جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

با اتوبوس وی آی پی یا معمولی سفر کنیم؟

تاریخ بروزرسانی :
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰

یکی از مهم ترین سوالاتی که در خرید بلیط اتوبوس برای افراد ایجاد می شود این است که کدام نوع اتوبوس را انتخاب نمایید. در این مقاله می خواهیم به ذکر اطلاعاتی بپردازیم که به شما در این انتخاب کمک خواهد کرد. اگر قصد خرید بلیط اتوبوس کرمانشاه تهران را دارید تا از سفری مطمئن و راحت برخوردار شوید با ما همراه باشید.

بلیط اتوبوس وی آی پی بخریم یا معمولی؟

سفرهای زمینی همیشه جزو بهترین روش های سفر است که مسافران زیادی را به خود جلب می کند. پس از آنکه سفرهای هوایی و ریلی پیشرفت های زیادی را تجربه کردند و از نظر امکانات رشد چشمگیری داشتند از حجم مسافران اتوبوسی کاسته شد. سختی های راه و طولانی بودن برخی مسیرها در سفر با اتوبوس های بی کیفیت باعث شد مسافران به سمت قطار و هواپیما کشیده شوند. در همین راستا شرکت های اتوبوس رانی کیفیت اتوبوس ها را بررسی کردند و با وارد کردن اتوبوس های جدیدتر توانستند دوباره اعتماد مسافران را به سمت خود جلب نمایند.
به طوری که باید تمامی تصاویر مربوط به اتوبوس های قدیم را به فراموشی سپارد. برخی اتوبوس های جدید به حدی مجهزند که می توانند به راحتی با قطار های لوکس رقابت نمایند. هنگامی که قصد تهیه بلیط اتوبوس را دارید می توانید به صورت حضوری و غیرحضوری اقدام به خرید نمایید. نکته مهم این است که ابتدا باید سایت خرید بلیط اتوبوس معتبری را انتخاب نمایید. سپس باید به تفاوت قیمتی این دو اتوبوس توجه شود.

اتوبوس 10 با اتوبوس وی آی پی یا معمولی سفر کنیم؟

توجه به قیمت بلیط اتوبوس ها

اتوبوس میان وسایل نقلیه از نظر قیمتی جزو با ثبات ترین ها محسوب می شود که حتی امکان سفر خارجی نیز با آن مهیا شده است. از عوامل مهم تصمیم گیری مسافران سفرهای زمینی تفاوت قیمت خرید بلیط اتوبوس vip و معمولی است که باید مسافران به آن توجه داشته باشند. درست است که در مقاله « تفاوت قیمت بلیط اتوبوس های VIP و معمولی » به صورت کامل به این مبحث پرداخته شده است اما برخی نکات مهم نیز در ادامه به شما ارائه می شوند تا با دیدی گسترده اقدام به رزرو بلیط اتوبوس نمایید.
از عوامل مهمی که بر قیمت گرفتن بلیط اتوبوس تاثیرگذار است مسافت است. طبیعی است که با افزایش مسافت قیمت بلیط اتوبوس افزایش می یابد. علاوه بر این در این صنعت شرکت های اتوبوس رانی زیادی فعالیت می کنند که هر کدام دارای خدمات خاص و البته قیمت های متفاوتی هستند. یکی دیگر از مهم ترین تاثیرات بر قیمت بلیط ها را نوع اتوبوس باعث می شود که در ادامه به آن می پردازیم.

اتوبوس 9 با اتوبوس وی آی پی یا معمولی سفر کنیم؟

انواع اتوبوس ها

در انتخاب اتوبوس خود شما دو انتخاب پیش رو دارید: خرید بلیط اتوبوس وی آی پی و معمولی. در ادامه به معرفی این دو نوع اتوبوس می پردازیم.

اتوبوس وی آی پی

کسانی که مسافت زیادی پیش رو دارند می توانند با افزایش بودجه قیمت خرید بلیط اتوبوس خود با این نوع از اتوبوس سفر کنند. در این اتوبوس های جذاب انواع امکانات و خدمات عالی ارائه می شوند که سفر جاده ای را به بهترین شکل برای مسافر راحت می کند. امکانات این اتوبوس ها به حدی است که برخی از آن ها دارای صندلی های تخت خواب شو و برخی نیم تخت خواب شو هستند که خستگی و کوفتگی مسافران را به حداقل می رسانند. البته قیمت این اتوبوس از نوع معمولی آن بیشتر است که نشات گرفته از امکانات آن است. در شرایط فعلی که تمامی دنیا درگیر ویروس کرونا است یکی از مهم ترین نکات سفر رعایت اصول بهداشتی در سفر است. در مقاله ی مرتبط ذیل شرایط سفر ایمن با اتوبوس در این دوران برای شما خوانندگان گردآوری شده است.
مقالات مرتبط: سفر ایمن با اتوبوس در دوران کرونا

اتوبوس 8 با اتوبوس وی آی پی یا معمولی سفر کنیم؟

امکانات اتوبوس های vip

در این اتوبوس ها انواع امکانات از قبیل صندلی های تخت شو یا نیمه تخت شو، صندلی با روکش قابل شست و شو، پریز برق ۲۲۰ ولتی، وای فای، تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی و سرمایشی، آفتاب گیر برقی، یخچال، کف پوش pvc، کپسول آتش نشانی، کمک های اولیه و پتو برای آسایش مسافران تعبیه شده اند که با پذیرایی عالی تکمیل می شود. برخی شرکت ها علاوه بر تنقلات و نوشیدنی های سرد و گرم، ناهار و شام را نیز برای مسافران خود تهیه می بینند.

اتوبوس معمولی

مشخص است که این اتوبوس ها دارای امکانات و محیط ساده تری هستند که باعث کم بودن قیمت بلیط اتوبوس از این مدل نسبت به اتوبوس vip می شود. قطعا نمی شود انتظارات لوکسی از این نوع اتوبوس داشت. با این وجود این اتوبوس ها طرفداران زیادی دارند مخصوصا برای سفرهای کوتاه تر. در این اتوبوس ها معمولا بین ۴۰ تا ۵۰ صندلی وجود دارد که ساده هستند و تخت خواب شو نیستند. امکانات و خدمات ساده این اتوبوس ها باعث کاهش قیمت آن ها می شود. از همراهی شما ممنونیم…

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد