جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

کافه گودو گل یاس

تاریخ بروزرسانی :
۱۵ آذر ۱۳۹۹

کافه گودو گل یاس، از آن دسته کافه های متفاوت و هیجان انگیز در پایتخت است که پیشنهاد می کنیم حتما سری به آن بزنید.این کافه در واقع یک خانه آجری قدیمی و باصفا است.از لحظه‌ی ورود به بن‌بست باریک گل یاس، با دیدن دیوارهای آجری و گلدان‌های ساده و قدیمی از فضای شلوغ شهری دور خواهید شد و آرامش سراسر وجودتان را فرا می‌گیرد. در انتها و در سمت چپ، درب فلزی کافه گودو قرار دارد که جلوی آن گیاه و دو صندلی برای انتظار وجود دارد.

کافه گودو گل یاس کافه گودو گل یاس

بعد از ورود به کافه، با یک حیاط دلباز و یک خونه‌‌ی دو طبقه با نمای آجری مواجه می‌شوید.وقتی وارد حیاط کافه می شوید، کاشی های زیبایی که در کف کافه کار شده، شما را جذب خواهد کرد و احتمالا حس خیلی قشنگی به شما می دهد، گمان می کنید که به محیط زندگی فردی با سلیقه وارد شده اید.حیاط گودو یاس با حوض آبی‌رنگ و میوه‌های داخلش، کف‌سازی با موزاییک‌هایی به رنگ‌های مشکی، سفید و نارنجی، لوسترهای قدیمی آویزون از درخت، آباژورهای آنتیک و درخت‌هایی مثل بیدمجنون، گلدون‌های دور حوض، گل‌ روی تمام میزها و یه فولکس قراضه و زنگ‌زده فضای دلنشینی برای قرارهای خانوادگی و دوستانه ایجاد کرده است.

%name کافه گودو گل یاس

فضای حیاط و محیط داخلی کافه، لذت خوردن غذا را دوچندان خواهد کرد.اگر اهل نشستن در فضای بیرون نیستید، می‌توانید از پله‌های ایوان بالا بروید و وارد ساختمان شوید. راهرویی بلند و دو اتاق کنار هم، شبیه همان‌هایی که در خانه‌های بچگی‌مان می‌دیدیم و برایمان نوستالژی دارند، منتظرتان‌اند. دکور اتاق‌ها و وسایل سر طاقچه‌شان حس‌و‌حال قدمت خانه را بیشتر می‌کنند؛ طوری که بعد از چند دقیقه احتمالا فکر نمی‌کنید در کافه نشسته‌اید.

کافه گودو گل یاس 2 کافه گودو گل یاس

طبقه‌ی اول ساختمان فضای داخلی کافه‌ست که با دیوارهایی به رنگ آبی و سفید و المان‌های نوستالژیک مثل ظروف، چرخ خیاطی و تلویزیون قدیمی حس خوب خانه را تداعی می کند. لوستر و آباژور علاوه بر حیاط، در ایوان و فضای داخلی کافه هم دیده می‌شود.پرده های کافه، آینه و شمعدان که در گوشه ای قرار گرفته، ویترین های چوبی، تابلوهای روی دیوار و آباژورهای زیبا حس بودن در خانه ای قدیمی و شاهانه را به شما تزریق می کند.

در کنار تمام زیبایی هایی که در معماری داخلی و خارجی کافه رعایت شده، کافه گودو گل یاس غذاها و نوشیدنی های خوبی هم دارد. از جمله غذاهای کافه گودو گل یاس می توان به باقالی پلو با زبان، عدس پلو در روزهای فرد، مرغ کاری، سبزی پلو با ماهی و میرزاقاسمی اشاره کرد. عرقیجات کافه نیز بسیار دلچسب و خوش طعم است. اگر در روزهای پنج شنبه و جمعه قصد رفتن به کافه گودو گل یاس را دارید، حتما با رزرو قبلی به کافه بروید.

کافه گودو گل یاس 3 کافه گودو گل یاس

کافه گودو یاس تلاش می‌کند روزهایی از هفته را به برگزاری رویداد یا نمایش فیلم اختصاص دهد. از بین این برنامه‌ها، سینمای روباز گودو بیشتر از همه مخاطب داشته و دارد. این سینما در پشت‌بام کافه است و شب‌های تابستان حس‌وحال زیبایی را برای مخاطبینش ایجاد می‌کند.منوی کافه گودو یاس طیف بزرگی از نوشیدنی‌های ترش در خودش دارد. از تمر هندی گرفته تا آلوبخارا و زغال‌اخته. اگر اهل ترشیجات نیستید، عرقیات گیاهی‌شان را امتحان کنید. شربت‌های خوش‌آب‌و‌رنگی که حال جسم و جانتان را جا می‌آورند.

کافه گودو گل یاس 4 کافه گودو گل یاس

نحوه دسترسی به کافه گودو گل یاس

آدرس :تهران، خیابان نجات اللهی، خیابان محمدی، بن بست گل یاس
ساعات کاری:شنبه تا جمعه ، ۸:۳۰ صبح تا ۱۲:۰۰ شب

کافه گودو گل یاس 5 کافه گودو گل یاس

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد