رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۷ تیر ۱۴۰۲

بهترین هتل های آنتالیا برای ماه عسل زوج های جوان

اشتراک گذاری

آنتالیا یکی از زیباترین شهرهای ترکیه است، شهری ساحلی که زوج های جوان بسیاری، آن را برای سفر ماه عسل خود انتخاب می‌کنند. بدیهی است که این شهر هتل ها و مراکز اقامتی زیادی نیز داشته باشد. اگر دوست دارید تا شروع زندگی مشترک خود را با رزرو یکی از بهترین هتل های آنتالیا برای ماه عسل به یادماندنی تر کنید، پیشنهاد می‌کنیم تا این مطلب را خوب مطالعه و از لیست هتل های زیر یک مورد را انتخاب کنید.

بهترین هتل های آنتالیا

هتل باروت لارا کالکشن

یکی از بهترین هتل های آنتالیا برای ماه عسل و سفر تفریحی، هتل لارا کالکشن است. هتلی که با فضای رویایی و امکانات لوکس، یک اقامت به یادماندنی به شما هدیه می‌دهد. رستوران های متنوع، استخرهای سرپوشیده و روباز، حمام ترکی، اسپا، سواحل مخصوص بزرگسالان و غیره تنها برخی از امکاناتی است که با رزرو هتل باروت لارا از آنها بهره مند خواهید شد.

هتل آدم و حوا آنتالیا

یکی از خاص ترین انتخاب های شما در زمان رزرو هتل، هتل آدم و حوا است که در اسکله موکی قرار دارد. این هتل ویلاها و اتاق های مستقلی در امتداد ساحل مدیترانه به مسافران ارائه می‌دهد. نکته جالب اینجا است که اقامت کودکان در این هتل ممنوع بوده و با خیالی راحت و بدون دغدغه می‌توانید اقامتی به یادماندنی تجربه کنید.

بهترین هتل های آنتالیا

اتاق های این هتل دارای دیوارهای آینه ای، پنجره های قدی، مبلمان مدرن است. اتاق ها منظره ای روبه دریا و باغ دارند که بنا به سلیقه می‌توانید انتخاب کنید. اسپا، استخر روباز، رستوران های مختلف با منو متنوع، سالن ماساژ و غیره تنها برخی از امکانات این هتل محسوب می‌شود.

هتل کلاب پرایوت بای رکسوس بلک

یکی دیگر از هتل های آنتالیا که به زوج های جوان برای اقامت در آنتالیا توصیه می‌شود، هتل پرایوت بای رکسوس بلک آنتالیا است. این هتل ۵ ستاره، امکانات لوکسی به مسافران هدیه می‌دهد. این هتل ساحل اختصاصی داشته و اتاق ها نمای زیبایی به سمت آب های فیروزه ای دریای مدیترانه دارند. این هتل ۳۹ ویلا دارد که برخی از آنها دارای جکوزی، استخر و باغ هستند.

زمین تنیس، مرکز تناسب اندام، حمام ترکی و سونا از دیگر امکانات این هتل هستند. خدمات ویژه مسافران ماه عسل شامل تزئینات ویژه اتاق، پذیرایی خاص، صبحانه در اتاق و عکاسی مخصوص زوج‌ها است. اگر به دنبال رزرو بهترین هتل های آنتالیا برای ماه عسل هستید، رزرو اتاق در این هتل را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

هتل کونکورد دلوکس ریزورت

هتل کونکورد دلوکس ریزورت در ساحل لارا آنتالیا یکی دیگر از بهترین هتل های این شهر برای اقامت و رزرو هتل است. بالکن هایی با نمای پاناروما از دریای مدیترانه، محوطه زیبا و استخر، درختان نخل و سرسره های آبی برخی از مزیت های این هتل محسوب می‌شود.

این هتل یکی از بهترین انتخاب ها در زمان رزرو بهترین هتل های آنتالیا برای ماه عسل است. هتلی که خدمات متفاوت و متنوعی را برای زوج های جوان در نظر گرفته است. برای مثال می‌توان به اتاق خصوصی با جکوزی، شمع، سونا، بشقاب میوه، یک ساعت ماساژ رایگان و تزئینات ویژه اتاق اشاره کرد.

هتل سلکتوم لاکچری آنتالیا

یکی دیگر از بهترین هتل های آنتالیا برای ماه عسل و شروع زندگی زوج های جوان، هتلی ۵ ستاره به نام سلکتوم لاکچری است که در منطقه بلک آنتالیا قرار دارد. این هتل لوکس یک پارک آبی با ۸ سرسره، زمین تنیس، یک زمین فوتبال، زمین گلف و غیره به میهمانان خود ارائه می دهد.

بهترین هتل های آنتالیا

ساحل اختصاصی با تراس آفتابگیر از مشخصات هتل است که با یک تراس اختصاصی به طور مستقیم به دریای مدیترانه منتهی می‌شود. رستوران‌های متنوع مانند استیک‌خانه، سوشی‌بار و رستوران آلاکارته که مختص غذاهای دریایی است، از گزینه‌های صرف غذا در این هتل هستند. خدمات ویژه میهمانان ماه عسل شامل، تزئینات ویژه اتاق، پذیرایی خاص، میوه، شکلات و کیک خوشامدگویی است.

از کجا هتل های آنتالیا را رزرو کنیم؟

علاوه بر استانبول، آنتالیا نیز یکی از شهرهای توریستی ترکیه است که هرساله مسافران زیادی را به خود جذب می‌کند. برای سفر به این شهر زیبای ساحلی و لذت بردن از جاذبه های آن، بهتر است قبل از سفر یک برنامه ریزی خوب برای دیدن جاذبه ها داشته باشید. اگر برای ماه عسل قصد سفر به آنتالیا را دارید، پیشنهاد می‌کنیم یکی از هتل های خوب آنتالیا را انتخاب کنید تا اقامتی دلچسب و به یادماندنی در این شهر تجربه کنید.

برای رزرو هتل آنتالیا با بهترین قیمت، پیشنهاد می‌کنیم که وارد وب سایت فلای تودی شوید تا بتوانید رزرو خود را با کمترین قیمت انجام دهید. فلای تودی این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید هتل مورد نظر خود را ارزانتر رزرو کنید. برای این کار کافی است تا وارد صفحه هتل های خارجی در سایت فلای تودی شوید. در این صفحه با وارد کردن تاریخ ورود و خروج و شهر مقصد، لیستی از هتل های موجود در تاریخ مدنظر شما نمایش داده می‌شود. با مشاهده امکانات، عکس، مشخصات و قیمت هتل، می‌توانید اتاق مورد نظر خود را با بهترین قیمت رزرو کنید.

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *