جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

با این مدارک ساده ویزای کانادا بگیرید…

تاریخ بروزرسانی :
۲۳ بهمن ۱۳۹۷

***مدارک شخصی
• اصل پاسپورت متقاضی به همراه کلیه ی پاسپورت های قدیمی
• شناسنامه و کارت ملی
• یک قطعه عکس جدید رنگی با زمینه ی سفید
• سند ازدواج در صورت همراهی همسر
• رضایت نامه ی محضری برای فرزندانی که با یکی از والدین قصد سفر دارند الزامی ست. رضایت نامه از سوی کسی باشد که آن ها را همراهی نمی کند.

ویزای کانادا 2 با این مدارک ساده ویزای کانادا بگیرید...

***مدارک شغلی
• کارفرمایان : روزنامه رسمی ، آگهی تأسیس ،آگهی تغییرات و تصمیمات شرکت ، آخرین لیست مالیاتی پرداخت شده ، لیست بیمه ی ۶ ماه آخر کارمندان ، تمکن و پرینت ۶ ماه آخرحساب شرکت به لاتین.
• کارخانه داران و صاحبان مشاغل آزاد : پروانه ی بهره برداری ، جواز کسب ، آخرین لیست مالیاتی پرداخت شده ، لیست بیمه ی ۶ ماه آخر کارمندان.
• کارمندان : گواهی اشتغال به کار به زبان فارسی روی سربرگ شرکت (با ذکر تاریخ شروع به کار، عنوان شغلی، درآمد سالیانه ، نام مدیر) ، فیش حقوقی دو ماه آخر، لیست بیمه ی ۶ ماه آخر، حکم کارگزینی یا قرارداد شرکت .
• مهندسان : پروانه ی نظام مهندسی یا جواز ساخت .
• تجار: کارت بازرگانی، گواهی اتاق بازرگانی ،آخرین لیست مالیاتی پرداخت شده، لیست پرداخت بیمه.
• پزشکان : پروانه ی دائم طبابت، کارت نظام پزشکی، پروانه ی مطب، آخرین لیست مالیاتی پرداخت شده، لیست پرداخت بیمه.
• بازنشستگان : حکم بازنشستگی و فیش حقوقی دو ماه آخر – حکم افزایش حقوق در صورت وجود ارائه گردد.

***مدارک مالی
• ارائه ی نامه ی تمکن ممهور به مهر برجسته ی بانک و گردش حساب ۶ ماه آخر هر دو به زبان لاتین الزامی ست.
• درصورت داشتن گواهی سپرده ی بلند مدت ، برگ خرید سهام یا اوراق بهادار، سند اتومبیل ، سند ملکی و اجاره نامه آن ها را نیزارائه دهید.

***سایر توضیحات
• فرم مشخصات فردی و خانوادگی برای هر متقاضی جداگانه تکمیل و ارئه گردد.
• کلیه ی مدارک شخصی و شغلی باید به زبان انگلیسی ترجمه گردد و مهر مترجم کافی ست .
• داشتن دو ویزای شنگن که حداقل یکی از آن ها در ۵ سال اخیرباشد الزامی ست .
• در صورت امکان با پاسپورت تمدید شده اقدام شود به این دلیل که مدت اعتبار ویزا درصورت صدور مطابق با اعتبار پاسپورت ارائه شده می باشد.
• مدت زمان اخذ ویزا بعد از انگشت نگاری ازیک هفته تا پنج ماه می باشد .
• در صورت داشتن دعوتنامه معتبر آن را ارائه کنید.دعوتنامه باید شامل مشخصات کامل دعوت کننده و متقاضی، نسبت، دلیل سفر متقاضی ،آدرس و تلفن، مدت زمان اقامت و هرگونه موارد مرتبط دیگرباشد و بعد از تنظیم به مهر و امضای دفتر ثبت Notary Public برسد. مدارک فرد دعوت کننده : کارت شهروندی، پاسپورت کانادایی، شناسنامه ی کانادایی یا کارت اقامت ، گواهی اشتغال به کار، نامه ی بانک، برگه های مالیاتی ، فرم های T4 و T1 .
• مدارک شخصی و شغلی متقاضی در مرحله ی اول و مدارک بانکی در مرحله ی آخر و زمان اعلام شده از مسافر دریافت می گردد.
• کلیه ی مدارک بانکی به زبان لاتین از بانک گرفته شود ودیگر مدارک مالی نیز ترجمه گردند.

ویزای کانادا با این مدارک ساده ویزای کانادا بگیرید...

برای مشاهده جاذبه های توریستی این کشور ویزای کانادا را کلیک نمائید.
با هر بار ورود به کانادا مسافر تا سقف ۶ ماه می تواند در آنجا اقامت داشته باشد.

آماده سفر به کانادا باشید
قبل از سفر به کانادا، کمی برنامه ریزی و تحقیق ارزش تلاش شما رو داره. این کار باعث می شه که اشتباهات عجیب و غریب در سفرتون نکنید؛ مثل برنامه های زیادی برای انجام خیلی از کارها بریزید و یادتون بره که بین شهرهای کانادا چقدر فاصله است و یادتون بره که چه نیازهایی برای این کار احتیاج دارید، آب و هوا رو در نظر نگیرید و ندونید که چه جوری باید در کانادا جا به جا شد و …
علاوه بر این، کانادا، هر چند در مجاورت و همسایگی با ایالات متحده است، کاملا کشوری متفاوت چه از لحاظ حفاظت مرزی، پول رایج و قوانین است. فکر نکنید هم هر چی که در آمریکا بدون مشکل است در این کشور هم بدون مشکل هست.
شایستگیتون رو ثابت کنید
برای دیدار از کانادا، شما نیاز به مطابقت به گرفتن ویزا کانادا دارید، که این ویزا باید با برخی از الزامات مطابق با دولت کانادا، مهاجرت و شهروندی این کشور داشته باشد. این موارد شامل یک سند مسافرتی معتبر، سلامت عمومی شخص، داشتن مدارک لازم که ثابت کند شما در زمانی که باید کانادا را ترک کنید این کار را حتما انجام خواهید داد، داشتن مقدار کافی از پول، و نداشتن سوابق مجرمانه می باشد.
اسناد سفری که شما نیاز دارید
با داشتن مدارک مسافرتی مناسب، تعطیلات را خودتون رو خراب نکنید. رد شدن از مرز کانادا برای شهروندان آمریکایی با داشتن پاسپورت آمریکایی و پر کردن یک سری فرم انجام پذیر است. ولی برای شهروندان ایرانی نیاز به ویزای کانادا دارد.
به غیر از اسناد مسافرتی، تحقیق کنید که چه چیزایی را می توانید با خودتان از مرز رد کنید و چه چیزهایی را نمی توانید. برخی از موارد ممکن است شما را متعجب کنند.
آنهایی که می توانید ببرید: غذا، نوشیدنی الکلی، و حیوانات خانگی ممکن است کمی برای شما مشکل ایجاد کنند. غذای کنسروی، چند تخم مرغ، مواد غذایی خشک شده و بسته بندی شده و گوشت گاو تازه. اگر حیوان خانگی دارید حتما با خودتان مدارک پزشکی و سلامت و شناسنامه حیوان خانگی تان را داشته باشید. اگر هم سیگار می خواهید با خودتان ببرید ۱۰ بسته سیگار معمولی و ۵۰ سیگار برگ کوبایی می توانید با خودتان داشته باشید.
آنهایی که نمی توانید ببرید: میوه های تازه و سبزیجات، از جمله موز و موز پوست، و همچنین غذای سگ یا گربه حاوی محصولات جانبی گوشت گاو یا گوسفند، در مرز کانادا ممنوع است. تقریبا تمام اشکال اصلی دفاع از خود و اسلحه گرم در مرز کانادا ممنوع است؛ تفنگ های دست ساز، سلاح های اتوماتیک، شوک برقی، چماغ و اسپری فلفل، هیزم، طعمه زنده و یابنده رادار.
اندازه کانادا را در نظر بگیرید
کانادا دارای ۱۰ استان و ۳ قلمرو است، کانادا دومین کشور بزرگ جهان است و تنها روسیه از آن بزرگتر است. زمین به اضافه مناطق آب شیرین در کانادا ۹،۹۸۴،۶۷۰ کیلومتر مربع (یا ۳،۸۵۵،۱۷۴ مایل مربع) است. در حقیقت، کانادا پنج منطقه زمانی را پوشش می دهد. پایتخت کانادا در غربی ترین منطقه، ویکتوریا، ۴،۴۹۱ کیلومتر (۲،۷۹۱ مایل) از تورنتو و ۷،۴۰۳ کیلومتر (۴،۶۰۱ مایل) از پایتخت شرقی ترین، شهر سنت جان، نیوفاندلند فاصله دارد.
مقصد خود را انتخاب کنید
احتمالا شما یک نقطه را در ذهن داشته باشید یا شاید می خواهید چندین سفر را در برنامه سفر کانادا انجام دهید. کانادا برای سفرهای ماجراجویانه و طبیعت گردی شناخته شده است، اما طیف وسیعی از نقاط مختلف را با توجه به علاقه مندان ارائه می دهد.
از آنجا که کشوری بسیار بزرگ است، تعداد زیادی از مردم در یک سفر از سراسر کانادا دیدن نمی کنند. به طور معمول، آن را به تکه های قابل کنترل تر تقسیم می شود، مانند منطقه دریایی (نوا اسکوشیا، نیوفاندلند، نیوبرانزویک و جزیره پرنس ادوارد) یا کبک و انتاریو (شهر کبک، مونترال، تورنتو و آبشار نیاگارا) و یا ساحل غربی، دشت های کانادا یا شمال کانادا.

ویزای کانادا 1 با این مدارک ساده ویزای کانادا بگیرید...

تاریخ سفر به کانادا رو تعیین کنید
شاید شما بخواهید به کانادا مسافرت کنید چرا که گرفتن ویزای آمریکا بسیار سخت از ویزا کانادا می باشد و هزینه ها در آنجا بسیار بالا می باشد. قیمت ها، آب و هوا، و فعالیت ها و تفریحات بسته به زمانی که به این کشور سفر می کنید، متفاوت است.
مسائل مربوط به پول
کانادا بر خلاف همسایه خود در جنوب که از دلار آمریکا استفاده می کند، از دلار کانادا استفاده می کند. برخی از شهرهای مرزی کانادا/آمریکا و شهرهای بزرگ هر دوی ارزها را می پذیرند، اما شما باید با پول کانادا، جایی که آن را دریافت کنید، مالیات بر فروش، انعام دادن و بیشتر، آشنا شوید.
تفاوت در قوانین
پیش از ورود به کانادا، مطمئن شوید که قوانین محلی مربوط به سن نوشیدن، محدودیت سرعت، مقررات مربوط به آوردن اسلحه گرم، مایعات الکی و غیره را بخوانید.
ایرانیانی که از کانادا دیدن می کنند باید ویزا خود را قبل از ورود به خاک کانادا دریافت کنند. ویزای توریستی کانادا توسط دفاتر ویزا (وابسته به سفارت کانادا) در آنکارا و دبی صادر می شود. شما می توانید از طریق مراجعه به سفارت کانادا در امارات یا ترکیه و یا از طریق آنلاین درخواست خود را به سفارت کانادا بدهید.
زمانی که شما از طریق آژانس هواپیمایی سام سیر اقدام به درخواست ویزای کانادا می کنید، کارشناسان ما در بخش ویزا به دقت مدارک شما را بررسی می کنند و بر حسب شرایط پرونده مشاوره لازم را به شما می دهند. پس از تکمیل مدارک از سمت شما و فرم های لازم ویزا، درخواست شما طی ۳ تا ۴ هفته کاری به صورت آنلاین در سایت سفارت ثبت می شود و نامه انگشت نگاری سفارت در اختیار شما قرار گیرد. برای انگشت نگاری خوشبختانه به گرفتن وقت نیازی نیست ولی از زمان گرفتن نامه انگشت نگاری تا ۱ ماه شما فرصت دارید به یکی از دفاتر مربوطه مراجعه کنید، توضیحات لازم، تقویم تعطیلات سفارت و آدرس دفترهای انگشت نگاری توسط همکاران ما به شما اعلام خواهد شد.
بعد از انجام انگشت نگاری از یک هفته تا ۱۰۴ روز کاری زمان می برد تا سفارت نتیجه پرونده شما را اعلام کند؛ جواب منفی باشد نامه سفارت که حاوی اشکالات گرفته شده به پرونده است را در اختیار شما قرار می دهیم و اگر هم مثبت باشد به شما اطلاع می دهیم که پاسپورت خود را جهت پیکاپ ویزا کانادا در اختیار ما قرار دهید – که حدود ۲ هفته تا یک ماه طول بکشد، که در این مرحله باز هم شما یک فرصت یک ماهه برای تحویل پاسپورت خود به سفارت خواهید داشت.
منبع: ویزای کانادا

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد