رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲ آذر ۱۴۰۱

بهترین هتل های چابهار

اشتراک گذاری

بهترین هتل های چابهار را در این مطلب به شما معرفی خواهیم کرد .چابهار، تنها بندر اقیانوسی ایران در کرانه دریای مکران و اقیانوس هند و در جنوب شرقی استان سیستان و بلوچستان است که در بیشتر سال، آب و هوایی بهاری، معتدل و مطبوع دارد. هر سال، گردشگران داخلی و خارجی بسیاری از این بندر بازدید می‌کنند. جاذبه‌های شگفت‌انگیز طبیعی و تاریخی مانند کوه‌های مینیاتوری (مریخ زمین)، تالاب لیپار، درخت ۵۰۰ ساله مکرزن (مشهور به انجیر معابد)، غارهای بان مسیتی، کوه‌های گِل افشان، منطقه حفاظت شده گاندو، بندر گواتر، خلیج پزم و قلعه پیروز گت، سواحل بکر و بی‌بدیل در کنار مراکز خرید بزرگ در منطقه آزاد تجاری، چابهار را تبدیل به یک مقصد گردشگری مهم در ایران کرده‌اند که هر فردی باید حداقل یک بار به آن سفر کند.

بهترین هتل های چابهار

هتل لیپار

هتل پنج‌ستاره لیپار در منطقه آزاد تجاری چابهار واقع شده‌است. این هتل در مجاورت دریای زیبای عمان قرار گرفته و به دلیل موقعیت مکانی مناسب می‌توانید با کمی پیاده‌روی به ساحل برسید و از قدم زدن کنار دریا و تماشای امواج لذت ببرید. ضمن اینکه به مراکز خرید و اماکن تفریحی شهر هم به راحتی دسترسی خواهید داشت.واحدهای اقامتی در این هتل به صورت اتاق‌های یک تا سه‌تخته و سوئیت‌های سه و چهار‌نفره ارائه می‌شوند. واحدها طراحی داخلی زیبایی داشته و بسیار شیک چیدمان شده‌اند. ضمن اینکه از امکانات کامل رفاهی هم برخوردارند.
البته باید ذکر شود که هتل لیپار استخر، جکوزی، سونا و اتاق ماساژ ندارد که انتظار می‌رود با توجه به کیفیت دیگر بخش‌های هتل این نوع خدمات را نیز به امکانات خود اضافه کنند.بین بهترین هتل های چابهار این هتل کمی دورتر از منطقه شهری در قسمت صنعتی چابهار ساخته شده است. این موقعیت مکانی باعث می‌شود، کمی از محیط شهر دور شوید، اما می‌توانید با استفاده از تاکسی‌های خود هتل فاصله بین شهر و این منطقه را جبران کنید.البته دور بودن این هتل از شهر برای خیلی از افراد یک مزیت است. اگر دنبال سکوت، خلوت و جایی برای پیدا کردن خودتان هستید، شاید هتل لیپار گزینه بهتری باشد.

بهترین هتل های چابهار

آدرس :استان سیستان و بلوچستان، چابهار، منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار
تلفن :۰۵۴۳۵۳۱۲۱۰۰

بهترین هتل های چابهار

امکانات رفاهی هتل لیپار

عمومی: آسانسور /روزنامه /نمازخانه لابی/ سرویس بهداشتی فرنگی (لابی)/ سرویس بهداشتی ایرانی (لابی)/ تاکسی سرویس.
غذا و نوشيدنی:کافی شاپ /رستوران/ رستوران سنتی/ رستوران روف گاردن/ رستوران فست فود.
جلسه و همايش :سالن چند منظوره.
خارج از هتل : فضای سبز.
ورزشی و تفريحی: سالن بدنسازی /بیلیارد.
خاص هتل :ویلچر/ رمپ.
ديد(View) در برخی اتاق ها : نمای دریا/ نمای شهر.
مكالمه كاركنان : مسلط به زبان انگلیسی.
خدمات :روم سرویس/ پذیرش بیست و چهار ساعته/ لاندری/ خدمات بیدار باش /دستگاه واکس کفش /خدمات تور /فکس /اتاق چمدان/ فتوکپی/ پرینتر.

بهترین هتل های چابهار

هتل سدس

هتل سدس چابهار از هتل های در حال ساخت استان سیستان و بلوچستان است که در زمینی با زیربنای ۱۰۲ هزار مترمربع و در دو بلوک A و B بنا خواهد شد. بلوک A هتل سدس با ۲۳ طبقه و زیربنای ۸۸ هزار مترمربع، شامل رستوران، مجموعه ورزشی، سینما، پارکینگ طبقاتی و شهربازی خواهد بود. بلوک B نیز با ۷ طبقه و با زیربنای ۱۴ هزار و ۲۰۰ مترمربع، شامل انبار، پارکینگ، سه طبقه تجاری و پنج طبقه رستوران و فودکورت خواهد بود. برج هتل پنج ستاره سدس چابهار نیز با زیربنای ۴۲ هزار و ۴۰۰ متر مربع، در ۱۴ طبقه ساخته می شود و دارای ۸۸ باب اتاق، ۴۴ سوئیت و ۸ رویال سوئیت خواهد بود.

هتل لاله چابهار

هتل لاله چابهار ،هتلی ساده، شیک و مجلل برای آن‌هایی که دوست دارند در یک جای باکیفیت اسکان داشته باشند. هتل لاله خدمات و امکانات بسیار خوب و البته زیادی دارد. از روم سرویس تا رستوران و خدمات رفاهی متنوع برای مسافران با هر شرایطی را می‌توان در این هتل تجربه کرد.شما می‌توانید اتاق‌های با ظرفیت کم یا سوییت‌های چهارنفره را برای اسکان خود انتخاب کنید. در این هتل بهترین طراحی و متریال در ساخت اتاق‌ها استفاده شده تا هیچ مسافری احساس کمبود نداشته باشد.
در هتل لاله جز خدمات برتر، دسترسی خوبی را هم تجربه می‌کنید. هتل به مراکز تفریحی مثل پارک الغدیر و ساحل مکران دریای عمان نزدیک‌که چه عرض کنم، چسبیده است. شما می‌توانید کنار تمام خدمات و امکاناتی که زمینه استراحت شما را فراهم کرده و دلکندن از ان واقعا سخت است، سری هم به پیاده‌روهای دوست‌داشتنی اطراف هتل بزنید. پیشنهاد می‌کنم فصل‌های سرد سال را برای سفر چابهار انتخاب کنید تا طعم هوای بهاری جنوب کشور زیر دندانتان مزه کند.
محوطه داخلی هتل پر است از غرفه یا اتاق‌هایی که هر درشان به مجموعه‌ای تفریحی باز می‌شود. آتلیه، باشگاه بیلیارد، سونا، استخر، کافی‌شاپ، رستوران، سالن ماساژ، فروشگاه، کتابخانه و… فقط بخشی از امکانات فراهم شده هتل برای مسافران است.

بهترین هتل های چابهار

آدرس : چابهار، انتهای بلوار امام، روبروی پارک الغدیر
تلفن :۰۵۴۳۵۳۲۴۸۵۰

بهترین هتل های چابهار

امکانات هتل لاله چابهار

عمومی: آسانسور/ نمازخانه /لابی/ سرویس بهداشتی ایرانی (لابی).
غذا و نوشيدنی:کافی شاپ/ رستوران.
جلسه و همايش: سالن همایش /سالن کنفرانس.
خارج از هتل :فضای سبز.
ورزشی و تفريحی: استخر/ سونا بخار /جکوزی /بیلیارد.
خاص هتل :رمپ
ديد(View) در برخی اتاق ها : نمای دریا/ نمای رو به حیاط /نمای خیابان.
خدمات: روم سرویس/ لاندری /خدمات بیدار باش/ دستگاه واکس کفش /صبحانه در اتاق/ نهار در اتاق/ فکس/ فتوکپی.

بهترین هتل های چابهار

هتل فردوس چابهار

بین بهترین هتل های چابهار این هتل فردوس است که نامی درخور شان خود یعنی بهشت را به دوش می‌کشد. این هتل به‌خوبی توانسته عظمت و بزرگی نامی را که برایش انتخاب شده با کیفیت، امکانات و خدماتی که برای مسافران ارائه شده، جبران کند.
هتل فردوس جزو هتل های ۴ ستاره چابهار است پس نباید انتظار هتلی خیلی لوکس و کم نقص از آن داشت. با این‌حال مدیریت هتل سعی کرده تا مسافر هر چیز که نیاز دارد را به‌راحتی داشته باشد.از کافی‌شاپ و رستوران گرفته تا سرویس‌های خدماتی متفاوت برای گروه‌های مخصوص مثل معلولان و جانبازان در این هتل پیش‌بینی شده تا هیچ مسافری حس کمبود نداشته باشد.

یکی از ویژگی‌های هتل فردوس قرارگیری در محلی است که دسترسی بهتری نسبت به هتل لیپارد دارد. این هتل زیبا کنار دو بازار بزرگ چابهار ساخته شده است. البته در منطقه صنعتی این شهر این دو بازار تقریبا تنها محل‌های مناسب برای خرید زیاد هستند، پس درصورت اسکان در این هتل تا می‌توانید از همین دو بازار نزدیک خرید کنید.در کلِ ۷۹ اتاق این هتل می‌توانید به امکاناتی مثل روم‌سرویس، یخچال، صبحانه، میز، تخت‌خواب، کمد، سرویس‌های بهداشتی، فرنگی و ایرانی، حمام و… دسترسی داشته باشید.

بهترین هتل های چابهار

آدرس : چابهار، خیابان تجارت
تلفن :۰۵۴۳۵۳۱۴۶۷۰

بهترین هتل های چابهار

امکانات رفاهی هتل فردوس

عمومی:دستگاه ATM/ آسانسور/ روزنامه/ نمازخانه/ لابی/ سرویس بهداشتی ایرانی (لابی)/ سرویس بهداشتی ایرانی (راهرو طبقات)/ تاکسی سرویس.
غذا و نوشيدنی:کافی شاپ/ رستوران/ رستوران فست فود /سالن صبحانه خوری.
ورزشی و تفريحی: فوتبال دستی
خاص هتل : ویلچر
ديد(View) در برخی اتاق ها : نمای دریا /نمای کوچه.
مكالمه كاركنان : مسلط به زبان انگلیسی.
سرگرمي :اتاق بازی.
خدمات:روم سرویس/ پذیرش بیست و چهار ساعته/ لاندری /خدمات بیدار باش/ دستگاه واکس کفش/ صبحانه در اتاق/ نهار در اتاق/ خدمات تور/ فکس/ اتاق چمدان/ فتوکپی/ پرینتر.

بهترین هتل های چابهار

هتل شاهان

هتل شاهان یک هتل چهار ستاره لوکس است و از هتل های چابهار در استان سیستان و بلوچستان محسوب می‌شود. این هتل ۵۸ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به کافی شاپ، اینترنت، سرویس اتاق، رستوران، ترنسفر رفت و برگشت، پذیرش ۲۴ ساعته، استخر، ماساژ، خدمات CIP و پارکینگ اشاره کرد. اتاق‌های هتل به تهویه مطبوع، تلویزیون، یخچال، مینی‌بار و حمام مجهز شده‌اند. هتل تا فرودگاه ۵۰ دقیقه با ماشین، تا ترمینال ۱۰ دقیقه با ماشین و تا دریا ۵ دقیقه پیاده فاصله دارد.

هتل شاهان برای مسافران چابهار ساخته شده تا بدون ناراحتی از قیمت بالا از کیفیت خوبی برخوردار باشند. هتل با دو ساختمان و فازهای جداگانه از مهمان‌ها پذیرایی می‌کند درحالی‌که اتاق‌ها و نحوه برخورد پرسنل در آن‌ها هیچ تفاوتی با هم ندارد. پیشنهاد می‌کنم با حضور در این هتل راحتی را به خود هدیه کنید.یکی از ویژگی‌های برتر این هتل برعکس دیگر مراکز اقامتی چابهار سوییت‌های شش نفره است که با بیشترین امکانات برای گروه‌های شلوغ طراحی شده است پس بدون نگرانی با تمام دوستان خود به چابهار بروید.استخر، خدمات پزشکی، خدمات ویژه افراد دارای معلولیت جسمی و پارک کودکان را نیز باید به لیست خدمات و امکانات این هتل اضافه کرد که در اصل یکی از بهترین هتل های چابهار است.

بهترین هتل های چابهار
آدرس : چابهار، خیابان امام خمینی، خیابان مولوی، جنب اداره پست
تلفن :۰۵۴۳۵۳۲۰۰۱۸

بهترین هتل های چابهار

امکانات رفاهی هتل شاهان چابهار

عمومی: نمازخانه /صندوق امانات لابی /سرویس بهداشتی فرنگی (لابی)/ سرویس بهداشتی ایرانی (لابی)/ سرویس بهداشتی ایرانی (راهرو طبقات)/ سرویس بهداشتی فرنگی (راهرو طبقات)/ تاکسی سرویس.
غذا و نوشيدنی: کافی شاپ/ رستوران /چایخانه سنتی/ رستوران فضای باز.
جلسه و همايش: سالن کنفرانس.
خارج از هتل : فضای سبز/ آلاچیق در محوطه.
ورزشی و تفريحی:سالن بدنسازی /بیلیارد.
مكالمه كاركنان : مسلط به زبان عربی/ مسلط به زبان انگلیسی.
خدمات : روم سرویس/ پذیرش بیست و چهار ساعته/ لاندری /خدمات بیدار باش /دستگاه واکس کفش /نهار در اتاق /خدمات تور /اتاق چمدان/ فتوکپی/ پرینتر.

بهترین هتل های چابهار

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *