رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۹ مرداد ۱۳۹۳

بررسی اهمیت کویر در هشتمین نمایشگاه بین المللی گردشگری

اشتراک گذاری

تاریخ خبر: ۱۳۹۳/۰۵/۱۹ – تهران-ایرنا- معاون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از برگزاری هشتمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته با رویکرد کویر از ۲۳ بهمن جاری در نمایشگاه بین المللی تهران خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا،مرتضی رحمانی موحد در آیین رونمایی هشتمین نمایشگاه بین المللی گردشگری در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: مناطق گردشگری یکی از جاذبه های طبیعی کشور به حساب می آید که با معرفی آن به گردشگران می توان کمک شایانی به توسعه گردشگری کرد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تا ۲۶ بهمن ماه برای بازدید عموم برپا است افزود: این نمایشگاه با هدف خلق فرصت ها و معرفی ظرفیت ها و امکانات کشور ایجاد می شود.

رحمانی موحد ادامه داد: در دولت یازدهم سعی کردیم با بازبینی عملکرد و آسیب های گذشته بستر بهتری برای ایجاد نمایشگاهی قدرتمند و پربارتر از سال های گذشته برای توسعه فرهنگی و گردشگری داخلی و خارجی ایجاد کنیم.

معاون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اضافه کرد:سعی کردیم زمانی را برای برپایی این نمایشگاه انتخاب کنیم که کمترین تداخل را با برپایی سایر نمایشگاه های بین المللی داشته باشد.

رحمانی موحد افزود: برای اینکه بازدید کنندگان بتوانند به راحتی از بخش مورد نظر دیدن کنند نمایشگاه در بخش های مجزا نظیر بخش طبیعت، زیارت، فرهنگی، گردشگری و … تقسیم شده است.

وی افزود: در جریان برگزاری نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته از ۲۴ مرداد ماه تا ۲۶ مرداد ماه جاری به ترتیب کارگاه های آموزشی با عناوین گردشگری سلامت، شیوه های نوین بازاریابی و توزیع متوازن برای ارتقاء سطح سواد علاقه مندان برگزار می شود.

آیین رونمایی هشتمین نمایشگاه بین المللی گردشگری با حضورمعاون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، رییس هیات مدیره جامعه تورگردانان، رییس اتحادیه صنایع دستی استان تهران، رییس هتلداران ایران و جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد.

81267034-5874158 بررسی اهمیت کویر در هشتمین نمایشگاه بین المللی گردشگری

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *