رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۳۰ خرداد ۱۴۰۲

هتل هما تهران

اشتراک گذاری

هتل هما تهران ، در اصلی ترین خیابان تهران یعنی ولیعصر واقع شده است. هتل هما( شرایتون سابق ) یکی از هتل های لوکس و ۵ ستاره ی پایتخت ایران می باشد که در منطقه خوش آب و هوای ونک تهران مستقر است. این هتل مجلل و باشکوه که از زمان قبل از انقلاب اسلامی تاسیس شده است و فعالیت می کند. (طی ادوار مختلف بازسازی و نوسازی شده است) هنوز که هنوز است یکی از بی رقیب ترین هتل های کلان شهر تهران است. که هر ساله پذیرای بسیاری از مسافران ایرانی و خارجی می باشد.

سبک معماری فضای خارجی، داخلی هتل و دکوراسیون آن به گونه ای است که در یک نگاه لوکس و لاکچری بودن را برای بیننده تداعی می کند. این هتل در سال ۱۳۵۱ توسط معمار امریکایی ولتون بکت ساخته شد. یکی از شعبه های هتل های زنجیره ای شرایتون بود. که اولین هتل شرایتون در ماساچوست امریکا در سال ۱۹۳۷ تاسیس گردید . هتل هما همواره با معماری بی نظیر و منحصر به فردش مورد توجه همگان قرار گرفت. بعد از انقلاب اسلامی ملی شد و در اختیار دولت (سازمان هواپیمایی اسلامی) قرار گرفت. زیر مجموعه هتل های هما گردید که البته در سال ۱۳۹۱ از زیر نظر سازمان هواپیمایی نیز خارج گردید.

هتل هما تهران

اتاق ها و سوئیت ها

با توجه به تعدد هتل در تهران بدون شک هتل هما یکی از بهترین گزینه ها برای داشتن اقامتی به یاد ماندنی به شمار می آید. موقعیت عالی، امکانات و خدمات بسیار مطلوب، مناسب بودن قیمت هتل، تخفیف های هتل از ویژگی های هتل هما تهران محسوب می شود. هتل هما تهران در کارنامه خود دارای چندین گواهینامه بین المللی است. این هتل ۱۷۳ واحد اقامتی متنوع مانند اتاق و سوئیت جونیور با ظرفیت های متفاوت و تمامی امکانات و خدمات رفاهی بسیار مطلوب دارد. طراحی مدرن، نوپردازی، مبلمانی شیک، ترکیبی از سبک های کلاسیک و مدرن و چشم اندازی فوق العاده از شهر و باغ از ویژگی های اتاق ها و سوئیت های هتل هما است.

هتل هما تهران

واحدهای اقامتی هتل هتل لوکس و لاکچری همای تهران یکی از برج های باشکوه و مدرن تهران می باشد. که با آخرین استانداردهای مدرن بین المللی و روز دنیا آماده خدمات رسانی به میهمانان ایرانی و خارجی است. این برج باشکوه در ۱۶ طبقه و ۱۷۷ باب اتاق و سوئیت احداث شده است. که با امکاناتی راحت، شیک، به روز و مجهز، پذیرای عزیزان و میهمانان می باشد. سوییت های هتل همای تهران متشکل از۲۸ سوئیت جونیور و ۵ سوئیت رویال است. که با کارمندان و مهمان داران مجرب و آموزش دیده که مسلط به چند زبان بین المللی هستند ۲۴ ساعته در خدمت مسافران این مجموعه هستند.

هتل هما تهران

رستوران های هتل

هتل همای تهران دارای چند رستوران بی نظیر و شاهانه می باشد . چشیدن طعم غذاهای سنتی و بین المللی آن چندان خالی از لطف نیست. یکی از این رستوران ها، رستوران معروف و محبوب گلستان است. چیدمان شیک و لوکس رستوران، اشتیاق هر بیننده ای را برای صرف غذا در آن بالا می برد. همچنین ۲۴ ساعته بودن این رستوران، ظرفیت و گنجایش بالای آن یکی از مزیت های رستوران است که بسیار قابل توجه و حائز اهمیت می باشد. زیبایی رستوران گلستان به گونه ای است که میهمانان می توانند در حین صرف غذا از زیبایی فضای سبز باغ هتل نیز لذت ببرند.

هتل هما تهران

دیگر رستوران هتل همای تهران، رستوران دلفین است. در فضای باز و در کنار استخر و زیر آسمان پر ستاره پایتخت ایران قرار دارد. بالاخص در فصل تابستان وزش باد و برخورد خنک های آب استخر بر روی صورتتان حس مهیج و دلپذیری در حین صرف غذا را بوجود می آورد. یکی دیگر از رستوران های مجلل و با شکوه هتل همای تهران، رستوران معراج است که در طبقه ۱۴ این برج با شکوه واقع شده است. صرف غذا در حال مشاهده رشته کوه های البرز و تهران بزرگ از فراز این هتل احساس وصف ناپذیری را به میهمانان این رستوران القاء می نماید. همچنین مسافران و میهمانان هتل می توانند یک روز با شکوه را بعد از چشیدن صبحانه سرد و گرم هتل هما آغاز کنند.

علاوه بر مجموعه رستوران های لوکس هتل همای تهران، تجربه چشیدن میان وعده های خوشمزه کافی شاپ این هتل ۵ ستاره را نباید فراموش کرد. لازم به توضیح است که کافی شاپ ( کافه روسیو ) هتل هما امروزه تبدیل به مکانی آرام و خاطره انگیزی برای قرار های دوستانه و کاری در تهران بزرگ شده است.

امکانات رفاهی هتل هما تهران

عمومی: دستگاه ATM/ آسانسور/ روزنامه/ نمازخانه/ اتاق عقد/ آرایشگاه مردانه/ فروشگاه و غرفه/ صندوق امانات/ لابی/ سرویس بهداشتی ایرانی (لابی).
غذا و نوشيدنی: کافی شاپ/ رستوران/ چایخانه سنتی/ سالن صبحانه خوری.
جلسه و همايش: سالن همایش.
خارج از هتل: فضای سبز.
ورزشی و تفريحی: سالن بدنسازی/ استخر/ سونا خشک/ سونا بخار/ جکوزی/ ماساژ/ زمین تنیس.
ديد(View) در برخی اتاق ها: نمای شهر/ نمای کوه.
مكالمه كاركنان: مسلط به زبان انگلیسی.
خدمات: روم سرویس/ لاندری/ خدمات بیدار باش/ خدمات پزشکی/ دستگاه واکس کفش/ صبحانه در اتاق/ نهار در اتاق/ فکس/ اتاق چمدان/ فتوکپی/ آژانس مسافرتی/ خدمات باربری.

هما 1 هتل هما تهران

سالن های هتل

هتل همای تهران دارای چندین سالن چند منظوره زیبا و مجلل است که شامل امکاناتی بی نظیر و مدرن صوتی و تصویری برای انجام مراسمها، همایش ها، سمینارها، کنفرانس ها و …. دارد. سالن های این مجموعه عبارتند از: سالن هما کلاس، سالن صدف، سالن مروارید، سالن نگین. سالن زمرد و سالن آینه با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده خدمات رسانی به میهمانان عزیز هستند. در رزرواسیون مهر ضمن بررسی این هتل و پیدا کردن اتاق مناسب نیاز و سلیقه تان به راحتی می توانید در کمترین زمان رزرو هتل هما را انجام دهید.

هتل هما تهران

نحوه دسترسی به هتل هما تهران

آدرس : تهران ، میدان ونک ، خیابان شهید خدامی ، هتل هما تهران ، هتل هما
تلفن :۰۲۱۸۸۷۷۰۳۷۴

هما 2 هتل هما تهران

هتل هما تهران

هتل هما تهران

هتل هما تهران

هتل هما تهران

هتل هما تهران

هتل هما تهران

هتل هما تهران

هتل هما تهران

هتل هما تهران

هتل هما تهران

هتل هما تهران

هتل هما تهران

هتل هما تهران

هتل هما تهران

هتل هما تهران

هتل هما تهران

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *