رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۷ تیر ۱۴۰۲

طاق‌بستان برند گردشگری غرب کشور است

اشتراک گذاری

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، گفت: طاق‌بستان برند گردشگری غرب کشور است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.«علی اصغر شالبافیان» روز جمعه در سفر به استان کرمانشاه از مجموعه تاریخی فرهنگی طاق‌بستان بازدید کرد.معاون گردشگری کشور در این بازدید با تاکید بر اینکه طاق‌بستان برند گردشگری غرب کشور است، تاکید کرد: باید سامان‌دهی و معرفی این مجموعه مورد توجه جدی استان باشد.

طاق بستان

او با بیان اینکه سالانه هزاران گردشگر از این مجموعه فاخر بازدید می‌کنند، تصریح کرد: باید شرایطی فراهم شود که گردشگران با خاطره‌ای خاص و به یادماندنی از این مجموعه بازدید کنند.

شالبافیان در ادامه لزوم تکمیل نورپردازی مجموعه، پاکسازی محوطه دریاچه و لایروبی چشمه‌ها را از جمله مواردی دانست که باید مورد توجه قرار گیرد.

مجموعه تاریخی فرهنگی طاق‌بستان در شمال شهر کرمانشاه قرار دارد که قدمت آن به دوران ساسانی باز می‌گردد. این مجموعه سالانه میزبان هزاران گردشگر از سراسر کشور است.

پیشنهاد می کنیم برای آشنایی بیشتر با کرمانشاه مطلب سیری در کرمانشاه را مطالعه بفرمایید.

یکی از برنامه‌های سفر معاون گردشگری کشور به استان کرمانشاه بحضور در جشنواره اسب اصیل کرد است.

معاون گردشگری کشور در بدو ورود به کرمانشاه از پروژه هتل ۵ ستاره ناصری این شهر بازدید کرد.

او ضمن تاکید بر تسریع در تکمیل این پروژه، اظهار کرد: استان کرمانشاه به لحاظ جاذبه‌های گردشگری و قرار گرفتن در محور غرب به عنوان یکی از مقاصد جدید سفر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

شالبافیان تاکید کرد: ایجاد زیرساخت‌ها و تاسیسات گردشگری یکی از نیازهای اساسی در این صنعت است و ایجاد چنین مجموعه‌هایی نیاز ضروری استان کرمانشاه است.

او ابراز امیدواری کرد با حمایت‌های استان و وزارت‌خانه و نیز همت سرمایه‌گذار این پروژه در سریع‌ترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد.

پروژه هتل ۵ ستاره ناصری در شهر کرمانشاه با سرمایه‌گذاری در حدود ۵۰۰ میلیارد تومان بیش از ۴۰۰ تخت به ظرفیت اسکان استان اضافه می‌کند. این مجموعه شامل دو سالن همایش، رستوران سنتی، رستوران فست فود، سالن سینما، درمانگاه، استخر و … می‌شود.

بازدید معاون گردشگری کشور از سایت جهانی بیستون

شالبافیان در ادامه سفر خود به استان کرمانشاه با حضور در مجموعه تاریخی بیستون از کتیبه جهانی داریوش بازدید کرد.

معاون گردشگری در حاشیه این بازدید گفت: اهمیت و شهرت جهانی بیستون سالانه هزاران گردشگر داخلی و خارجی را به این مجموعه می‌کشاند، لذا خدماتی متناسب با با جایگاه بیستون باید در این محوطه به گردشگران ارائه شود.

او در این بازدید ضمن صحبت با گردشگران از نحوه خدمات‌دهی به گردشگران در مجموعه را جویا شد.

شالبافیان در ادامه ضمن بازدید از هتل لاله کاروانسرای شاه‌عباسی بیستون، گفت: وجود مجموعه اقامتی تاریخی در دل محوطه جهانی بیستون فرصت بی‌نظیری است که گردشگران در جوار کوه با عظمت بیستون لذت ببرند.

او افزود: با توجه به تعدد آثار تاریخی در این مجموعه ارائه خدمات مناسب می‌تواند به ماندگاری گردشگران در این مجموعه کمک کند.

معاون گردشگری کشور در ادامه سفر خود به استان کرمانشاه از مجموعه سراب دربند صحنه نیز بازدید و بر لزوم بهبود شرایط خدمات‌دهی در این مجموعه به ویژه سرویس‌های بهداشتی و نیز تکمیل راه دسترسی به مجموعه خدمات گردشگری داخل این محوطه تاکید کرد.

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *