رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۶ شهریور ۱۴۰۱

مراکز خرید لوکس کیش

لینک این مطلب کپی شد!

جزیره کیش از مقاصد پرطرفدار جنوب ایران در میان گردشگران است که مراکز خرید لوکسی برای تجربه یک خرید تمام‌عیار دارد.
کیش، یک جزیره تفریحی در استان هرمزگان، واقع در خلیج فارس است که سومین مقصد پربازدید تعطیلات در خاورمیانه به شمار می‌آید. دیدنی های کیش، تنها شامل جاذبه‌های طبیعی و تاریخی نمی‌شوند؛ بلکه مراکز خرید و بازارهای این جزیره نیز در زمره دیدنیهای این جزیره قرار می‌گیرند.

مراکز خرید لوکس کیش

بسیاری از افراد تنها به قصد خرید به جزیره کیش سفر می‌کنند؛ به همین دلیل، در سال‌های اخیر مراکز خرید مدرن و لوکس متعددی در جزیره ساخته شده‌اند؛ مراکز خریدی که علاوه بر فروش انواع کالاهای برند داخلی و خارجی، دارای امکانات رفاهی و تفریحی کاملی هستند و تجربه‌ای بی‌نظیر برای شما رقم خواهند زد. در ادامه با ما همراه باشید تا لوکس‌ترین مراکز خرید کیش را به شما معرفی کنیم.

۱. مرکز خرید مرجان کیش

آدرس: جزیره کیش، جاده جهان، بازار مرجان کیش

تلفن: ۴۴۴۶۶۱۶۰۰۷۶

ساعت فعالیت: همه‌روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۲

بازار مرجان با ۲۲ هزار مترمربع وسعت در بخش شرقی کیش و در نزدیکی جزیره مرجان قرار دارد و از سال ۱۳۷۰ پذیرای افراد علاقه‌مند به خرید است. این مرکز خرید با تنها یک طبقه و دو سالن از بالا به‌شکل حرف انگلیسی «Y» دیده می‌شود. حدود ۱۴۰ واحد تجاری در مجموعه بازار مرجان کیش فعال هستند و انواع کالاها و اجناس باکیفیت از جمله لوازم برقی، لوازم‌خانگی، شکلات، قهوه، پوشاک زنانه مردانه و بچه‌گانه، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف، کفش، مواد غذایی، کالای خواب و لوازم خرازی را به فروش می‌رسانند.

رستوران و کافی‌‌شاپ، فوت‌کورت، آکواریومی بزرگ در طبقه همکف با بیش از ۸۰۰ گونه آبزی و ماهی خلیج فارس، شعب برخی بانک‌ها نظیر بانک‌های سپه، صادرات و ملی و سوئیت‌های متعددی برای اقامت گردشگران از جمله امکانات بازار مرجان هستند؛ مرکز خریدی با سبک معماری منحصربه‌فرد که نمای بیرونی آن مزین به ۳۹ آب‌نما به ارتفاع حدود ۵۰ متر و پروژکتورهای رنگی و نورپردازی‌های ویژه است و در نمای داخلی آن نیز درختچه‌ها و بوته‌هایی از گل‌ها به چشم می‌خورند؛ المان‌هایی که زیبایی این مجموعه را دوچندان کرده‌اند.

۲. مرکز خرید سارینا یک

آدرس: جزیره كيش، بلوار خیام، خیابان باباطاهر، روبه‌روی هتل ارم، مرکز خرید سارینا ۱

تلفن: ۴۴۴۶۸۱۵۱۰۷۶

ساعت فعالیت: همه‌روزه از ساعت ۹ تا ۱۳:۳۰ و ۱۷ تا ۲۳

مراکز خرید لوکس کیش

مرکز خرید سارینا از بهترین مراکز خرید کیش در نزدیکی هتل داریوش، هتل ارم و هتل تعطیلات کیش است که دو شعبه دارد. مرکز خرید سارینا یک در سال ۱۳۸۶ ساخته شده است و ۲۱۸ فروشگاه آن انواع کالاها از پوشاک (مردانه، زنانه و بچه‌گانه) گرفته تا کیف و کفش، لوازم ورزشی، عطر و ادکلن، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم برقی و لوازم‌ خانگی و غیره را به فروش می‌رسانند.

در نمایشگاه هنری در طبقه هفتم مرکز خرید سارینا یک، می‌توانید آثار هنری و صنایع دستی را تماشا و خریداری کنید. از امکانات رفاهی این مرکز خرید می‌توان به پارکینگ اختصاصی بزرگ، سینما چهار بعدی، رستورانی بزرگ با انواع غذاهای محلی و بین‌المللی با کیفیت بالا و تنوع بسیار، اینترنت پرسرعت و آسانسورهای متعدد اشاره کرد.

مرکز خرید سارینا دو از پروژه‌های عظیم در حال ساخت در کیش است؛ مرکز خریدی هشت طبقه با مساحت حدود ۲۱,۰۰۰ مترمربع و زیر بنای ۱۵۰,۰۰۰ مترمربع که ۶ طبقه آن، به‌طور کامل به بخش تجاری و تفریحی، اختصاص خواهد داشت. طبقه همکف ساختمان دارای دو بخش شمالی (امیرکبیر) و جنوبی (مروارید) است. در بخش شمالی مرکز خرید ۲۲ واحد تجاری بزرگ، هایپرمارکت و فروشگاه بزرگ برندهای معتبر جهانی وجود خواهند داشت؛ در حالی که بخش جنوبی طبقه همکف به فروش طلا و جواهرات، الماس و سنگ‌های گران‌بها، ساعت و صرافی اختصاص خواهد داشت.

پوشاک زنانه، مردانه و بچه‌گانه، لوازم‌خانگی، کیف و کفش، صوتی و تصویری، کامپیوتر و لپ‌تاپ، موبایل و لوازم جانبی، لوازم‌التحریر و مواد غذایی از دیگر کالاهای ارائه شده در مرکز خرید سارینا دو هستند. از امکانات رفاهی مرکز خرید سارینا دو می‌توان رستوران‌های سنتی و مدرن، کافه و فست‌فود، شهربازی مدرن، سالن بیلیارد، مینی بولینگ، بولینگ بزرگ‌سالان، پارکینگ، سالن ماساژ و سالن سینما چهار بعدی را نام برد.

۳. مرکز خرید رویامال کیش

آدرس: جزیره کیش، خیابان رودکی، جنب هتل پارمیس، مرکز خرید رویامال کیش

تلفن: ۴۴۴۸۱۱۳۰۰۷۶

وب‌سایت: royamallkish.com

ساعت فعالیت: همه‌روزه از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و ۱۷ تا ۲۲:۳۰

مجتمع تجاری و اداری رویا مال کیش از جدیدترین و مدرن‌ترین مراکز خرید کیش است؛ مرکز خریدی با دو طبقه تجاری و دو طبقه اداری و با طراحی و معماری زیبا که در زمینی به مساحت ۶,۴۹۵ متر مربع و زیربنای کل ۲۴,۲۰۰ متر مربع در سال ۱۳۹۴ افتتاح شده است. انواع برندهای معروف همانند سامسونگ، ال‌جی، بنتون، اپل، تامی هایلفیگر، کنوود، پاندا، کت و… در ۷۶ واحد مرکز خرید رویامال کیش فعال هستند.

در رویا مال کیش می‌توانید انواع پوشاک بچه‌گانه، زنانه و مردانه، لوازم آرایشی و بهداشتی، عینک، کیف و کفش، لوازم‌خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، کالای خواب، زیورآلات و غیره را خریداری کنید. آسانسور، پله‌ برقی، پله برقی ویژه توان‌یابان، کافی شاپ و فست‌فود، رستوران و نیمکت‌های استراحت از امکانات رفاهی این مرکز خرید هستند.

۴. مرکز خرید کوروش

آدرس: جزیره کیش، میدان مرجان، ابتدای بلوار پارس، مرکز خرید کوروش

ساعت فعالیت: همه‌روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۴ و ۱۸ تا ۲۲:۳۰

مراکز خرید لوکس کیش

مرکز خرید کوروش یا كوروش برند سنتر از مراکز خرید جدید و لوکس کیش در مجاورت نوار ساحلی مرجان است که در اسفند ۱۳۹۶ افتتاح شد. عمده شهرت این مرکز خرید، حضور برندهای معتبری همچون آدیداس، نایک، ماسیمو دوتی، زارا، پوما، اسپیریت، ریبوک، کوتون، برشکا، لی نینگ، اسکیچرز و سان گلدن است.

در مرکز خرید کوروش انواع لباس (مردانه، زنانه و بچه‌گانه)، کیف و کفش، لوازم ورزشی، لوازم دیجیتالی و غیره عرضه می‌شوند. بازدیدکنندگان در این مرکز خرید می‌توانند برای امتحان غذاها و نوشیدنی‌های لذیذ، سری به رستوران‌های متعدد نظیر چاپس گریل، برگر مرزالتس و غذای دریایی آبادان و همچنین کافه‌های ویونا، لاوازا و بلوط بزنند. آسانسورها و پله‌برقی، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی و شهربازی از دیگر امکانات رفاهی کورش سنتر کیش هستند.

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *