رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۵ خرداد ۱۳۹۸

بازار گل اراضی عباس آباد تهران

لینک این مطلب کپی شد!

بازار گل اراضی عباس آباد بیش از ۱۰هزار مترمربع وسعت دارد و علاوه بر فضاهای عمومی و خدماتی، دارای ۴۵ غرفه جهت ارائه محصولات مختلف در حوزه گل و گیاه، گیاهان زینتی و آپارتمانی و همچنین خدمات فضای سبز است. در بخش جنوبی گنبد مینا فضایی به مساحت یک هکتار تحت عنوان دره گل یا بازار گل اراضی عباس آباد ایجاد شده است. باغ گل و گیاه اراضی عباس آباد در واقع در دل بوستان نوروز قرار دارد که نه فقط گلدان و گل شاخه ای بلکه تمامی خدمات مربوط به گل و گیاه مانند دیوار و سقف سبز و حتی رستوران غذاها و نوشیدنی های گیاهی در آن ارائه می شود.
در بازار گل بوستان نوروز فروش و توزیع انواع گل و گیاهان زینتی و آپارتمانی، نهال، وسائل باغبانی، گیاهان دارویی و همچنین خدمات جانبی و … انجام می شود.از روی بازار گل اراضی عباس آباد، پل ابریشم شماره دو عبور می کند که دو سازه چادری هزارمتری نیز بر روی آن نصب شده است.

بازار گل اراضی عباس آباد تهران

نحوه دسترسی
مسیر تاکسی :تاکسی ها از میدان ونک و همچنین سه راه ضرابخانه شما را به اتوبان حقانی می رسانند. از این طریق می توانید به بوستان آب و آتش و سپس به بوستان نوروز وباغ گل اراضی عباس آباد دسترسی پیدا کنید. همچنین می توانید از میدان آرژانتین سوار تاکسی شده و در خیابان آفریقا پیاده شوید.
مسیر مترو: نزدیک ترین ایستگاه مترو به مجموعه اراضی عباس آباد، ایستگاه مترو حقانی واقع در خط یک مترو تهران است. همچنین برای دسترسی به بخش های جنوبی و شرقی اراضی عباس آباد می توانید از ایستگاه مترو شهید همت استفاده کنید.
مسیر خودروی شخصی: خیابان حقانی، نرسیده به چهار راه جهان کودک در سمت راست شما کوچه هایی وجود دارد که به خیابان دیدار می رسد. می توانید خودروی خود را در خیابان دیدار پارک کرده و به اراضی عباس آباد بروید. همچنین می توانید در خیابان آقریقا، قبل از خروجی بزرگراه شهید همت از پارکینگ بوستان نوروز استفاده کنید. پارکینگ بوستان طالقانی نیز در بزرگراه حقانی، نرسیده به ایستگاه مترو حقانی وجود دارد. در این خیابان که با عنوان گذر سرو خوانده می شود فضای پارک مناسب برای خودروها وجود دارد.
آدرس : خیابان آفریقا، نرسیده به اتوبان همت، بوستان نوروز، باغ گل اراضی عباس آباد

بازار گل اراضی عباس آباد تهران بازار گل اراضی عباس آباد تهران

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *