رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۳ آذر ۱۴۰۱

بهترین بازارهای ماهی فروشی در تهران

اشتراک گذاری

بهترین بازارهای ماهی فروشی در تهران را در این مطلب به شما معرفی خواهیم کرد. بازار ماهی‌فروشی یکی از مکان‌های دیدنی برای افرادی است که طرفدار پروپاقرص غذاهای دریایی هستند. در این بازارها انواع ماهیان، میگوها و سایر آبزیان مثل خرچنگ و ماهی مرکب را می‌توانید خرید کنید. اگر در تهران هستید می خواهید ماهی خوب و تازه خریداری کنید پیشنهاد می کنیم سری به این بازارها بزنید.

بهترین بازارهای ماهی فروشی در تهران

بازار ماهی فروشان بعثت

بازار ماهی فروشان بعثت یکی از مراکز فروش انواع و اقسام آبزیان و ماهی ها بوده و بخصوص در ایام نزدیک به عید نوروز، به یکی از بخش های شلوغ شهر تبدیل می شود. این بازار ماهی در تهران از شناخته ترین مراکز مدیریتی و عرضه ماهی در کل کشور است. این بازار جایگاه خاصی نیز نزد پرورش دهندگان ماهی و صیادان به خود اختصاص داده است. مرکز فروش ماهی، میگو و آبزیان بعثت در محله مطهری تهران و خیابان ۱۷ شهریور واقع شده است.
این مجتمع یکی از سه بازار و مرکز خرید در محله مطهری تهران می‌باشد تعداد محصولات پر رونقی که در بازار ماهی بعثت به فروش می رسند، در نیمه اول سال به ۶۰ نوع و در نیمه دوم سال به ۷۰ نوع می رسند. خانواده های پایتخت برای خرید ماهی این مرکز را به تمامی فروشگاه ها ترجیح داده و گویی، یکی از مراکز خرید محبوبشان هست.

مجتمع بعثت

این بازار ماهی در قلب پایتخت قرار گرفته است؛ اما علاوه بر عرضه ماهی کلانشهر تهران، نیز شهرستان و استانها همجوار را نیز پوشش میدهد. استان البرز، قزوین، شهریار، ری، فیروزکوه و… از جمله شهرهایی هستند که جهت ماهی برای ماهی فروشان به بازار بعثت می آیند. بازار ماهی بعثت از سه سالن بزرگ تشکیل شده است که ۲ سالن آن اختصاصی فقط به عرضه آبزیان است. این دو سالن بالغ بر ۶۵ غرفه دارد. سالن سوم در بازار بعثت به میوه و سبزیجات اختصاص دارد. که این بازار هم جایگاه ویژه ایی برای صنف میوه فروشان و سبزی فروشی ها دارد.

انواع آبزیان شامل میگو، ماهی های پرورشی، ماهی دریا و صید شده و…. در این بازار وجود دارد. البته در فصل های مختلف حجم عرضه انواع ماهی صید شده تغییرات زیادی دارد. در کنار بازار پرهیاهوی ماهی و آبزی فروشی ها برای حضور خانواده ها فضایی نیز تعبیه شده است. که با خیال راحت بصورت خانوادگی برای خرید در این بازار اقدام کنند، بستری برای بازی کودکان، بوستان، و… .

دسترسی به بازار ماهی بعثت

با توجه به نزدیکی این مجتمع به ایستگاه مترو بعثت، برای دسترسی راحت‌تر و کمک به داشتن هوایی پاک‌تر، می‌توانید از وسایل حمل و نقل عمومی برای مراجعه به آن استفاده کنید. نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس هفده شهریور جنوبی می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد. ساعت کاری از شنبه تا چهارشنبه، ساعت ۶:۳۰ الی ۲۲ می باشد و بازار ماهی فروشان بعثت جمعه ها تعطیل است.
آدرس: تهران، بزرگراه بعثت، ۱۷ شهریور
تلفن: ۰۲۱۳۳۴۳۲۰۰۱

بهترین بازارهای ماهی فروشی در تهران

 

بازار ماهی فروشان سرچشمه

اگر اهل ماهی و گوشت سفید هستید و به دنبال خرید ماهی تازه از راسته های فروش آبزیان و ماهی در تهران می گردید، ما چهارراه سرچشمه تهران را به شما پیشنهاد می کنیم؛ اینجا البته شوکت گذشته اش را ندارد اما هنوز هم می توانید مغازه های ماهی فروشی را در کنار میوه فروش ها پیدا کنید.

دسترسی به بازار ماهی فروشان سرچشمه

آدرس :تهران، خیابان مصطفی خمینی ،چهاراه سرچشمه، کوچه سرچشمه، راسته ماهی فروشان

بهترین بازارهای ماهی فروشی در تهران

بازار ماهی فروشان میدان امام حسین

بازار ماهی فروشان میدان امام حسین یکی از بازارهای قدیمی و معروف ماهی فروشی است. در خیابان معروف به شهرستانی راسته ماهی فروشان مشخص است و می توانید انواع ماهی و میگو دریایی و پرورشی را به راحتی خریداری کنید .

دسترسی به بازار ماهی فروشان میدان امام حسین

آدرس : تهران – میدان امام حسین ،خیابان مرتجائی ( شهرستانی )

بهترین بازارهای ماهی فروشی در تهران

 

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *