رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۴ تیر ۱۳۹۳

انتقاد از مخابرات برای دادن سامانه پیامکی به متخلفان حوزه گردشگری

لینک این مطلب کپی شد!

تاریخ خبر : ۱۳۹۳/۴/۱۴ – مدیرکل نظارت و ارزیابی تورهای گردشگری با انتقاد از شرکت مخابرات برای در اختیار قراردادن سامانه های تبلیغاتی به شرکتهای غیر مجاز گردشگری گفت: این شرکتهای گردشگری مجوزی از سوی سازمان میراث فرهنگی ندارند اما با مراجعه به شرکت مخابرات به راحتی می توانند یک سامانه پیامکی بگیرند و تورهای گردشگری خود را در سطح گسترده ای برای مخاطبان تلفن همراه تبلیغ کنند.

عبدالناصر میرچی به خبرنگار مهر گفت: متاسفانه برخی از شرکتهای گردشگری مانند آکاتور و یا با نام پرشین کروز یک سامانه پیامکی از شرکت مخابرات می گیرند و به وسیله ارسال پیامک به حجم انبوهی از مخاطبان برای فروش تورهای گردشگری و یا کتاب گردشگری اقدام کرده و دست به کلاهبرداری می زنند چرا که اصلا توری برگزاری نمی کنند و کتابی نمی فروشند.

وی ادامه داد: اگر روزنامه ای که تبلیغات گردشگری دروغین چاپ می کند تنها ده هزار تیراژ داشته باشد، اما در عوض یک سامانه پیامکی و یا یک سایت مجازی تعداد بیشتری مخاطب دارند. خواهش من این است که مسئولان مخابرات در واگذاری سامانه پیامکی دقت بیشتری کنند و بررسی کنند که آیا شرکتی که این سامانه را در اختیار گرفته از سازمان مرتبط با آن تبلیغ مجوز دارد یا خیر.

میرچی افزود: من از مسئولان مخابرات دعوت می کنم تا در یک جلسه هم اندیشی حضور پیدا کرده و در این زمینه صحبت کنیم و به راهکار برسیم تا از این به بعد هر کسی نتواند با این سامانه اقدام به تبلیغات غیرقانونی کند. در این صورت می توان حتی تاییدیه تبلیغات را از معاونت گردشگری گرفت و سپس مجوز داد.

وی گفت: اینکه تنها با پرداخت مبلغ ناچیزی برای مردم ایجاد دغدغه و مشکل کنیم، خیلی صحیح به نظر نمی رسد.

IMG13534419 انتقاد از مخابرات برای دادن سامانه پیامکی به متخلفان حوزه گردشگری

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *