جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل پارسیان استقلال تهران

تاریخ بروزرسانی :
۱۷ خرداد ۱۴۰۲

هتل پارسیان استقلال تهران ،هتل بین المللی ۵ ستاره (هیلتون سابق) تحت پوشش شرکت هتلهای پارسیان در زمینی به مساحت ۷۰ هزار متر مربع واقع در تهران – دامنه سلسله جبال البرز – نه تنها بزرگترین هتل در زنجیره هتلهای پارسیان به شمار می آید بلکه به جهات گوناگون منحصر بفردترین هتل جمهوری اسلامی ایران است. این هتل از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است. به خیابان زیبای ولیعصر نزدیک بوده و دسترسی راحتی به دو میدان مهم شهر یعنی ونک و تجریش دارد. با اقامت در این هتل می‌توانید ساعت‌ها در خیابان ولیعصر قدم بزنید، برای گردش و پیاده‌روی به پارک ملت بروید و از مراکز خرید ونک، میرداماد و تجریش دیدن کنید.

همچنین اگر به قصد شرکت در یکی از نمایشگاه‌های بین المللی به پایتخت می‌روید خوب است بدانید هتل استقلال فاصله کمی تا محل برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی تهران دارد. نزدیکی به ایستگاه اتوبوس‌های تندرو و بزرگراه چمران موجب شده هتل به راحتی به دیگر نقاط شهر دسترسی داشته باشد.با انتخاب این هتل علاوه بر دسترسی‌های خوبی که دارید می‌توانید از امکانات متنوع و خدمات با کیفیت آن نیز بهره مند شوید.

%name هتل پارسیان استقلال تهران

اتاق ها و سوییت ها

هتل در مجموع دارای ۵۰۴ اتاق و ۴۸ سوئیت در دو برج شرقی و غربی است.‌ بخش شرقی کمی نوسازتر و مدرن تر ازبخش دیگر است. اما در کل همه واحدهای اقامتی از امکانات کامل رفاهی برخوردار هستند. برای مثال به سیستم تهویه‌مطبوع مجهز بوده و تختخوابهای راحت و استاندارد دارند. اینترنت هم در همه اتاق‌ها در دسترس است. اگر اشیای قیمتی همراه دارید می‌توانید آن‌ها را در صندوق‌امانات اتاق نگهداری کنید. میز و صندلی، تلویزیون، یخچال و حمام به‌همراه سشوار و لوازم‌بهداشتی هم در همه اتاق‌ها موجود است.

اتاق‌های یک‌تخته مناسب کسانی است که به تنهایی سفر کرده‌اند. برای گروه‌های دو نفره اتاق‌های دوتخته توئین شامل دو تخت یک نفره آماده شده‌است. زوج‌ها هم می‌توانند از اتاق‌های دبل که یک تخت دونفره دارد، استفاده کنند. اما اگر فضای بیشتر و امکانات بهتر می‌خواهید می‌توانید سوئیت‌های هتل را انتخاب کنید. این سوئیت‌ها که دو نفر ظرفیت دارند به صورت کوچک و بزرگ ارائه می‌شوند.

استقلال 9 هتل پارسیان استقلال تهران

رستورانها و کافی شاپ ها

در این هتل امکانات پذیرایی متنوعی تدارک دیده شده‌است. ازجمله رستوران «رز» با چشم‌اندازی زیبا به کوه‌های تهران و منوی غذاهای ایرانی، فرنگی و بوفه اردور سرد و گرم از میهمانان پذیرایی می‌کند. یا رستوران آبشار گیله وا که در فضای باز و سرسبز آن می‌توانید از صرف خوش‌طعم‌ترین غذاها لذت ببرید. همینطور کافه رستوران ترکیه‌ای «مطبخ» که در مرکز تجاری هتل قرار گرفته و تراسی جذاب دارد با تجربه‌ای متفاوت از انواع غذای ترکی و بین المللی میزبان میهمانان هتل است.

علاوه بر این‌ها کافی‌شاپ زیبای هتل که در قسمت لابی واقع شده با اجرای زنده پیانو و سرو انواع نوشیدنی‌های گوارا و دسرهای خوشمزه لحظاتی خوش در کنار دوستان و خانواده را برایتان رقم می‌زند.چنانچه خواستار سرو غذا در اتاق خود بودید می‌توانید به صورت ۲۴‌ساعته از روم‌سرویس (سفارش غذاو نوشیدنی از داخل اتاق) استفاده کنید.

هتل پارسیان استقلال تهران2 هتل پارسیان استقلال تهران

امکانات هتل پارسیان استقلال تهران

در هتل استقلال تهران همه آنچه برای اقامتی آسوده و لذت‌بخش نیاز است فراهم شده‌است. از امکانات هتل می‌توان به مجموعه ورزشی آن اشاره کرد. این مجموعه از‌ بخش‌های متنوعی تشکیل شده‌است. می‌توانید از شنا در استخر لذت ببرید یا در سالن بدنسازی ورزش کنید. بعد از ورزش و شنا یا گذراندن یک روز طولانی و گشت‌و‌گذار در شهر برای تجدید قوای جسمی و روحی خود می‌توانید سری به سونا و جکوزی بزنید یا از خدمات ماساژ و اسپا بهره مند شوید. زمین تنیس مسقف هم‌ بخش دیگری از امکانات تفریحی و ورزشی هتل است.

سالن ها و تالارها

همچنین به‌منظور برگزاری مراسم‌های مختلف در این هتل سالن‌های پذیرایی ویژه‌ای اختصاص داده شده‌است. این سالن‌ها که به امکانات کامل صوتی و تصویری مجهز هستند، جهت برگزاری انواع مراسم ازجمله جشن‌های عروسی، میهمانی‌ها، کنفرانس‌ها، جلسات کاری و اداری، همایش‌ها و سمینارها به کار می‌روند. ضمن اینکه امکان استفاده از خدمات کافی‌نت، پرینت، فکس و فتوکپی نیز برای میهمانان هتل یا شرکت کنندگان در همایش‌ها فراهم شده‌است.
هتل یک مرکز تجاری هم دارد. این مرکز دارای دو شعبه بانک، فروشگاه‌های صنایع‌دستی، فرش و گلیم، مصنوعات چرمی، صرافی و آرایشگاه مردانه است. اگر قصد خرید هدیه و سوغات دارید و نمی‌خواهید وقت زیادی صرف کنید مرکز تجاری هتل این امکان را برای شما فراهم ساخته است.
ضمن اینکه خدماتی همچون پارکینگ، تاکسی‌سرویس، خشک‌شویی، ترانسفر فرودگاهی و غیره هم در این هتل ارائه می‌شود.

%name هتل پارسیان استقلال تهران

امکانات رفاهی هتل پارسیان استقلال تهران

امکانات برتر: سالن بدنسازی/ فروشگاه و غرفه/ استخر/ سالن کنفرانس.
عمومی: دستگاه ATM/ آسانسور / روزنامه/ نمازخانه/ اتاق عقد/ بانک/ آرایشگاه مردانه/ صندوق امانات/ لابی/ سرویس بهداشتی فرنگی (لابی)/ سرویس بهداشتی ایرانی (لابی)/ تاکسی سرویس.
غذا و نوشيدنی: کافی شاپ/ رستوران/ رستوران فضای باز/ رستوران سنتی/ رستوران فست فود.
جلسه و همايش: سالن تشریفات/ سالن همایش/ سالن اجتماعات/ اتاق میهمانی و جلسات کاری/ تالار عروسی.
خارج از هتل: مسیر پیاده روی.
ورزشی و تفريحی: سونا خشک/ سونا بخار/ جکوزی/ ماساژ/ زمین تنیس.
خاص هتل: اتاق برای سیگاری ها/ ویلچر/ رمپ.
ديد(View) در برخی اتاق ها: نمای شهر/ نمای کوه.
مكالمه كاركنان: مسلط به زبان انگلیسی.
خدمات: روم سرویس/ پذیرش بیست و چهار ساعته/ لاندری/ خدمات بیدار باش/ دستگاه واکس کفش/ صبحانه در اتاق/ نهار در اتاق/ تبدیل ارز/ فکس/ اتاق چمدان/ فتوکپی/ آژانس مسافرتی/ ترانسفر با هزینه/ خدمات باربری.
اینترنت : رایگان! نوع اتصال: بی سیم (wifi)،
پارکینگ : رایگان! نوع پارکینگ: خصوصی، در محدوده اقامتگاه، عدم نیاز به رزرو، پارکینگ با امکانات حفاظتی، غیر مسقف.

نحوه دسترسی به هتل پارسیان استقلال تهران

آدرس : تهران ، خیابان ولیعصر ، تقاطع بزرگراه شهید چمران
تلفن :۲۵-۲۲۶۶۰۰۱۱-۰۲۱
هتل پارسیان استقلال تهران هتل پارسیان استقلال تهران

هتل پارسیان استقلال تهران1 هتل پارسیان استقلال تهران

هتل پارسیان استقلال تهران3 هتل پارسیان استقلال تهران

هتل پارسیان استقلال تهران4 هتل پارسیان استقلال تهران

هتل پارسیان استقلال تهران5 هتل پارسیان استقلال تهران

هتل پارسیان استقلال تهران6 هتل پارسیان استقلال تهران

هتل پارسیان استقلال تهران7 هتل پارسیان استقلال تهران

استقلال 2 هتل پارسیان استقلال تهران

استقلال 6 هتل پارسیان استقلال تهران

استقلال 8 هتل پارسیان استقلال تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 1 میانگین: 5]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • محمد

    رفتار پرسنل بسیار خوب تمیزی هتل در حد مطلوب در کل از اقامت در هتل استقلال راضی هستم.

    ۱۰ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • مریم پورابوطالب

    هتل نسبتا ۵ ستاره است ولی فقط قسمت شرقی هتل قسمت غربی هتل ۲ ستاره است

    ۸ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • پریسا جهانیان

    هتل استقلال تهران هتل خیلی خوبی هست فقط باید بدونیم که اتاق های ضلع شرقی با اتاق های ضلع غربیش متفاوت هست

    ۲۲ آذر, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *