رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۰ بهمن ۱۳۹۷

فرهنگسرای کار و تعاون تهران

لینک این مطلب کپی شد!

“فرهنگسرای کارو تعاون” تهران در بهمن ماه سال ۱۳۸۰ با عنوان فرهنگسرای کار تأسیس شد. در تیرماه ۱۳۹۶ بنا به پیشنهاد وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی و موافقت ریاست محترم سازمان جناب آقای دکترصلاحی به عنوان فرهنگسرای کار و تعاون تهران تغییر نام یافت. ساختمان این مرکز ۴ طبقه و با مساحت کلی ۱۶۰۰ متر مربع است.
این مرکز دارای ۷ فضای آموزشی است که بیش از ۹۵ دوره آموزشی در آن برگزار می شود. همچنین فرهنگسرای کار و تعاون تهران با اجرای فعالیت های مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی، مشاوره حقوقی، خانواده و مشاوره کسب و کار آماده خدمت به شهروندان است. دارالقران ریحانه النبی(س)، کتابخانه علامه طباطبایی(ره)، خانه مشاوره افق و باشگاه فرهنگی ورزشی جوانمردان از مراکز فرهنگسرای کار و تعاون است که در ذیل به آن ها اشاره شده است.
دارالقرآن ریحانه ‏النبی(س)
کانون قرآن ریحانه‏ النبی(س) دوره‏ های آموزش علوم قرآنی شامل، مفاهیم، تجوید، ترتیل، روخوانی، روانخوانی، ترجمه، تفسیر و حفظ قرآن ‏کریم را به صورت رایگان برای علاقه‏ مندان به فراگیری علوم قرآنی برگزار می‏ نماید. این دوره ‏ها ویژه سطوح مختلف سنی کودک، نوجوان و بزرگسال است، همچنین مباحث دینی و اسلامی توسط استادان علوم قرآنی به افراد علاقه‏ مند آموزش داده می ‏شود.
کتابخانه علامه طباطبایی(ره)
کتابخانه علامه طباطبایی (ره) با ۱۵۰۰ عضو خدمت‏ رسانی در حوزه کتاب و کتابخوانی را همه روزه به جزء ایام تعطیل از ساعت ۸ تا۲۰، سرلوحه فعالیت‏‏ های فرهنگی خود قرار داده است. همچنین سالن مطالعه روزهای زوج مختص بانوان و روزهای فرد به آقایان اختصاص دارد.
باشگاه فرهنگی ورزشی جوانمردان
باشگاه ورزشی جوانمردان برای توسعه سلامت، نشاط و پهلوانی فعالیت می ‏کند. این باشگاه به مساحت ۱۵۰متر مربع در طبقه زیرین فرهنگسرای کار و تعاون با دارا بودن دستگاه ‏های متعدد به طور تخصصی به ورزش بدنسازی و آمادگی جسمانی می ‏پردازد. همچنین این باشگاه با آموزش رشته‏ هایی از جمله کاراته، ژیمناستیک، تکواندو، کونگ فوتوا،کیک بوکسینگ، دفاع شخصی و … پذیرای علاقه ‏مندان در مقاطع مختلف سنی (خانم و آقا) است.

آدرس: تهران، انتهای اتوبان یادگار امام جنوبی – میدان هاشمی – پلاک ۷۶
تلفن: ۶۶۰۲۹۰۶۰

 

 

فرهنگسرای کار و تعاون تهران
فرهنگسرای کار و تعاون تهران  فرهنگسرای کار و تعاون تهران
فرهنگسرای کار و تعاون تهران  فرهنگسرای کار و تعاون تهران
فرهنگسرای کار و تعاون تهران  فرهنگسرای کار و تعاون تهران

 

منابع: لیزنا , کی کجاست

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *