‌های لوکس و دوست داشتنی است که حتی اگر ساعت‌ها در آن بنشینید، باز هم خسته نمی‌شوید. یکی از مکان های عاشقانه تهران در خیابان فرشته که غذاهای خوشمزه و متفاوتی در آن سرو می‌شود. کافه Black bear در لیست بهترین کافه برای ولنتاین در تهران قرار گرفته و یک مکان مناسب برای قرارهای دو نفره و دوستانه است.

بهترین کافه برای ولنتاین

کافه آنا پلاس

کافه آنا پلاس از آن جهت در لیست بهترین کافه برای ولنتاین جای دارد که ۳ فضای مجزا و مختلف در آن وجود دارد. شما می‌توانید در این کافه به تراس بروید و در میان فضای دلباز و طراحی جذاب این کافه بنوشید و لذت ببرید. یا قرار عاشقانه‌تان را داخل فضای آرام و دنج کافه آنا پلاس بگذارید. این کافه بی‌نظیر در مجتمع تجاری گلشن در خیابان اشرفی اصفهانی قرار دارد. یکی از خاص‌ترین ویژگی‌های این کافه دیزاین زیبا و عاشقانه میز است که می‌توانید از این راه عشقتان را بی‌نهایت سوپرایز کند.

بهترین کافه برای ولنتاین

کافه باکارا

کافه باکارا که بالاتر از میدان انقلاب و در خیابان کارگر شمالی قرار گرفته است، یکی دیگر کافه‌ های دنج تهران است. یک خانه باغ بزرگ که هر بخش آن به گونه‌ای جذاب و متفاوت طراحی شده و حضور در آن آرامش خاصی به آدم می‌دهد. یک حوض بزرگ در وسط رستوران قرار دارد که اطراف آن با گلدان‌های گل پر شده است. کنار حوض چندین میز و صندلی و تاب و دوچرخه‌ای قدیمی قرار گرفته است. گاهی داخل حوض را پر از میوه می‌کنند که با نشستن کنار آن یاد خانه مادربزرگ‌های قدیمی بیفتید و اگر دوست داشته باشید می‌توانید قرار عاشقانه‌تان را روی تراس آن بگذارید.

بهترین کافه برای ولنتاین

کافه لورکا

یک قرار عاشقانه در یک کافه مقرون به صرفه و البته جذاب که ظاهری شبیه به عمارت‌هایی قدیمی دارد. این کافه در چند جای تهران شعبه دارد که یکی از جذاب‌ترین شعب آن در بلوار کشاورز، خیابان ایتالیا واقع شده است.

خانه ۱۳۰۷

یک کافه متفاوت در خیابان سمیه، خیابان پورموسی در بن بستی به نام شیرین که حال و هوای یک خانه قدیمی متعلق به سال ۱۳۰۷ را برایتان تداعی خواهد کرد. خانه‌ای دنج با طراحی خاص که درست مثل عمارت‌های ۱۰۰ سال پیش طراحی شده و نشستن روی صندلی چوبی آن قدر قلبتان را گرم می‌کند که دوست ندارید کافه را ترک کنید. اگر به تجربه مکان‌های جدید و آرامش خانه‌های قدیمی علاقه دارید، بهتر است شک نکنید که خانه ۱۳۰۷ از کافه های دنج تهران مناسب سلیقه شما است.

بهترین کافه برای ولنتاین

کافه دیاموند

کافه دیاموند یک از مکان های عاشقانه تهران است که در خیالان انقلاب، خیابان نجات الهی، خیالان فلاح پور، پلاک ۳۳ قرار گرفته است. یک خانه قدیمی با حیاطی بزرگ و زیبا که فضای آن سرشار از آرامش است. این کافه در لیست بهترین کافه برای ولنتاین قرار دارد و انتخاب مناسبی برای افرادی است که به کافه‌های طراحی شده به سبک قدیمی علاقه دارند. یادتان باشد قبل از رفتن به کافه حتماً برای خودتان دو میز رزرو کنید.

کافه حیاط شماره ۶۵

یکی دیگر از کافه‌های عاشقانه تهران با حس و حالی دوست داشتنی که در خیابان انقلاب، نرسیده به میدان فردوسی، خیابان موسوی، نبش کوچه اعتماد مقدم واقع شده است. مکانی دنج و آرام برای قرار دو نفره ولنتاین که خاطره‌ای خاص را برای شما رقم می‌زند.

کافه نقش وصال

کافه نقش وصال یک فضای سبز مملو از انواع گیاهان است که در خیابان وصال شیرازی و روبروی بیمارستان آریا قرار گرفته است. این کافه عاشقانه کافه مناسب برای ولنتاین و قرارهای عاشقانه است و فضای فوق العاده دلنشینی دارد.

بهترین کافه برای ولنتاین

کافه خانه فاموری

یک کافه دیگر با حال و هوای خانه‌های قدیمی و حوضچه‌های بزرگ در وسط آن که در خیابان جمهوری واقع شده است. این کافه جذاب از کافه های دنج تهران است که فضای زیبا و دوست داشتنی دار این کافه عاشقانه در تهران شنبه‌ها تعطیل است و در سایر روزها به عنوان انتخابی مناسب برای قرارهای دو نفره محسوب می‌شود.

بهترین کافه برای ولنتاین

کافه ایوان

کافه ایوان یکی دیگر از مکان های عاشقانه تهران است که در خیابان لاله زار، بالاتر از جمهوری، تقاطع منوچهری و در پاساژ مرجان قرار دارد. این کافه در مجله‌ای قدیمی واقع شده و طراحی بی نظیری دارد. در این کافه انواع بازی‌های رومیزی وجود دارد که می‌توانید تا آماده شدن غذا کمی سرگرم شوید و یک شب خاطره انگیز را برای خودتان و عشقتان رقم بزنید.

کافه رستوران نان و نمک فخر الملوک

یک کافه عاشقانه برای شمایی که هنوز فکر می‌کنید ولنتاین کجا بریم. ساختمانی که در قدیم متعلق به فردی به نام فخر الملوک بوده و امروزه به یکی از شلوغ‌ترین مکان های عاشقانه تهران تبدیل شده است. زنده کردن حس نوستالژی و نشستن در خانه‌ قدیمی با طراحی خاص، حس آرامش بی نظیری در روز ولنتاین به شما خواهد داد. این کافه رستوران در میدان بهارستان، خیابان مصطفی خمینی، پایین‌تر از چهارراه سرچشمه، کوچه نصرالهی، کوچه جاویدی قرار دارد.

رستوران گردان برج میلاد

یکی از کافه های دنج تهران رستوران گردان برج میلاد است که مکانی لوکس و متفاوت برای قرارهای دو نفره محسوب می‌شود و لازم به تعریف کردن ندارد. این رستوران جذاب در بزرگراه همت غرب و در برج میلاد واقع شده است.

کافه گودو یاس

کافه گودو یاس یک کافه مناسب برای ولنتاین است که حس آرامش و نوستالژیک به شما می‌دهد و مکان جذابی برای روز ولنتاین محسوب می‌شود. این کافه در خیابان نجات الهی، خیابان محمد و بن بست گل یاس قرار گرفته و بهتر است قبل از رفتن حتماً یک میز برای خودتان رزرو کنید.

کافه ویکولو

اگر هنوز با خودتان فکر می‌کنید که روز ولنتاین کجا بریم بهتر است کمی با این کافه عاشقانه در تهران عاشقانه شوید. ویکولو در زبان ایتالیایی به معنای کوچه است و این کافه رستوران جذاب درست مثل کوچه‌هایی در خیابان‌های ایتالیا طراحی شده‌اند. صندلی‌های که هر کدام در یک سمت این کوچه عاشقانه قرار دارند. قدم زدن و نشستن در این کافه حس بودن در ایتالیا را برایتان ایجاد می‌کند. این کافه جذاب در الهیه، آفریقای شمالی و مجتمع مدرن الهیه قرار دارد.

بهترین کافه برای ولنتاین

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *