رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۹ فروردین ۱۳۹۳

بدون جریان پوپولیستی نظارت می‌کنیم

لینک این مطلب کپی شد!

تاریخ خبر : ۱۳۹۳/۰۱/۰۹ – مدیرکل نظارت و ارزیابی گردشگری تأکید کرد: درباره‌ی فعالیت‌های بازرسی و نظارت به کارها و جریان‌های پوپولیستی (عوام گرایانه) معتقد نیستم.

عبدالناصر میرچی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سرویس گردشگری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره‌ی اعزام گروه‌های نظارت و بازرسی در تعطیلات نوروزی، اظهار کرد: با توجه به نگاه جدیدی که در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری حاکم شده، گروه‌های نظارت و بازرسی از دو ماه پیش به استان‌ها اعزام شدند و تدابیر لازم هم پیشاپیش اتخاذ شده است. در استان‌ها هم ستادهای هماهنگی خدمات سفر کار خود را پیش از نوروز آغاز کرده‌اند؛ ولی با همه‌ی این‌ها گروه‌های بازرسی را در تعطیلات نوروز به استان‌ها اعزام می‌کنیم.

وی اضافه کرد: اصل مأموریت این گروه، کنترل یک‌سری از واحدهای پذیرایی و خدماتی گردشگری و نظارت بر میزان آمادگی استان‌ها بوده است.

او سپس درباره‌ی حرکت‌هایی که سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در سال‌های گذشته و پیش از فرا رسیدن نوروز برای نمایش کاروانی از ماشین‌های اکیپ نظارت و بازرسی در رسانه‌ها انجام می‌داد، گفت: به کارهای پوپولیستی (عوام‌گرایانه) معتقد نیستم و این‌که شب عید کاروانی از ماشین‌ها را اعزام کنیم و دوربین‌های صداوسیما را هم خبر کنیم. ما این ماشین‌ها و گروه‌های نظارتی را از برنامه‌ی کاری خود حذف نکرده‌ایم، فقط نمی‌خواهیم درگیر جریان‌های پوپولیستی شویم. ما این ماشین‌ها و گروه‌های نظارتی را پیش از نوروز اعزام کردیم و در تعطیلات هم به استان‌های پر مسافر می‌فرستیم.

میرچی سپس اظهار کرد: البته این دیدگاه به ناجا و هلال احمر مربوط نمی‌شود، چون آن‌ها هدف‌شان در انجام مانور، نشان دادن سطح آمادگی‌شان به مردم و ایجاد اطمینان و اعتماد در آن‌ها است، ما هم وظایفی تعریف شده داریم که آن‌ها را انجام می‌دهیم؛ ولی نیازی به نمایش آن نداریم؛ اما مانور پلیس و هلال احمر با کار ما کاملا متفاوت است،‌ چون به مردم آرامش می‌دهد، در حالی‌که مانور ما هیچ ضرورتی ندارد و فقط باید کارمان را درست انجام دهیم.

مدیرکل نظارت و ارزیابی معاونت گردشگری در ادامه گفت: ما باید چشم و گوش‌مان را باز کنیم؛ ولی با همه این‌ها قطعا در حوزه‌ای که بر آن نظارت داریم، امکان تخلف وجود دارد و این خیلی کمال‌گرایانه و ایده‌آلیستی است، اگر انتظار وقوع تخلف را نداشته باشیم؛ ولی با این حال کار خود را انجام می‌دهیم و در مرکز و استان‌ها بازرسی و نظارت داریم و به تخلفات رسیدگی می‌کنیم.

hemmat+khahi+(5+of+18)-11 بدون جریان پوپولیستی نظارت می‌کنیم

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *