رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲ مهر ۱۳۹۸

چرا اتوبوس پرطرفدارترین وسیله نقلیه دنیا است؟

اشتراک گذاری

بیشتر سفرهای مسافران در جای جای این کره خاکی با اتوبوس انجام می شود. اتوبوس یک وسیله حمل و نقل بسیار عالی با هزینه کم است. برای استفاده از اتوبوس فرقی ندارد، جز کشورهای جهان سوم یا کشورهای پیشرفته باشید، اتوبوس پرطرفدارترین وسیله نقلیه در جهان است. اگر به بسیاری از شرایط حاکم بر کشور توجه شود، به راحتی متوجه خواهیم شد که سازمان حمل و نقل جاده ای و شرکت های اتوبوسرانی پیشرفت چشمگیری را در زمینه ارائه امکانات و تجهیز کردن اتوبوس ها دارند. در این مطلب اشاره خواهیم کرد که چرا بلیط اتوبوس بیشتر از بلیط سایر وسایل نقلیه متقاضی دارد.

خبری از نکات امنیتی وقت گیر نیست

اگر بخواهید با قطار یا هواپیما به مسافرت خود بپردازید، باید مراحل امنیتی بالایی را پشت سر بگذارید. حضور در فرودگاه با مسائل امنیتی بالایی عجین است. جداسازی اشیا فلزی مانند کمربند، حلقه، ساعت و دوباره پوشیدن آنها از یک طرف، جداسازی تلفن همراه، تبلت، لپ تاپ و سایر وسایل الکترونیکی از طرف دیگر باعث شده تا رغبت و لذت سفر کم شود. این کار مسافر را دچار کم حوصلگی و کلافه می کند. بازرسی بدنی ماموران امنیتی تا جایی قابل تامل است که به شی مشکوکی برنخورند، ولی به محض مشکوک شدن به موردی خاص تمامی وسایل را زیر رو خواهند کرد. اگر این مورد مشکوک غذا، فندک، عطر، ناخن گیر یا وسایل تیز باشد باید به کلی برای سفر قید آنها را زد. اگر اتوبوس را برای سفر انتخاب کنید، هیچ کدام از این دردسرها را نخواهید داشت.

 چرا اتوبوس پرطرفدارترین وسیله نقلیه دنیا است؟

برای وقت خود احترام قائل شوید

با خرید بلیط اتوبوس دیگر لازم نیست، زودتر از زمان موعود در ترمینال حاضر شوید. در زمان تعیین شده در ترمینال حاضر شوید و با اتوبوس و خیالی راحت به مسافرت خود بپردازید. این در حالی ست که اگر قطار و یا هواپیما را برای سفر برگزینید، باید چندین ساعت قبل در ایستگاه راه آهن و یا فرودگاه حاضر باشید.
به طور مثال اگر بخواهید از تهران به یکی از شهرهای ایران سفر کنید، باید یک ساعت و سی دقیقه قبل از سفر در فرودگاه حضور داشته باشید. با توجه به ترافیک تهران و سایر شهرها، مسافر باید حداقل یک ساعت قبل به سمت فرودگاه حرکت کند. ۱ ساعت بعد از بازرسی بدنی و وسایل همراه باید در هواپیما منتظر زمان پرواز بود، در نظر داریم هواپیما هیچگونه تاخیری ندارد. زمان زیادی را باید قبل از پرواز به تشریفات اختصاص دهید. ولی با اتوبوس این زمان قبل از حرکت را می توانید به کارهای ضروری سفر بپردازید.

بلیط اتوبوس، به نفع جیب شماست

مهمترین ویژگی سفر با اتوبوس ارزان بودن قیمت بلیط آن است. بلیط اتوبوس ارزان تر از سایر بلیط های وسایل نقلیه مانند قطار و هواپیما است. قیمت بلیط اتوبوس در زمان های کم سفر و روزهای پر سفر نیز با تخفیفاتی ارائه می شود. ولی بلیط های هواپیما و قطار از بهای بیشتری برخوردار هستند. حتی در روزهای پرتردد سال گران تر از حد معمول به عرضه گذاشته می شوند.

 چرا اتوبوس پرطرفدارترین وسیله نقلیه دنیا است؟

سفر با اتوبوس همیشه حسی ناب و لذت بخش را به مسافران هدیه داده است. مهمترین بخش سفر با اتوبوس خرید بلیط آن است. ما به شما تیک بان را به عنوان سایت فروش بلیط اتوبوس پیشنهاد می کنیم. این سایت یکی از معتبرترین و ایمن ترین سایت های ارائه کننده بلیط اتوبوس به مقصد های گوناگون بوده و تمامی مسیرهای موجود جاده ای کشور عزیز ایران را تحت پوشش قرار می دهد. سایت تیک بان دارنده نماد دو ستاره اعتماد الکترونیک بوده و افتخار همکاری با بهترین شرکت های حمل نقل جاده ای را دارد. سفر با اتوبوس مزیت های بسیار زیاد دیگری را نیز با خود به یدک می کشد، با مراجعه به سایت تیک بان می توانید از دیگر مزایای سفر با اتوبوس مطلع شوید.

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *