رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۷ خرداد ۱۳۹۸

بهترین هتل های ۵ ستاره و معروف تهران را می شناسید ؟

اشتراک گذاری

افراد با توجه به تحقیقات خود در مورد محل اقامت خود، با توجه به نتایجی که از تحقیق خود به دست آورده‌اند اقدام به رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما می‌کنند. شهر تهران به عنوان پایتخت کشور ایران، مسافران فراوانی را سالانه پذیرا است. حال این سوال پیش می‌آید که آیا اسم و آدرس هتل های ۵ ستاره و معروف تهران را می دانید ؟ بهترین هتل‌ها برای اقامت در شهر تهران کدام هتل‌ها هستند؟ در این مطلب به معرفی برترین هتل‌های شهر تهران، همراه با عکس‌ها و مشخصات آن‌ها می‌پردازیم.

هتل اسپیناس تهران
هتل اسپیناس به عنوان اولین هتل پنج ستاره شهر تهران پس از پیروزی انقلاب اسلامی شناخته می‌شود. این هتل با موقعیت مکانی مناسب و نیز تجهیزات مدرن از مسافران پذیرایی می‌کند. هتل اسپیناس دارای ۲۲۴ اتاق است که این اتاق‌ها با تجهیزات بسیار مدرن و با امکاناتی نظیر اینترنت بی‌سیم، تلویزیون LCD و نیز دسترسی به شبکه‌های خبری ماهواره‌ای اقامتی دلنشین را برای مهمانان فراهم می‌آورد. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به مرکز خرید، رستوران فضای باز، رستوران سنتی، کافی‌شاپ و سالن همایش اشاره کرد.
آدرس : تهران ، بلوار کشاورز ، بین خیابان فلسطین و نادری ، پلاک ۱۲۶ ، هتل اسپیناس ، هتل اسپیناس

هتلهای لوکس تهران  بهترین هتل های 5 ستاره و معروف تهران را می شناسید ؟

هتل استقلال تهران

هتل استقلال، یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های ۵ ستاره ایران است که در شمال تهران و مشرف به کوه‌های البرز واقع شده است. این هتل دارای دو برج غربی و شرقی بوده که در مجموع با ۵۰۴ اتاق و ۴۸ سوئیت با امکانات رفاهی کامل، از سایر مراکز اقامتی متمایز شده است. یکی از مزیت‌های این هتل، نزدیکی به مراکز تاریخی و تفریحی مانند تله کابین، پارک ملت و مجموعه فرهنگی سعدآباد است. هتل استقلال همچنین دارای فروشگاه‌های فرش دستباف، جواهرات و عتیقه‌جات، کلوپ ورزشی، رستوران الحیات و آبشار، رستوران تایلندی و فرانسوی است.

هتلهای لوکس تهران  بهترین هتل های 5 ستاره و معروف تهران را می شناسید ؟

هتل پارسیان آزادی تهران

هتل آزادی تهران یکی از مدرن‌ترین هتل‌های کشور است. این هتل در سال ۱۳۹۱ و با سرمایه‌ای بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان توسط متخصصانی از کشورهای سوئیس، ایتالیا و چین مورد بازسازی قرار گرفت. هتل آزادی در همسایگی نمایشگاه بین‌المللی، مرکز اجتماعات سازمان صدا و سیما و مجموعه بزرگ ورزشی انقلاب قرار گرفته است. اتاق‌های این هتل تنوع بسیار زیادی دارند به گونه‌ای که مسافران قادرند از بین شش نوع مختلف، اتاق متناسب با سلیقه و تعدادشان انتخاب کنند.هتل پارسیان آزادی تهران دارای چندین رستوران بوده که از جمله آنها می‌توان به رستوران ایرانی ۲۴ ساعته، رستوران فرنگی، رستوران ایتالیایی بیچه و هفت سالن چند منظوره مختلف اشاره کرد. از امکانات دیگر هتل پارسیان آزادی می‌توان به مرکز تجاری با محصولات مختلف چرمی، فرش و تابلو فرش‌ها اشاره کرد.

هتلهای 5 ستاره تهران  بهترین هتل های 5 ستاره و معروف تهران را می شناسید ؟

هتل نووتل تهران
هتل پنج ستاره نووتل تهران یکی از اولین هتل‌های فرودگاهی کشور بوده که در کیلومتر ۳۰ اتوبان تهران- قم و در ضلع جنوبی بلوار اصلی فرودگاه امام خمینی (ره) واقع شده است. این هتل شامل دو هتل لوکس در کنار یکدیگر است که یکی هتل ایبیس و دیگری هتل نووتل است. هتل نووتل، محلی بسیار مناسب برای مسافرانی است که قصد تعویض پرواز را دارند و بایستی برای مدت کوتاهی در نزدیکی فرودگاه اقامت کنند. این هتل دارای ۳۰۰ واحد اقامتی، رستوران و کافی‌شاپ‌های بین‌المللی، چندین سالن همایش و نیز پارکینگ رایگان است.
آدرس: تهران – کیلومتر ۳۰ اتوبان خلیج فارس(تهران-قم) – ضلع جنوبی اصلی فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) – روبه رو ترمینال مسافربری شماره یک

هتل نووتل تهران بهترین هتل های 5 ستاره و معروف تهران را می شناسید ؟

هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس ، یکی از شیک‌ترین و بزرگ‌ترین هتل‌های تهران است که با معماری خاص و فوق‌العاده خود در سال ۹۴ افتتاح شد. این هتل در بهترین منطقه تهران، و بر روی تپه‌های مرتفع سعادت آباد قرار گرفته و یکی از مجموعه هتل‌های اسپیناس است. هتل اسپیناس پالاس در ۲۰ طبقه و با ظرفیتی بالغ بر ۴۰۰ اتاق و سوئیت با امکانات روز رفاهی و طراحی فوق‌العاده احداث شده است. از دیگر امکانات این هتل مجلل می‌توان به مجتمع ورزشی، چندین سالن همایش، رستوران‌های فرانسوی، تایلندی، مدیترانه‌ای و سنتی و سالن تنیس اشاره کرد.
آدرس : تهران، سعادت آباد، میدان بهرود، خیابان عابدی، خیابان ۳۳،هتل اسپیناس پالاس تهران
تلفن : ۷۵۶۷۵-۰۲۱

هتلهای لوکس تهران  بهترین هتل های 5 ستاره و معروف تهران را می شناسید ؟

هتل لاله تهران

آرامش و آسایش همراه با مدرنترین امکانات، ۳۸۰ اتاق و سوئیت، مجهز به پیشرفته ترین سیستم‌های تهویه مطبوع و خنک‌‌‌ کننده و همچنین دارای مدرن‌ترین سیستم‌های صوتی و تصویری و ارتباطات تلفنی و اینترنتی برخوردار از شبکه‌های خبری ماهواره‌ای، سالن‌های باشکوه و مجلل برای جشن‌ها و سمینارها، رستوران فرانسوی روتیسری با چشم‌اندازی زیبا به سلسله جبال البرز و رستوران چینی تیاره با انواع غذاهای دلچسب خاور دور و موقعیت عالی که منظره زیبای تهران بخصوص کوه‌های البرز را در برابر دیدگان شما قرار می‌دهد.

آدرس : تهران ، خیابان فاطمی ، جنب خیابان حجاب ، هتل لاله ، هتل لاله

هتلهای لوکس تهران  بهترین هتل های 5 ستاره و معروف تهران را می شناسید ؟

هتل هما تهران

هتل هما پنج ستاره تهران ، برجی باشکوه در قلب شهر تهران و بهترین قسمت شمال خیابان اصلی شهر ولیعصر است که امکان دسترسی آسان شما را به مراکز مهم اقتصادی، سیاسی، جاذبه های فرهنگی، تاریخی و شاهراه های اصلی شهر فراهم می سازد. در هتل هما تهران، سنت و مدرنیته را در هم آمیخته اند تا با ایجاد فضایی گرم و صمیمی، حس در خانه بودن را به شما هدیه کنند .هتلهای لوکس تهران  بهترین هتل های 5 ستاره و معروف تهران را می شناسید ؟

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *