رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۸ فروردین ۱۳۹۹

اعلام شماره شکایت و انتقادهای مردم از هتل‌ها

لینک این مطلب کپی شد!

تاریخ خبر : ۱۳۹۲/۱۲/۱۳ – میراث آریا- رئیس جامعه هتلداران ایران با اشاره به مشارکت این تشکل با ستاد هماهنگی خدمات سفر برای ارائه خدمات مناسب به گردشگران گفت: جامعه هتلداران ایران در طول ایام نوروز به‌صورت شبانه‌روزی بر نحوه ارائه خدمات هتل‌ها نظارت می‌کند. جمشید حمزه‌زاده با اعلام این خبر افزود: جامعه هتلداران ایران که از سال ۷۷ با عضویت تمامی استان‌های کشور فعالیت می‌کند، در ایام نوروز سال ۹۳ با شماره چهار رقمی ۲۷۵۸ آماده دریافت نظر، پیشنهاد و انتقادهای هموطنان است.
وی ادامه داد: جامعه هتلداران ایران، امسال برای ارائه خدمات مطلوب و مناسب به‌طور ویژه با ستاد هماهنگی خدمات سفر همکاری و مشارکت جدی دارد. رئیس جامعه هتلداران ایران با اشاره به برنامه‌های ویژه هتل‌ها برای لحظه تحویل سال نو، اظهار کرد: هتل‌های سه ستاره به بالا در لحظه تحویل سال برنامه‌های ویژه‌ای برای مسافران و میهمانان برگزار می‌کنند. حمزه‌زاده با تاکید بر اینکه هتل‌های سراسر کشور نوروز امسال هیچ‌گونه افزایش نرخی نخواهند داشت، یادآور شد: با توجه به اینکه تعطیلات نوروز، جزو ایام پیک سفر است، تاکنون افزایش نرخی برای هتل‌ها پیش‌بینی نشده است.

290px-Hotel-room-renaissance-columbus-ohio اعلام شماره شکایت و انتقادهای مردم از هتل‌ها

           
 

نظر کاربران :

  • سارا میری

    درود
    از هتل جیزرو قشم شکایت دارم .برخورد بسیار نامناسب مدیریت (سرکار خانم نیکو نامی )فاصله تا دریا بیابان برهوتی هست حدود بیست دقیقه که اصلا مسافر با دیدن عکسها متوجه این موقعیت نمیشه و یک خانم قطعا تنهایی می‌ترسه برای دیدن طلوع و غروب خورشید به ساحل بره و نمی تونن با وجود هزینه کردن برای یک هتل ساحلی از این موقعیت لذت ببره .مسیری طراحی نشده برای حس امنیت مسافر .
    سرو صبحانه افتضاح به شکل هتل‌های پنج ستاره سلف سرویس نیست .امکانات رفاهی صفر.آب حمام قطع شد و شبمون خراب شد وقتی شکایت کردیم سرکار خانم که تا ده صبح خواب تشریف داشتندبه جای عذرخواهی و دلجویی و جبران خسارت بهمون ناسزا گفتند .
    چطور از نتیجه پیگیری مطلع بشیم ؟

    ۲۰ اسفند, ۱۴۰۲ پاسخ دادن
  • ساناز

    هتل شمس قشم داغون چرا مگه بازرسی ندارند که اینطور مسافر عذاب نکشه

    ۲ شهریور, ۱۴۰۲ پاسخ دادن
  • ساناز

    هتل شمس یه مسافرخونه س که به اسم هتل سه ستاره ثبت شده و تو اینترنت میاد بالا لطفا گول نخورین که مثل من مسافرت به کامت تلخ بشه

    ۲ شهریور, ۱۴۰۲ پاسخ دادن
  • رعنا اصغری

    من جهت شرکت در یک آزمون در هتل کوروش میرداماد اتاق گرفتم. در اتاق قفل نمیشد نه وقتی داخل اتاق بودید و نه زمانی که از اتاق خارج میشدید.وقتی به مسول مثلا هتل مشکل رو گفتم،فرمودن امنیت اینجا مشکلی نداره خانم!
    شما که به این مسافرخانه هایی که اسمش و هتل گذاشتید رسیدگی نمیکنین ولی من مینویسم که کسی پاش و توی این آشغالدونی ها پا نذاره.

    ۲۶ مرداد, ۱۴۰۲ پاسخ دادن
  • شعله فتحی

    ما به هتل آپارتمان امیر در سرعین رفتیم
    تمام پشت بچه دو ساله ام جای پشه است
    گفتن احتمالا یک پشه ی کثیف بوده که اینطور تمام‌پشتش رو نیش زده
    حداقل صد جای پشه تو‌پشتش است

    ۳۰ تیر, ۱۴۰۲ پاسخ دادن
  • راضیه رسولیان

    هتل کبیر سرعین از بدترین و بی برنامه ترین هتل هاست. بصورت اینترنتی جا رزرو کردیم و پول اجاره اتاق برای سه شب رو بطور کامل از ما گرفتند حتی با هتل تماس هم گرفتیم که ما اینترنتی رزرو کردیم ثبت شده؟ گفتند بله. اما ما با دو ساعت تاخیر به هتل رسیدیم اتاق ما رو به شخص دیگه ای اجاره دادند و گفتند چون دیر رسیدید ما فکر کردیم نمایید. حتی ما اگر سه شب هم نمیومدیم نباید اجاره می‌دادند چون ما پول رو کامل پرداخت کرده بودیم. خلاصه که ما رو دوساعت معطل کردند و در نهایت چون نصفه شب بود و ایام پیک مسافر و جایی نداشتیم که بریم اتاق کارگران خودشون رو به ما دادند.که ۷ طبقه با آسانسور میرفتیم بالا و از اونجا یک طبقه با پله چون پشت در پشت بام بود اتاق. بشددددت کثیف و حمام و دستشویی داخل اتاق نبود و باید از اتاق میومدیم بیرون و توی راهرو میرفتیم سرویس و یا حمام. امکانات اتاق زیر صفر.اینقدر کثیف بود که آدم دلش نمیومد کفش هاش رو دربیاره توی اتاق.آشغال ترین جای ممکن هتل کبیر سرعین هست. بنظرم توی خیابون چادر بزنید ولی به این کثافتخونه هرگز نرید

    ۱۳ خرداد, ۱۴۰۲ پاسخ دادن
  • مظاهری

    با عرض سلام.
    من هتلالماس نوین رو رفتم.متاسفانه خدمات و رضایت مشتریشون درحد یه هتل آپارتمان .دمای کل اتاقهای هتل رو تنظیم کردند که الان خردادماه ۱۴۰۲هست کمتر از ۲۷ درجه نشه تازه گاهی اوقات که۲۹درجه پائین نمیاد و دائم عرق میریزیم. پیگیر شدیم همش لایلی میارند که اول خنده داره و پاسخهاشون یجوری توهین به شعور آدم هست

    ۱۲ خرداد, ۱۴۰۲ پاسخ دادن
  • حسن وسعتی

    متاسفانه در مورد مسافر کسی پاسخگو نیست اصلا
    مشهد هتل آپارتمان مرتضوی
    با این رییس بی ادب
    پیشنهاد میکنم که کسی اینجا نره …
    کارت ملی ما رو داده مسافر دیگه …
    و الان بدهکارش هم شدیم ..بعدچند ماه

    ۴ اردیبهشت, ۱۴۰۲ پاسخ دادن
  • محمد

    هتل آپارتمان کاخ سفید بابلسر علی رغم رزرو و دریافت کامل پول چند روز مانده به سفر مبلغ را برای هر شب دوبرابر کرد و دلیلش این بود که زمان پیک مسافر هست و گفتند یا مبلغ بیشتر بپردازید یا کنسل کنید

    ۲۱ فروردین, ۱۴۰۲ پاسخ دادن
  • علی فرهمند

    هتل آتیلار بندرعباس ۲۵ و ۲۶ مهرماه اقامت داشتم، شبی بیش از یک میلیون ازم گرفت ولی هر دو روز آب گرم حمام مشکل داشت . باعث شد مریض بشم. مسول هتل اقای انصاری در محل حضور نداشت. واقعا مسافر مظلوم گیر میارن. خاطره بدی از بندر در ذهنم ایجاد کرد.

    ۲۸ مهر, ۱۴۰۱ پاسخ دادن
  • محسن کمالی زاده

    هتل سویت الیف تبریز
    افتضاح افتضاح
    قیمت نسبت به خدمات میشه گفت کلاهبرداری
    هیچ امکاناتی مناسبی ندارد دریغ از یه شامپو کوچک جای پارک مناسب .شیر آب بوی گند میداد یخچال خالی حتی دریغ از یک اب معدنی .وسایل چایی صفرو…..

    ۲۳ شهریور, ۱۴۰۱ پاسخ دادن
  • رنجبران

    سلام هتل گل سنگ بندر انزلی امکانات خیلی کمی دارد حتی چوب لباسی برای اویزان کردن لباس ندارد و کنترل کولر گازی را به ما ندادند و ما با تلفن همراه ان را روشن کردیم _به جای تشک اضافه یک پتو برای ما اوردند و تلویزیون هم خراب بود که گفتند به خاطر هوا است و شخصی که در انجا حضور داشت مدیر یا کارمند انجا فرد بسیار بداخلاق و پرخاشگری بود و با رفتارش لذت مسافرت را از ما گرفت

    ۱۹ شهریور, ۱۴۰۱ پاسخ دادن
  • محمد شریعتی

    یک شب در هتل امیر کبیر کرج موندم رفتار پرسنل افتضاح بود سر یک دقیقه دیر رسیدن واسه صبحانه به ما صبحونه ندادن اخرین حضور ۹و۳۰دقیقه بود که ما ۹و۳۱دقیقه اونجا بودیم گارسون و کارگراش با ما برخورد بدی داشتن ه چای به ما ندادن همش میگفتن باید برید کافی شاب قیمتشم خیلی بالا در حد هتل سه ستاره بود که هیچ امکاناتی نداشت از پرسنل خواستم شماره مدیر رو بدن که اونم ندادن و درنهایت بی احترامی ما رو بدرقه کردن

    ۲۰ مرداد, ۱۴۰۱ پاسخ دادن
  • مهدی قربان

    یه مهمان پذیر هست به نام حیدری شیراز که واقعا رفتار خیلی بدی دارن ما رفتیم کارت ملی بیاریم یه پیرمرد بد چاک دهن واقعا حیف آدم با این طرف صحبت کنه لطفا یه پیگیری بکنید تو خیابان درشیخ شیرازه

    ۲۲ تیر, ۱۴۰۱ پاسخ دادن
  • محمد شریف

    احترامه در تاریخ ۱۹تیرماه ۱۴۰۱ بهمراه خانواده در هتل به اصطلاح ۵ستاره رسپینا لاهیجان استان گیلان میهمان بودم.
    هتل در حد ۳ ستاره بود. امکانات بسیار ضیف با مدیریت ناکارامد که با گرفتن عکس های قشنگ و حرفه ایی و طراحی های غیر واقعی مهمان ها را با فریب جذب هتل نموده اند.
    وقتی وارد هتل می شوید. تفاوت عکس و واقعیت بسیار زیاد است .
    به کسانی که قصد استفاده از این هتل را دارند توصیه می شود به هیچ عنوان این هتل را انتخاب نکنند.
    و باعث تاسف است که سازمان های مجوز دهنده هیج نظارتی و برنامه ایی برای رصد و بررسی این اماکن را ندارند.

    ۲۱ تیر, ۱۴۰۱ پاسخ دادن
  • محمد شریف

    \احترامه در تاریخ ۱۹تیرماه ۱۴۰۱ بهمراه خانواده در هتل به اصطلاح ۵ستاره رسپینا لاهیجان استان گیلان میهمان بودم.
    هتل در حد ۳ ستاره بود. امکانات بسیار ضیف با مدیریت ناکارامد که با گرفتن عکس های قشنگ و حرفه ایی و طراحی های غیر واقعی مهمان ها را با فریب جذب هتل نموده اند.
    وقتی وارد هتل می شوید. تفاوت عکس و واقعیت بسیار زیاد است .
    به کسانی که قصد استفاده از این هتل را دارند توصیه می شود به هیچ عنوان این هتل را انتخاب نکنند.
    و باعث تاسف است که سازمان های مجوز دهنده هیج نظارتی و برنامه ایی برای رصد و بررسی این اماکن را ندارند.

    هتل در ۳ طبقه و فقط ۱۲اتاق وسوییت دارد ۶ اتاق روبه دریا و۶ اتاق روبه خیابان میباشد که آسانسور نیزندارد.هتل از دریا ۱۰۰متر فاصله دارد وبه سختی مجبورید به ساحل برسید که در تبلیغات هتل عنوان میشود لب دریا میباشد .رستوران هتل بسیار بسیار غذای بی کیفیت ومانده به ما ارایه نمود.کره یکنفره روی کباب آن کپک زده بود که به خدمات هتل نیز عودت واعتراض کردم. در رستوران این هتل ۱۵ درصد حق سرویس اخذ میگردد درصورتیکه طبق استاندارد و عرف هتلداری زمانیکه غذا داخل اتاق سرو شود حق سرویس اخذ میگردد.در این رستوان اگر غذا خورشت سفارش دهید پول چلو جداگانه از شما اخذ میگرددودر منو این موضوع قید نشده است.هتل ۴ ستاره دنیز روم سرویس ندارد.پارکینگ بدون حفاظ ودر پیادهرو جلوی هتل باید خودروی خودراپارک کنید.
    هتل ۴ ستاره دنیز دربان وخدمات جهت جابجایی اثاث میهمانان ندارد.
    بنده شکایت خود را کتبا به سازمان گردشگری استان گیلان ارایه نموده ام ولیکن هنوز ترتیب اثر داده نشده است

    ۲۱ تیر, ۱۴۰۱ پاسخ دادن
  • علی صمیمی

    با سلام و احترام
    شکایت و اعتراض بنده در خصوص هتل بین المللی قم هستش. هیچکدوم از قواعد احترام به مشتری غیر از سلام گفتن رعایت نمیشه متاسفانه. نسبت به قیمت عملا امکانات حداقلی مانند لیوان و پیشدستی. مسواک و… در اختیار قرار ندادند و علیرغم اعتراض هیچگونه تلاشی در جهت رفع مشکل انجام نشد. اتاق ۵ نفره صرفا دارای دو عدد شامپو و وسایل مربوطه ارائه شد. حتی برای آبجوش میبایست به رستوران و کافی شاپ هتل مراجعه بشه که با برخوردهای متناقض مواجه و بعضا مساله آبجوش حل نشد.
    کیفیت صبحانه نسبت به هتلهای همتراز شدیدا ضعیف هستش. با توجه به مکان مناسب استقرار هتل بسیاری از اشخاص مجبورا این هتل رو بابت نزدیکی به حرم انتخاب میکنند و این مساله باعث سو استفاده شده است. بنظر میاد هیچ مرجعی نظارت بر کار هتلها در ایران داره. بابت دو شب چهار میلیون پول پرداخت کردیم ولی به تمام معنای کلمه ناراضی بودیم و قطعا اینجور کاسبی برای صاحبان آن برکت نخواهد داشت…

    ۱۰ تیر, ۱۴۰۱ پاسخ دادن
  • تجهیزات

    سلام واقعا خیلی بد شده وضعیت بعضی هتل ها پول میگیرن ولی خدمات نمی دن هتل ازادی ماهشهر برخورد بسیار بد مدیریت و پرسنل و هزینه غذا رو سه برابر ارزش واقعی حساب می کنند

    ۱۱ خرداد, ۱۴۰۱ پاسخ دادن
  • جعفر اکبری

    با سلام
    بنده مدت ۳۰ شب(سه تا ده شب) در هتل فردوسی تهران خیابان شهید تقوی اقامت داشتم.متاسفانه خیلی هتلش غیر استاندارد هست.
    ۱.مایع دستشویی نمیدن
    ۲.حوله حمام هروقت نیاز داری باید بگی اونم میگن حوله ها تو ماشین لباسشویی هستش.
    تازه حوله رو میارن بلافاصله میان دنبالش.یه بار من دوش میگرفتم دیدم تلفن اتاق زنگ میخوره اومدم بیرون گوشی رو گرفتم میگه دوش گرفتی حوله رو بذار بیرون که فردا بهداشت میاد بازدید بهمون گیر میده اگه تو اتاق حوله باشه.فکر کنم تعداد حوله هاشون خیلی کمه و باید همه اتاقارو ساپورت کنن.
    ۳.برای نظافت اتاق میان فقط تخت رو مرتب میکنن.نه دستمال جعبه ای میذارن نه دستمال توالت.حوله صورتم که ندارن.زنگ میزنی برای دستمال با اکراه میارن.
    ۴.اتاقاش(بعضی هاش)میز غذاخوری ندارن.قاشق و چاقو و بشقاب نمیدن به آدم.همه رو رفتم خریدم.
    ۵.نور اتاقاش در حدیه که یک صفحه کتاب نمی شه بخونی.بهشون میگم لامپ وسط اتاق نیست میشه لامپ بذارین میگه اونارو خودمون باز کردیم.مجبورشون کردم یک لامپ به من دادن وصلش کردم.
    خداییش خیلی ایراد داره در حد مسافرخونه های جنوب شهره.ر رابطه با هر موضوعی میگن بهداشت گیر میده.
    چرا مایع دستشویی ندارین بهداشت.حوله،بهداشت و…..

    ۱۶ اردیبهشت, ۱۴۰۱ پاسخ دادن
  • حنا کیان

    هتل پردیس رشت واقعاااا خوب نبود اتاقاش که سرد بود لامپ هم نداشت دستمال کاغذی هم که حیفشون میومد بزارن ، الکلم که انگار نه انگار باید باشه تو اتاقا، طرز برخورد صفررررر، مزخرفففف، صبحونه داخل اتاق نمیارن، و از همه مهمتر حوله و ملافه هاشون یک بار مصرف نیسسسس یعنی واسه ما حوله ی از قبل استفاده شده اوردنننننن??

    ۴ فروردین, ۱۴۰۱ پاسخ دادن
  • امید

    هتل امین بندر عباس بدترین هتلی که تا به امروز رفتم نرخ روزانه افزایش میده ۴۸۰ بعد شد ۶۸۰ بعد شد ۷۸۰ هیچ نظارتی رو این هتل نیست اتاق حتی درستم کلید نمیشن نظافت صفر و راه اب حمام مسدود برخورد پرسنل زیر صفر

    ۲۹ اسفند, ۱۴۰۰ پاسخ دادن
  • رضا

    درود من در سایت ایران هتل بوشهر رزو کردم برای هر شب ۹۰ هزارتومن گران‌تر از خود هتل از من پول گرفتن در حالی که تبلیغ می کند از هتل کمتر از مسافرت دریافت دارند چطور می توانم شکایت کنم

    ۱۸ اسفند, ۱۴۰۰ پاسخ دادن
  • سیدحمیدرضا هاشمی

    باسلام ما درتاریخ یک یازده بهمن ماه جهت رزرو هتل گلسای یزد مشهدواقع درخیابان اندرزگو۱۲مبلغ سه میلیون وسیصدهزارتومان پول واریز کردیم به حساب پرشین هتل.چند بارهم قبل سفر باهتل تماس گرفتیم و رزرو رو چک کردیم گفتند درسته.اما وقتی روز سه شنبه ۲۶ بهمن به مشهد رسیدیم اول گفتند برق اتاق مشکل داره وتقصیر تاسیساتمونه بعدگفتند اتاق رو اشتباها به فرد دیگه ای دادیم اما همون موقع جلوی ما برای یه ماشین توسان اتاق رزرو کردند.تقاضای برگرداندن پولمون رو کردیم با اصرار مارو به هتل جایگزین بردند که اولی خیلی کثیف بود ولی دومی مناسب بود وهتل دوم برای ما شبی نفری ۱۷۰ حساب کردند وهتل گلسا مابه التفاوت رافقط۳۰۰ هزارتومان برگردانده درحالی که ۷۵۰هزارتومن باید برمیگرداندوبه هیچ وجه تاکنون جوابگوی مانبودند شدیدا ازمدیریت هتل گلسای یزد مشهد ومسئول پرشین هتل گله مند وشاکی هستیم وتقاضای رسیدگی داریم.

    ۱ اسفند, ۱۴۰۰ پاسخ دادن
  • بهار صفیان

    باسلام.
    من دراین سفرم به هتل قایم کیش رفتم.سینک دستشویی شل بود و دورش کنده شده بود.موقع تحویل اتاق اومدیم پایین که زنگ زدن به رسپشن که سینک افتاده و شکسته.نمیدونم کی بهش فشار داده اماتاما بودیم سالم بود.اینقدر شل بود که افتاده و البته مسلما خودشون محکم نبستن اما از ما ۸۰۰هزارتومان پول زور گرفتن.اخه مگه ما اویزونش شدیم که افتاده این خسارت تقصیرمانبود اما پولشو از ماگرفتن.واقعا شاکی هستیم

    ۲۵ بهمن, ۱۴۰۰ پاسخ دادن
  • اعظم عبداللهی

    با سلام
    برای ۵ شب در هتل سان رایزکیش اقامت داشتم اتاق هتل پر از ساس بود روز ۲ دوم اطلاع دادیم که بدن ما پر از جای نیش حشره هست قبول نکردن گفتن شما حساسیت داری بعد که خود حشره را نشون مدیریت هتل دادیم و بعد جای نیش حشره قبول کردن ولی هیچ اقدامی نکردن ما این ۵ شب ی خواب راحت نداشتیم روز هم مرتب در حال خارش جای حشره و نگران از اینکه حشره ساس درون ساک ما نفرفته باشه و انتقال به زندیگمون بعد از بر گشت از مسافرت

    ۱۵ دی, ۱۴۰۰ پاسخ دادن
  • داریوش احتشامی نیا

    موضوع: شکایت از نحوه خدمات رسانی در هتل کریمه قم
    با عرض سلام و ادب،
    احتراما به استحضار می رساند نظر به اینکه اینجانب داریوش احتشامی نیا به اتفاق همسرم جهت زیارت، طبق مدرک پیوست و تاریخ ذکر شده در ذیل به مدت یک شب در هتل کریمه قم (اتاق شماره ۲۳۰) اقامت داشتم:
    • تاریخ ورود: پنجشنبه ۲۵/۰۹/۱۴۰۰ (ساعت ۱۴:۰۰)
    • تاریخ خروج: جمعه ۲۶/۰۹/۱۴۰۰ (ساعت ۱۲:۰۰)
    متاسفانه به ظاهر هتل کریمه قم دارای ( ۴ ستاره ) هست ولیکن به نظر اینجانب بدلایل ذیل ( ۲ ستاره ) برای این هتل زیاد هم هست و به بیانی دیگر توهین به شعور کسانی است که از هتل استفاده می کنند:
    ۱. قیمت بالای رزرو اتاق نسبت به کمبود امکانات و خدمات هتل
    ۲. عدم وجود حوله دستی
    ۳. عدم وجود صابون و شامپو بدن برای حمام
    ۴. عدم وجود مسواک و خمیردندان (البته بعد از اعتراض و پیگیری از پذیرش، آورده شد)
    ۵. عدم وجود کاغذ و قلم در روی میز
    ۶. کهنگی وسایل داخل اتاق ( از جمله میز و صندلی و دستگیره های دربهای ورودی و حمام و … )
    ۷. بریدگی درب حمام در اثر حجیم شدن آن به علت رطوبت بیش ازحد
    ۸. عدم وجود نور کافی در اتاق ( هنگام شب )
    ۹. نم داشتن دیوارهای داخل اتاق (به طوریکه قسمتی از کاغذ دیواری جنب حمام از دیوار جدا شده است)
    ۱۰. عدم وجود تنظیم ترموستات در داخل اتاق جهت تنظیم گرمای مناسب ( در ابتدای ورود به هتل، هوای اتاق سرد بود که بعد از اعتراض و پیگیری از پذیرش، سیستم گرمایش داخل اتاق روش شد و بعد از مدتی خیلی گرم شد و قابل کنترل نبود )
    ۱۱. عدم استفاده از اینترنت به اصطلاح رایگان هتل ( به ظاهر هتل دارای اینترنت بود ولیکن غیرقابل استفاده )
    ۱۲. عدم سرویس دهی خدمات صبحانه در خود هتل ( مهمانان هتل برای خوردن صبحانه می بایستی به هتل مجاور آن یعنی هتل بین المللی قم مراجعه می کردند )
    ۱۳. عدم ارائه سرویس دهی خدمات آبجوش و چای و قهوه و ….
    مراتب جهت پیگیری و رسیدگی در جهت رفع آنها، به اطلاع می رساند.

    ۳۰ آذر, ۱۴۰۰ پاسخ دادن
  • عاطفه کافیان

    تاریخ ۱۵تا۱۷ام آذرماه تور گردشگران ایران اصفهان قرار بود ماروببره هتل شاهان که بامدیریت ضعیف برد هتل سپیده چابهار!این مکان هتل نیس مسافرخونه ست درجه۵!داخل اتاق از روزاول زنبورا بزرگ میومد که پیگیری نکردن!مسافرامنیت نمیخواد.نوراتاق کافی نبود از روز اول گفتیم نیمدن عوضش کنن!سیفون دسشویی فرنگی خراب بود وکارنمیکرد هیچ کارنکردن!صبحانه افتضاح بود.دوش خراب!آب گرم نبود!لطفا اگه کسی هست پیگیری کنه درشو ببندن!

    ۲۸ آذر, ۱۴۰۰ پاسخ دادن
  • خسروی

    سلام
    برای ۱۴۰۰/۰۹/۲۳ از هتل سینگو قشم اتاق کلاس A رزرو کردم . اما بمن کلاس B تحویل دادند و زیربار برگشت مابالتفاوت هم نرفتند. مدیر مجموعه هم عملا مشخص نیست. جوابگویی واقعا اسفبار است. بدتر اینکه به شعور مهمان توهین میکنند اولش میگن کلاس A پرشده و اشتباها واچر ارسال شده . بعد گفتن تشریف بیارید اصلاح شد موقع تحویل اتاق کلاس B رو جای A تحویل دادند و گفتند نه این اتاق همون کلاس A هست که رزرو کردید..?
    کاش مودبانه از اشتباهشون عذرخواهی میکردند و مبلغ رو عودت میدادند اینجوری حداقل توهین آمیز نبود.

    ۲۴ آذر, ۱۴۰۰ پاسخ دادن
  • پژمان نورانی

    هتل قوام شیراز بدترین هتلی بود که تو عمرم دیدم. دیر بسیار بی ادب، بد اخلاق، از ساعت ۱۲ به بعد هم هر وقت تخلیه کنی پول ی شب کامل رو میگیرن. بدترین هتل شیراز و احتمالا ابران

    ۱۹ آبان, ۱۴۰۰ پاسخ دادن
  • ريحانه دارايي

    هتل دياموند تهران قيمتي كه بابت اتاق ميگيره اصلا منصفانه نيست ، هيچي نداره ، حتي اتاق رو كثيف تحويل ميدن ، مو كف سرويس و اتاق ، سرويس خيس ، خوراكي روي ميز
    لطفا رسيدگي بفرماييد

    ۱۵ آبان, ۱۴۰۰ پاسخ دادن
  • غزاله

    ما رفتیم هتل مهرگان که زده بود رشت هست ولی سه ساعت تا رشت فاصله داشت.سیستم گرمایشیش خراب بود.عکسایی که گذاشته بود همه الکی بودن و هیچکدوم واقعیت نداشت.تخت چوبی قدیمی داشت که ازش سوسک میریخت.اصلا نمیشد از تخت و وسایلش استفاده کرد پر از خاک و کثیفی بود مایع ظرفشویی و دستشویی و بقیه چیزای بهداشتی هم اصلا نداشت.مسئولشم یه آقای بی ادب بود که پولمونم پس نداد و خیلی دلم میخواد پیگیر بشم چه کسی به هتل اینا سه ستاره رو داده و چرا واقعا راه درستی برای شکایت ازشون نیست

    ۱۵ آبان, ۱۴۰۰ پاسخ دادن
  • سودمند

    اصلا هتل افرا در آستارا هتل نیست دو ستاره بیشتر براش مسافرخانه هست فقط پول می گیره آسانسور کوچیک و‌تنگ پارکینگ نداره صبحانه معمولی کادر بد اخلاق برای همه‌چیز پول می گیره برای آب خوردنی آب هم آب چاه شدید بو میاد پله ها زیاد موقع رزرو باید دقت کنید خیلی بی حساب کتاب کلا فکر کنم چهار نفر کارمند داره

    ۱۷ مهر, ۱۴۰۰ پاسخ دادن
  • بهاره ابراهیمی کیا

    هتل پردیس رشت بسیار افتضاح بود. کیفیت نسبت به قیمت بالا اصلا خوب نبود. پنجره ها خیلی بد بود صدای خیابان کامل داخل اتاق بود. اصلا نشد بخوابیم با سر و صداها.

    ۱۲ مهر, ۱۴۰۰ پاسخ دادن
  • محمد علی نعال

    هتل سیراف بوشهر بیشتر شبیه به مسافر خونه هست
    خیلی افتضاه هست مشکل آب داره اصلا رسیدگیشون خوب نیست نظافت اطاق هاشون خیلی بد هست سرویس بهداشتی و حمام که دیگه نگم چقدر بد
    به نظر من ستاره های هتل رو باید حذف کنن چون اصلا روش هتل داری و مدیریت هتل داری بلد نیستن

    ۹ مهر, ۱۴۰۰ پاسخ دادن
  • مجید

    هتل سفید کنار انزلی در بدترین شرایط و با کمترین امکانات خدمات ضعیفی می‌دهد ولی هزینه گزافی اخذ می کند بطوریکه کلاس آن در حد دو ستاره است سرویس‌های بهداشتی کثیف، شیر آلات زنگ زده، دربهای سرویس بد باز شو، عدم وجود آب گرم جهت استحمام در ساعاتی از اقامت، استفاده از محصولات غذایی با کیفیت پایین در سرو صبحانه (سوسیس با درصد پایین)که در رستوران‌های بین راهی هم استفاده نمی کنند

    ۶ مهر, ۱۴۰۰ پاسخ دادن
  • مریم فرهودی

    هتل کادوس رشت در حد هتل دو ستاره اس چطور بهش ۵ ستاره دادن!
    فک کنم بزرگ بودن هتل معیار ستاره در ایرانه ……

    ۲۹ شهریور, ۱۴۰۰ پاسخ دادن
    • نسیم

      سلام ما هم دیروز رشت بودیم. بر خلاف مردم مهمانواز رشت هتل های خوبی ندارد! هتل کادوس که از دو هفته قبل پر میشه … هتل آپارتمان صبوری سه سال پیش رفتیم راضی بودیم به نسبت قیمت. اما دیروز بسیار بسیار بد بود مثلا بهترین واحد ۶۵ متری ویژه مدیران!!! کولر خراب. سرو‌صدای خیابان زیاد. پتوها بدون ملحفه. اونم تو این وضعیت کرونا و بیماری های مختلف و ابله و شپش. پذیرش میگفت با همون پتو بخوابید !! پتوی مشترک مسافران !!!!خلاصه چله مرداد با پنجره بسته بدون کولر و بدون ملحفه تمیز! شب که آمدیم بخوابیم. ملحفه خواستیم. گفتند ملحفه تموم شده 😐😐😐 پشت تخت‌ها پر از گرد و خاک و آشغال و ملحفه ها بوی پنیر میداد 😱 شبی حدود ۲ میلیون هم پول دادیم. برای ۳ نفر ….به اونجا چطور ۳ ستاره دادند !! خدا ازشون نگذره. من که راضی نبودیم. حلال نیست این پولها. تابلوی حضرت علی و ذوالفقارش هم به ابعاد سه متر گذاشتند روی دیوار. که مثلا ما خوبیم و منصفیم!!! متاسفم ——تمام سایت ها نظرم را مینویسم که بقیه مردم بدونند. پول زحمت کشیده یکطرف. سفر زهرمار نشه براشون 😰🥺

      ۱۲ مرداد, ۱۴۰۱
  • لیلا تهرانی

    با سلام من سه شب در هتل بین المللی کیش اقامت داشتم از جهنم بدتر بود هتل ۵ ستاره حوله نداشت شامپو نداشت صابون نداشت همه چیز با عذاب و کثیف و بسایر برخورد بد

    ۲۷ شهریور, ۱۴۰۰ پاسخ دادن
    • هادی عموئی

      سلام. منم ۴شب اقامت دارم واقعا افتضاح هست. حتی مدیریت هتل هم پاسخگو نیست.گول ۵ ستارشو نخورید

      ۸ آبان, ۱۴۰۰
  • اکبر

    باسلام‌به‌اتفاق‌خانواده‌مهمانپذیراسلامی‌‌شیرازخیابان‌حضرتی‌چندروزاقامت‌داشتیم‌برخوردمرسنل‌خیلی‌بد‌پروتوکلهای‌بهداشتی‌زیرصفرنظافت‌آشپزخانه‌ودستشویی‌خیلی‌خیلی‌بدگدشته‌ازاینها‌سیگاروموادمخدرکه‌جای‌خودداشت‌لطفا‌پیگیری‌‌نمایید

    ۱۸ تیر, ۱۴۰۰ پاسخ دادن
  • محمدرضا ابراهیمی

    با سلام ،امشب ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ را به اتفاق همسرم در مهمانپذیر احسان یزد می گذرانیم که چشمتون روز بد نبینه،چون یزد رو خوب بلد نبودیم یک سوییت دونفره گرفتیم پذیرش واقعا بد اخلاق مثل برج زهرمار ، کولر صدای تلق تلق میداد وتا صبح بیدار ماندیم تخت ها شکسته وکثیف ، ولی خداییش سوسک ندیدم سرویس بهداشتی غیر قابل توصیف حالت بهم می خورد از در بری داخل، خلاصه الان که دارم می نویسم ساعت سه شب در همان سوییت هستیم ولی واقعا موندم دارالعباده که میگفتن همینه

    ۲۳ خرداد, ۱۴۰۰ پاسخ دادن
  • يوسف عسگري

    سلام ،هتل ريتون درشيراز،اصلانبايددوستاره بهش تعلق بگيره من موندم كي ستاره داده به اين هتل؟!!!واينكه برخوردپرسنل خانم واقعاافتضاح بود

    ۳۱ اردیبهشت, ۱۴۰۰ پاسخ دادن
  • نوشیتا

    هتل اسپیناس پالاس تهران افتضاح هست قیمت ها با توجه به خدمات بسیار بالا و نجومی ملافه های قدیمی و کثیف و از همه بدتر نازک بودن وحشتناک دیوار ها که حتی صدای صحبت کردن مهمان های اتاق بغل به راحتی در اتاق شما شنیده میشود و باعث اذیت و آزار است و پرسنل بسیار بی ادب

    ۳ فروردین, ۱۴۰۰ پاسخ دادن
  • اکرم حاتمی

    هتل کوثر نزدیک بازار رضا هم اصلا تمییز نبود و از مدیریت و رزرواسیون بسیار ناراضی هستم من و دخترم به نطرم هیچ ستاره ای نباید بگیرد آنوقت می گفتند ۳ ستاره است !
    چرا رسیدگی نمی کنند در ایام کرونا که باید قاشق و چنگالها در سبد ریخته نشود همه دست می مالند و بر می دارند باید در کاور باشد یا ملافه ها مو داشت و عوض نشده بود
    اگر ساعت ۱۲ ظهر تخلیه هست و ۲ بعد از ظهر هم تحویل می دهند که دیگه نباید وقت نظافت کم بیاورند ما تازه شب رسیده بودیم و به عکسهایی که در سایتها می گذارند اصلا نباید توجه کرد همه دروغه اتاق کثیف بود و وقتی اعتراض کردم اتاقم را عوض نکردند . اتاق خالی داشتند

    ۲۵ اسفند, ۱۳۹۹ پاسخ دادن
  • محدثه حیدری

    هتل پارس نیک بسیار بسیار هتل کثیف و بی کیفیتی بود که ما رفتیم این تجربه برای من خیلی ناراحت کننده بود
    در بدو ورود درب اتاق خراب‌ بود و به طور افتضاخی در قفل گچ گرفته شده‌بود و با کلید باید باز‌ و بسته میکردیم و اینکه در اتاق هر یک‌جفت دمپایی وجود نداشت
    بار اتاق خالی بود
    نظافت کف اتاق ها با آب چرک بود و بسیار کثیف بود
    در داخل سرویس بهداشتی شست و شو دیوار ها و داخل توالت صورت نگرفته بود و بسیار بسیار کثیف و‌چرک بود و اصلا صابون نگذاشته بودن داخل حمام و دستشویی
    از نظافت ملحفه و تشک تحت هم که اصلا نگم براتون پر از مو و لک بود
    خلاصه که بسیار بسیار هتل افتضاح و کثیفی بود لیاقت ۲ستاره رو هم نداشتن

    ۲۴ بهمن, ۱۳۹۹ پاسخ دادن
  • پیمانه جوهری

    با سلام و احترام متاسفانه باید خدمتتان عرض نمایم که اینجانب از طریق آژانس مانلی اقامت سه شب در هتل کورش کیش که شما تبلیغ ۵ ستاره بودن آن را می نمایید اخذ نمودم با کمال تاسف در بدو ورود و فردای آن ۲ بار اتاق مان را عوض نمودیم بدلیل خرابی سیستم برق اتاق و کثیفی ملحفه های روی تشک.
    و به مدت دوروز صبحانه هتل را قطع کردند به بهانه کرونا و اینکه توسعه سلامت کیش به ایشان دستور تعطیلی سلف سرویس را داده است اما رستوران هتل در حال فعالیت بود و در ازای اخذ وجه به شما سرویس می دادند کافی شاپ لابی نیز چون بابت سرویس ارائه شده وجه دریافت می نمود آن نیز باز بود و صبحانه پروازی با نان سفت بیات که کارکنان هتل در پلاستیک گذاشته بودند درب اتاق ها تحویل می شد واقعا بابت ۶۴۵۰۰۰۰ تومان که پرداخت نمودم بنظرتان اینچنین سرویسی شایسته بود و حد این هتل از نظر من ۳ ستاره است.
    با تشکر
    دکتر جوهری

    ۱۰ اسفند, ۱۳۹۸ پاسخ دادن
  • نسیم

    سلام من با تور چند روز پیش رفتم مشهد مقدس ،ما بردند یک هتل آپارتمان به اسم صاحبکار ،در عمرم جایی به این کثیفی و افتضاحی نرفته بودم آنقدر کثیف بود لطفا کسی اونجا نره چون حتما ساس و شپش میگره و آشپزخانه و غذا هم که بسیار کثیف بود .تو رو خدا اطلاع رسانی کنید .

    ۲۱ آذر, ۱۳۹۸ پاسخ دادن
  • حسین موسی زاده

    سلام هتل پارت اصفهان در تاریخهای۱۷و۱۸شهریور۱۳۹۸رزرو نمودم ومبلغ۵۰۰۰۰۰۰ریال واریز نمودم متاسفانه مشکلی پیش آمد نتوانستم به اصفهان برویم شب قل تماسگرفتم که کنسل نمایم گفتندصبح سه شنبه ساعت۹ تماس بگیرم تماس گرفتم گفتند کنسل نمیشوند ومبالغ استرداد نمیشود نه ۱۷ ونه۱۸ شهریور یا مراجعه نمائید یا پول برگشت داده نمیشود

    ۱۸ شهریور, ۱۳۹۸ پاسخ دادن
    • حمید نوروزی

      منم همین مشکلو داشتم شما چکار کردید؟

      ۱۶ آبان, ۱۳۹۸
  • داریوش بزرگی

    هتل پارسیان همدان اعلام کردن پارکینگ دارن ولی در عمل ندارن و پول کامل می گیرن. مواظب باشید با کلماتی مانند محدودیت داریم در تله این هتل نیفتید.

    ۳ شهریور, ۱۳۹۸ پاسخ دادن
  • ف ج

    سلام مارفتیم مهمانپذیرماه درشیراز پرسنل بی ادب وبداخلاق ۶ساعت بدون آب کولر خراب واتاق های کثیف

    ۲۸ مرداد, ۱۳۹۸ پاسخ دادن
  • محمد هاشمی

    در تاریخ ۱۳خرداد برای یک شب به هتل ثمین خوی رفتم واقعا حیف یه هزار تومنی اگه بگم خنده داره
    دیتشویی ایرانی داخل راهرو لامپ نداشت باید با چراغ قوه میرفتی
    مواد دستشویی نداره باید کمی خاک ببری
    اطاقها فوق العاده کثیف و غیر بهداشتی
    دیگه بذارید نگم
    حیف یک هزار تومنی

    ۱۸ خرداد, ۱۳۹۸ پاسخ دادن
    • خانم فرشی

      سلام جناب محمد هاشمی خانم فرشی هستم با کمال تأسف همراه همسرم در تاریخ ۱۴۰۱/۷/۲ در هتل ثمین خوی اقامت داشتم از بی کیفیتی هتل شاکی هستم و پیگیر خواهم بود متاسف از اینکه شما هم تجربه بدی داشتید

      ۹ مهر, ۱۴۰۱
  • ملیکا قربانی

    من در تاریخ ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت در هتل لاله یزد اقامت داشتم ، متاسفانه برخورد کارکنان بسیار بد ، اتاق ها اصلا شباهتی به عکس ها نداره ، من با اینکه از اسفند رزرو کرده بودم هنگام ورود اول یک اتاق خیلی بد رو پشت بوم که کلا پنجره ای هم نداشت به ما دادن که بعدش ما اعتراض کردیم و گفتن فقط یک اتا دیگه داریم که لون یکی بالای پذیرش بود و حداقل پنجره داشت اما هم نم داشت هم وسایلش فوق العاده کهنه و از رده خارج بود به طوری که اسپیلیتش صدا می داد و فقط باد سرد میزد. پنجره ها رو باز کردیم داشتیم آروم صحبت میکردیم که ساعت ۱ شب به اتاق ما زنگ زدن که سرو صدا نکنید در صورتی که تو اون حیاط اطراف اتاق ما هیچ اتاقی هم نبود فقط پذیرش بود. دو دفعه فقط سر ما به سقف گیر کرد ، بعد که ما رفتیم اعتراض کردیم که ما خیلی وقته رزرو کردیم گفتن (((( الویت ما برای اتاق های خوب توریست های خارجی هستند)))) و بعد صبح بعدش اتاق ما رو با کلی مشکل عوض کردند. اتاق جدید خوب بود اما برای رفتن به سرویس بهداشتی باید یه عالمه پله رو می رفتیم پایین . بعد هم گفتیم میخوایم شب بعد رزرو رو کنسل کنیم گفتن پول شب بعد رو بر نمیگردونن و بعد که گفتیم شکایت میکنیم چون اصلا استاندارد نیست و عکس اتاقاش اصلا به اتاق های ما شباهت نداره گفتن (((( به جایی نمیرید چون هتل ماله رئیس جامعه هتل داران یزد هست))))

    ۱۶ اردیبهشت, ۱۳۹۸ پاسخ دادن
  • حسن حیدری

    سلام هتل پانید کیش درایام نوروز۹۸ اقامت داشتم که داخل خوشخواب ها ساس زیادی داشت

    ۱۶ فروردین, ۱۳۹۸ پاسخ دادن
  • سیروس بوترابی

    سلام من ۵/۱/۹۸در هتل رویای قدیم یزد رفتم یک خانه قدیمی بازسازی کردن بعد نمیدونم چه شخصی به خانه عنوان هتل سه ستاره داده حتما ستاره مجانی بوده که به خانه دادن اولا برخورد پرسنل خوب نبود تا اعتقادی میکردیم جای برطرف کنند جواب پس میدادن دوم اتاق های اینجا بغیر از همکف زیر زمین خانه اتاق کرده بودند که۱۵پله میخورد میرف پایین که توی عکس های که تو سایت نبود بعد بوی نم و بوی فاضلاب میامد مخصوصا کی دستشویی میرفتند بعد حمام خروجی هوا نداشت و کف و دیوارها خشک نمیشد چون جریان هوا نداشت و کفک زده بود مثل رطوبت شمال و احتمالا امراضی بهداشت برسی کندپیدا میشه مثل قارچ چون زمین گوشه ها سیاهی به چشم میخورد خلاصه پولی بابت هتل گرفتن انشاال..ه خرج مرضی کنند و توصیه میکنم کسی به این هتل که مسافر خانه ای بیش نیست نرود.غذای هتل ما که نخوردیم قیمت هتلهای ۵ستاره بود اما بیکیفیت صبحانه فقط عدس بود یا لوبیا با کره مربا ی بسته بندی پنیر بسکویت اب پرتقال و اب البالو ویک فلاکس اب جوش چای نبتون البته بگم نیمرو بودبعضی موقع صبحانه ساده و هروز تکراری در هتل ۳ستاره نیست خلاصه به ما خوش نگذشت و دیگر اینجا نمیرم قیمتهای غذا جاهای دیگر گران کرده بودن کسی به کسی نبود موفق باشید گول عکسای دروغگین نشید پایان

    ۱۰ فروردین, ۱۳۹۸ پاسخ دادن
  • دبیرستان بهشت از شهرری

    سلام . در تاریخ ۱۰ بهمن ۹۷ تا ۱۲ بهمن از طرف شخصی برای مدرسه ما از هتل آپارتمان کهربا جا رزرو شد. برخلاف عکسهایی که از این هتل در سایت هتل بود و ستاره ایی که برای این هتل درج گردیده بود، بسیار افتضاح بود . نبوددستمال کاغذی ،وجود دمپاییهای سوراخ ، دوش حمام روی کاسه توالت و هنگامی که شکایت کردیم با بددهنی وبی ادبی کارکنان مواجه شدیم . در شب آخر یعنی جمعه شب غذای مونده ظهر را به ما دادند(ماکارونی با سویا) و شبی ۴۵ هزارتومان بابت این هتل از ما گرفتند. اگر میشد عکسهایی که گرفتیم را برایتان میفرستادیم خیلی خوب بود.

    ۱۴ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • هیمن

    من دو شب در هتل آریا ارومیه بودم صدای موتور خانه بسیار زیاد بود بعد اعتراض گفتن تا شب حل میشه یک شب را با سرو صدا تحملکردم فرداش به مدیر هتلاعتراض دادم انسان بسیار بی ادب بودند خواهشا اینجور جاها نروید تا اعصابتان آرام بماند کنار خیابان خوابیدن بهتر از اعصاب خورد کنی مدیریت هتل آریا یعنی خود شخص مدیر بسیسار بسیار بی ادب بود ولی انصافا کارکنان ااینجوری نبودن حیف این مملکت با این نوع هتل دارها

    ۱۴ شهریور, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • فرزاد

    با سلام و احترام ما با اتفاق خانواده در تاریخ ۹۷/۱/۲ به مدت چهار شب در هتل دهدار در لاهیجان استانه اشرفیهاقامت داشتیم متاسفانه هتل تا ۱۲ شب در اختیار مراسم عروسی بود و از سرو صدای شدیدی که از موسیقی مبتذل که وارد اتاق ها می شد اصلا نم تونستیم استراحت کنیم اتاق ها بسیار کوچک حتی فضا برای راه رفتن نداشت .در سایت هتل یار قید شده بود که هتل در جنگل در فضایی زیبا قرار داردو همینطور عکسی که مشخصه با فتو شاپ ویرایش شده مارو به انتخاب این هتل واداشت و همینطورقید شده بود دسترسی به همه جا راحت است ولی به محض ورود چیزی از جنگل ندیدیم هتل در وسط جاده و دورو برش پر اپاراتی بود صبحانه هتل غذاهایی که از شب قبل اضافه میامد در میز قار می گرفت مثل سوپ ماکارونی سالاد الویه……..چای در فلاکس قرار می گرفت که جوشیده بود و بسیار بی مزه من واقعا تعجب میکنم که چطوری این هتل گرید چهار ستاره گرفته با اینکه اصلا استاندارد های چهار ستاره و نداره از طرفی با اینکه ما هتل و از قبل رزرو کرده بودیم علاوه بر هزینه نفر اضافی ماوتفاوت بقیه نفرات به خاطر افزایش قیمت در نوروز را هم از ما اخذ کردند با اینکه ما به شهرهای دیگه هم سفر کردیم و هتل های دیگه اصلا اینکارو نکردن

    ۲۷ اردیبهشت, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • ایت گرانی

    با سلام.من در تاریخ۲۴/۰۱/۱۳۹۷ به هتل سقا مراجعه نمودم.در سایت این هتل فاصله تا حرم را ۴ دقیقه عنوان نموده بودند.که هتل در کوچه و پس کوچه های خیابان امام رضا ۲ قرار داشت و سالن غذاخوری کوچک هم خیلی کوچک بود و کیفیت غذا هم در مطلوب

    ۲۴ فروردین, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • ز.ش

    با سلام
    بنده به همراه خانواده(۳نفر)،از تاریخ ۷ دیماه ۹۶ تا ۱۰دیماه،در هتل آرا کیش اقامت داشتیم.
    واقعا موقعیت هتل از نظر نزدیکی به مراکز تجاری مثل بازار پردیس ۱ و ۲،پانیذ،مرکز تجاری کیش و… خوب بود و اگر فقط همین موضوع برایتان مهم باشد،پیشنهاد میکنم به این هتل بروید.
    در غیر اینصورت،اصلا این هتل را پیشنهاد نمیکنم.
    در اتاقها امکانات اولیه شامل حوله و مسواک،دستمال توالت و … وجود نداشت.درب سرویس بهداشتی خیلی بد و با صدای ناهنجاری باز و بسته میشد.
    صبحانه رستوران هتل بسیار بی‌کیفیت و ساده بود.
    ملحفه‌ها و پتوها و همینطور پرده‌های اتاق کثیف بود(البته ما از ملحفه و روبالشتی که همراه داشتیم استفاده کردیم)و پتوها کاملا مندرس و زواردرفته بود.
    شب آخر من دچار لرز شدید شدم،و با اینکه ۴بار با مسئول هتل تماس گرفتیم و درخواست پتوی اضافه دادیم،بعد از ۴۰ دقیقه تاخیر ۲عدد ملحفه کوچک به ما تحویل دادند و اظهار کردند که در هتل پتوی اضافه وجود ندارد.و این بود که صبح کارما به خاطر تب و لرز شدید به دکتر و درمان و سرم تراپی کشید(اول درمانگاه امیرالمومنین کیش و در نهایت در تاریخ ۱۱ دیماه اورژانس بیمارستان ابن سینا تهران)

    من تمام توضیحات را دادم.تصمیم گیری با شما

    ۱۵ دی, ۱۳۹۶ پاسخ دادن
  • جمشید ترکاشوند

    سلام عزیزان بزرگوار
    اینجانب در مورخ ۹۶/۰۱/۱۸ اتاقی را در هتل اداره‌ شیلات واقع در بندر عباس به همراه همسرم ( به دلیل نبود جا در آن تاریخ در هتلهای دیگر ) اجاره نمودیم . متأسفانه موارد زیر در این هتل بسیار نامناسب و دور از شخصیت مسافرانی که بود که آنجا حضور داشتند :
    ۱- کثیفی اتاق ( وجود تار عنکبوت در سقف که نشاندهنده عدم پاکسازی روزانه حتی هفتگی بود – وجود کثافات روی پتو ها که آنهم به دلیل عدم تفویض به موقع بود – سرویس بهداشتی کثیف – عدم در اختیار گذاردن حداقل وسایل تنظیف شامل حوله صابون و غیره )
    ۲ – عدم سِرو صبحانه به دلیل آماده نبودن نان
    ۳- وقتی تمامی موارد را به مدیر هتل اعلام نمودیم، ایشان با برخوردی نامناسب اذعان داشتند : می خواستید اینجا نیابید ، نامه فدایت شوم برایتان نفرستاده بودیم ( البته می توانستم جواب ایشان را بدهم ولی دور از شخصیت ما و خانواده های حاضر بود .
    خواهشمند است رسیدگی فرمائید

    ۲۹ فروردین, ۱۳۹۶ پاسخ دادن
  • حسن

    حسن
    با سلام و عرض ادب، و تبریک سال جدید به تمام مسئولین گردشگری کشور
    با عرض معذرت بنده هم شکایتی دارم در تاریخ ۸ فروردین مهمان هتل سبلان در اردبیل شدم به همراه خانوده در یک اتاق با ۳ تخت که واقعا با توجه به اینکه چندین بار در کشورهای خارجی هم سفری داشته ام تا صد سال هم ما نمی توانیم با این وضعیت قیمت ها و سرویس های هتل ها در جذب توریست نقش داشته باشیم به خاطر اینکه بعد از گرفتن اتاق متوجه شدم پارکینگ هتل در جایی بیرون از محوطه هتل است که از نظر امنیتی کلی دغدغه در ذهن انسان ایجاد می شود. راه پله هتل تا رسیدن به پذیرش بسیار طولانی و برای یک مسافر خسته کننده است. وضعیت روشنایی اتاق ها در نهایت گدابازی و تاریک، با بوی گند تهوع آور در محیط اتاق، و در زمستان به خاطر همین کثافت ها وجود حشرات موذی و نیش آنها، صدای گوشخراش در دستشویی باد کرده در هنگام خواب، و احتساب کاناپه خالی به عنوان یک ظرفیت اضافی همگی نشان از یک موقعیت غیر استاندارد به عنوان هتل دارد که متاسفانه ۳ ستاره هم امتیاز به او داده بودند واقعا اخذ ۲۸۲۰۰۰ تومان برای یک شب اینجا بسیار حرام است که مسئولین باید در قیامت پاسخگو بشند.

    ۱۴ فروردین, ۱۳۹۶ پاسخ دادن
  • مهدی

    در حد ۴ ستاره نبودن هتل پدیدار خزر:
    سلام، من دو شب در هتل به اصطلاح ۴ ستاره پدیدار خزر اقامت کردم و کیفیت سرویس دهی این هتل خوب نبود. داخل اتاق کثیف بود و کتری زنگ زده بود! سطل آشغال نداشت و دوش آب شیر نداشت و پارکینگ نداشت و داخل اتاق دستشویی فرنگی فقط داشت و از جاده اصلی تا هتل جاده مالرو و مملو از کلوخه و چاله چوله بود. خلاصه نمی دونم چی جوری این هتل در استان گیلان ۴ ستاره شده بود! وقت آن است که مسئولین استانی و ملی از خواب بیدار شوند و ببینند که مثلا کشور ترکیه درآمد توریستیش چی جوری به اندازه پول نفت ما شد!

    ۲۲ مهر, ۱۳۹۵ پاسخ دادن
  • مرتضی نیا

    اعتراض بنده به جامعه هتلداران است که سطح کيفی هتلها را حداقل سالی دو بار مورد بررسی و ارزيابی قرار دهند هتل نارنجستان شايد ۱۰ الی ۱۵ سال پیش به عنوان يک هتل ۵ ستاره داخلی قابل پذيرش بود اما وسايل فرسوده و کهنه داخل اتاقها ، اتاقهايي که حتی قفل الکترونيکی آنها خراب شده و با قفلهای عادی جايگزين شده اند ، اتاقهایی خالی بدون امکانات رفاهی حداقل مانند اتو (منظور لوازمی است که در هتلهای ۵ ستاره خارج از کشور قابل مشاهده است) و قيمت فوق العاده بالا که در اين مورد حتی بیش از هتلهای ۵ ستاره خارج از کشور است باعث شرمساری است و حاکی از عدم وجود هر گونه نظارت است در ورودی اين هتل حتی يک Ramp برای بالا بردن چمدانها تعبيه نشده است و صبحانه فلاکت بار هتل نارنجستان با قیمت شبی ۸۰۰ هزارتومانی آن برای يک اتاق سه تخته تنها باعث تاسف و تصميم گیری برای عدم استفاده از هتلهای داخلی و يا به فراموشی سپردن مسافرت داخلی است.
    با تشکر

    ۲۱ شهریور, ۱۳۹۵ پاسخ دادن
  • حمید

    باسلام
    احتراما من به مدت دو شب در هتل نارین چالوس اقامت داشتم. این هتل اصلا شباهتی به عکس های ثبت شده در سایت ندارد . اتاق های هتل در حد مسافر خانه است و مخروبه است . البته برخورد پرسنل و غذای هتل واقعا عالی است . ولی اتاق های هتل هیچگونه امکانات رفاهی ندارد .
    باتشکر

    ۱۸ تیر, ۱۳۹۵ پاسخ دادن
  • سعید

    سلام , ۱۵تا۱۷ خرداد۹۵ در هتل فرهاد ساکن شدم در تبلیغات تور کلاهبردار آرمانا سفرتهران این هتل سه ستاره معرفی و کلی براش تبلیغ میشد ولی وقتی اینجا رسیدیم به جای هتل سه ستاره , مسافرخونه ای بیش نبود با پرسنل آموزش ندیده , توی اتاق بوی فاضلاب میومد, سوسک از در و دیوار اتاق بالا میرفت ,چون قاشق و چنگال به اندازه کافی نبود باید با قاشق و چنگال یکبار مصرف غذا میخوردیم ظرفها کثیف و حجم غذا بسیار کم( هرسیخ جوجه حداکثریک وجب), خلاصه حیف پولی که دادیم به این تور( آرماناسفر و این به اصطاح هتل فرهاد)

    ۱۶ خرداد, ۱۳۹۵ پاسخ دادن
  • شیرین

    هتل آپارتمان سیبا یکی از کثیف ترین و بی نظم ترین و پر سر و صدا ترین هتل هایی بود کع تا به حال رفتم.این هتل در اینترنت تبلیغاتی کاملا کاذب و گمراه کننده دارد در حالیکه واقعیت هتل با عکس ها و تبلیغات بسیار متفاوت است.مدیریت هتل بسیار ضعیف بود.طوری که اتاق بغلی ما مراسم روضه برگژار کرده بود و ما خسته از راه رسیده بودیم و شرایط استراحت نبود مسول هتل هیچ تذکری نداد همین گروه زائر از ۴صبح بیدار میشدن در راهرو با داد و فریاد همراهان دیگرشان که در اتاق های دیگر ساکن بودند رو بیدار میکردند روی مبل های راهرو میخوابیدن و بحث و گفت و گو میکردن و هیچ تذکری به آنها داده نمیشد نهایتا اتاق را عوض کردیم در طبقه دیگر که تخت اتاق از تعداد نفرات ما بیشتر بود چون اتاق دیگری نداشتن و گفتند دویست تومان اضافه تر پرداخت کنید از روی ناچاری قبول کردیم تا حداقل از سر و صدای آن قوم بی فرهنگ خلاص شویم اما موقع تسویه گفتند برای دو شب ۴۰۰تومان اضافه بدهیم برای دو نفر که به دلیل عدم آرامش تامین نشده از طرف هتل اعتراض کردیم و اتاقمان را عوض کردیم ما نیازی به تخت اضافه نداشتیم به عبارتی به هر دری میزدن تا کلاه گشادی سر زوار بگذارند تفاوت دو اتاق شبی۱۳۰بود که در واقع تفاوت ۲۶۰میشد اما از ما ۴۰۰تومن مطالبه کردند و این جابه جایی از مدیریت ضعیف بود نه در خواست ما برای تخت بیشتر خانم پاسخگو بسیار بسیار بسیار بی ادب بود و جواب ما را با ادا و رفتارهای بسیار زشت و توهین آمیز میداد

    ۸ آذر, ۱۳۹۴ پاسخ دادن
  • ارجمندنیا

    با سلام در ۲۴و۲۵ آبانماه ۹۴ مسافر هتل کثیف ، پر سروصدا و بی امکانات جهانگردی شوشتر شدم .
    این هتل به اظهار مسئولش معمولا به سایتهای رزرو تا ۲۰% تخفیف میدهد که با این ترتیب باید بابت هرشب حدود ۰۰۰/۷۰ تومان میگرفت ولی با وقاحت تمام ۰۰۰/۱۰۰ تومان از ما اخاذی کرد چون دید خسته ام و چاره دیگری ندارم و وقتی هم معترض وضعیت شدم با لبخند تمسخرآمیز خانمی که خود را پاسخگو میدانست شدم .

    ۳۰ آبان, ۱۳۹۴ پاسخ دادن
  • سيدحسين جعفري

    هتل ميزبان/ميهمان مشهد
    اين هتل از لحاظ مكان و تميزي نسبتاً خوب است اما متاسفانه در سفري كه به مشهد مقدس داشتيم طوري برخورد كردند كه حاضر نيستم بار ديگر در اين هتل ساكن شوم.
    با توجه به خستگي راه ما را حدود ۴۵ دقيقه سرپا نگه داشتند تا اتاق گرفتيم.
    رفتار مسئول مربوطه حاكي از طمع و مالدوستي داشت تا مهمانداري.در اين هتل بايد اتاقي سه تخته ميدادند كه كاناپه را هم جزء تخت حساب كردند…

    ۶ مهر, ۱۳۹۴ پاسخ دادن
  • رامین میرزایی

    اینجانب در تاریخ۱۴خرداد۹۴ باخانواده در هتل به اصطلاح ۴ ستاره دنیز بندر انزلی استان گیلان میهمان بودم.صاحب هتل خانم پروانه بیرانوندی بسیار بی ادب وبی تربیت بود بنده بابت نهار که در رستوران صرف شد محترمانه اعتراض کردیم وایشان به جای توجیه و عذر خواهی شدیدا برخورد کرد به گونه ای که خدمات هتل نیز به روی من دست درازی کرد وبا حضور پلیس و گذشت بنده از هتل خارج شدیم .تعجم کدام مسیولی به این هتل ۴ ستاره اعطا کرده !!!!!
    هتل در ۳ طبقه و فقط ۱۲اتاق وسوییت دارد ۶ اتاق روبه دریا و۶ اتاق روبه خیابان میباشد که آسانسور نیزندارد.هتل از دریا ۱۰۰متر فاصله دارد وبه سختی مجبورید به ساحل برسید که در تبلیغات هتل عنوان میشود لب دریا میباشد .رستوران هتل بسیار بسیار غذای بی کیفیت ومانده به ما ارایه نمود.کره یکنفره روی کباب آن کپک زده بود که به خدمات هتل نیز عودت واعتراض کردم. در رستوران این هتل ۱۵ درصد حق سرویس اخذ میگردد درصورتیکه طبق استاندارد و عرف هتلداری زمانیکه غذا داخل اتاق سرو شود حق سرویس اخذ میگردد.در این رستوان اگر غذا خورشت سفارش دهید پول چلو جداگانه از شما اخذ میگرددودر منو این موضوع قید نشده است.هتل ۴ ستاره دنیز روم سرویس ندارد.پارکینگ بدون حفاظ ودر پیادهرو جلوی هتل باید خودروی خودراپارک کنید.
    هتل ۴ ستاره دنیز دربان وخدمات جهت جابجایی اثاث میهمانان ندارد.
    بنده شکایت خود را کتبا به سازمان گردشگری استان گیلان ارایه نموده ام ولیکن هنوز ترتیب اثر داده نشده است.

    ۲۴ خرداد, ۱۳۹۴ پاسخ دادن
  • ح ر

    افزایش منفعت طلبانه هتل های شیراز به بهانهای واهی نشانه چیست
    هموطن به شیراز سفر نکن حیف سعدی . حافظ

    ۲۹ فروردین, ۱۳۹۴ پاسخ دادن
    • ازیتا صبری

      هتل اپارتمان ماهان بتدانزلی نزدیک رضوان شهر خیلی خانم مالک که رزوشن هم هست بی ادب و رفتار توهین امیز و طلب کارانه دلرد

      ۱۱ مرداد, ۱۴۰۲
  • محمدی

    با سلام
    هتل نیما یکی از ضعیف‌ترین هتلهایی است که تا کنون در آن اقامت داشته‌ام . مدیریت ضعیف و پرسنل بی ادب شاخصه بارز این هتل می‌باشد . لطفا منعکس نمایید تا زائرین امام هشتم متضرر نشوند.

    ۲۲ فروردین, ۱۳۹۴ پاسخ دادن
  • سيده فاطمه ميرابي

    در تاريخ ۱۰و۱۱ مرداد ۹۳ براي ۲ شب در هتل سه ستاره سيمرغ مشهد اقامت داشتيم هزينه اتاق ۲ نفره به همراه شام وناهار وصبحانه شبي ۲۶۰ بود كيفيت وكميت شام و صبحانه وناهار در حد افتضاح بود صداي چيلرها بسيار بلد در طبقه ۶ كه اتاق ما بود و وضعيت روشنايي اتاق نامطلوب تلوزيون خراب و در كل هزينه ۵۲۰ دوشب براي اين هتل بسيار گران وغير معقولبود وارزش شام وناها روصبحانه شايد در حد دوشب ۵۰ هزازتومان نمي شد و كاركنان هتل همه در پي اخذ انعام آـويزان مي شدند

    ۱۸ مرداد, ۱۳۹۳ پاسخ دادن
    • عظیم حسینی

      سلام.هتل پرشین بندرانزلی سه ستاره است و سه طبقه دارد ولی آسانسور ندارد و حمامو دستشویی و توالت توی به اصطلاح سوئیت پنج تخته یکجا است. درصورتیکه طبق قانون هتلهای سه ستاره باید جدا باشد

      ۶ شهریور, ۱۴۰۱

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *