رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۹ بهمن ۱۳۹۲

جلسه هماهنگی کمیته تبلیغات خدمات سفر

اشتراک گذاری

تاریخ خبر : ۱۳۹۲/۱۱/۲۹ – رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در این جلسه با اشاره به ظرفیت های موجود هریک از دستگاه های عضو ستاد خدمات سفر و رسانه ملی در اطلاع رسانی و ارائه خدمات مطلوب به گردشگران و مسافران گفت: لازم است ظرفیت های هر یک از دستگا ها در این زمینه احضاء شود تا بتوانیم اطلاع رسانی مطلوبی به هموطنان داشته باشیم

دومین جلسه هماهنگی کمیته تبلیغات، اطلاع رسانی و آمار ستاد مرکزی خدمات سفر پیش از ظهر امروز با حضور مدیران روابط عمومی دستگاه های مختلف عضو ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر درمحل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در این جلسه مهمترین موضوعات مرتبط با برنامه های دستگاه های عضو ستاد خدمات مرکزی تبیین وبررسی شد.
امین عارف نیا؛ رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در این جلسه با اشاره به ظرفیت های موجود هریک از دستگاه های عضو ستاد خدمات سفر و رسانه ملی در اطلاع رسانی و ارائه خدمات مطلوب به گردشگران و مسافران گفت: لازم است ظرفیت های هر یک از دستگا ها در این زمینه احضاء شود تا بتوانیم اطلاع رسانی مطلوبی به هموطنان داشته باشیم.
وی افزود: در این خصوص صدا و سیما می تواند کمک بیشتری بکند چراکه مسافرانی در تعطیلات نوروز با تومبیل سفر می کنند بیشتر از رادیو استفاه خواهند کرد و بهره گیری از ظرفیت های رادیویی برای اطلاع رسانی به مسافران و نیز آگاهی دادن به آن ها در باره برنامه های مختلف ستاد مرکزی خدمات سفر می تواند نقش مهمی درپیشبرد برنامه های این ستاد داشته باشد.
وی ادامه داد: ضمن اینکه در مذاکرات صورت گرفته با روابط عمومی وزارت ارتباطات مقرر شد از ظرفیت های این وزارت خانه نیز در اطلاع رسانی و ارائه پیام های مطلوب برای مسافران از طریق سیستم پیامکی تلفن همراه و نیز فضای مجازی استفاده شود.
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در بخش دیگری از صحبت های خود با تشریح برنامه های ستاد مرکزی خدمات سفر بر افزایش همکاری ها و تعامل بین تمامی دستگاه های عضو ستاد تاکید کرد.
عارف نیا در ادامه با بیان اینکه یکی از مهمترین نیازهای ضروری برای برنامه های کمیته تبلیغات، اطلاع رسانی و آمار در روزهای آینده اطلاع از ظرفیت های تبلیغاتی و رسانه ای دستگاه های عضو ستاد مرکزی خدمات سفراست از مدیران روابط عمومی دستگاه های عضو این ستاد خواست تا یک تصویر مشخص از ظرفیت های تبلیغاتی و رسانه ای خود به این کمیته ارائه دهند.
وی اضافه کرد: نوروز امسال باید با یک تعامل مثال زدنی و بر اساس یک دستور العمل مناسب به ارائه خدمات به مسافران و گردشگران پرداخت.
در این نشست همچنین مدیران و نمایندگان روابط عمومی های دستگاه های مختلف عضو ستاد مرکزی خدمات سفر به ارائه دیدگاه ها، نقطه نظرات و تشریح برنامه های دستگاه ها و سازمان های متبوع خود در نوروز ۹۳ پرداختند.
استفاده از ظرفیت های فضای مجازی، استفاده از ظرفیت رسانه ملی، برنامه ریزی برای راه اندازی رادیویی با عنوان رادیو سفر، تهیه و انتشار کاتالوگ و بروشورهای اطلاع رسانی سفر، انتشار کاتالوگ هایی در خصوص ایمنی سفر، بهره گرفتن از ظرفیت های شهراری ها، بخشداری های، فرمانداری ها و استادنداری ها، ارائه تبلیغات یکسان، استفاده از برنامه های طنز، استفاده از هنرمندان و افراد شناخته شده برای بیان مسایل مرتبط با سفر از جمله ایمنی و بهداشت، راه اندازی یک سایت مشترک و متمرکز وتهیه دستورالعمل جامع برای ارائه آمار سفر از جمله پیشنهادهایی بود که در این جلسه از سوی حاضران ارائه شد.
همچنین در این نشست اکبری؛ معاون روابط عمومی وزارت بهداشت و درمان از تدوین و ابلاغ دستورالعمل بسیج سلامت نوروزی توسط این وزارتخانه خبر داد.

منبع : پایگاه اطلاع رسانی دولت
IMAGE635008436725900000 جلسه هماهنگی کمیته تبلیغات خدمات سفر

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *