جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

ارزان ترین قیمت بلیط قطار مشهد تبریز از رسپینا

تاریخ بروزرسانی :
۵ آبان ۱۳۹۹

مسیر ریلی مشهد تبریز یکی از مسیرهای پرترافیک می باشد که قطارهایی مانند قطار طوس در آن تردد دارند. با توجه به اهمیت بسیار زیاد مشهد از نظر مذهبی و فرهنگی و همچنین وجود دانشگاه های معتبر و وجود جاذبه های تاریخی ارزشمند در تبریز، تقاضا برای خرید بلیط قطار در این مسیر زیاد می باشد. سایت خرید بلیط قطار رسپینا در ادامه به بررسی عوامل موثر در خرید ارزان ترین بلیط قطار در این مسیر خواهد پرداخت.

رزرو بلیط قطار ارزان ترین قیمت بلیط قطار مشهد تبریز از رسپینا

خرید بلیط قطار مشهد تبریز رجا

از موثرترین فاکتورها در تعیین قیمت بلیط قطار، نوع قطار و امکانات ارائه شده در آن می باشد که لازم است در زمان خرید بلیط به آن توجه شود. به عنوان مثال، بری خرید بلیط قطار مشهد تبریز رجا می توانید قطار طوس را انتخاب کنید که سه ستاره بوده و دارای کوپه های ۴ تخته می باشد. واگن های این قطار از واگن های آلمان شرقی بوده و در مجموع دارای ۹ کوپه ۴ تخته می باشند. امکانات ارائه شده در این قطار شباهت زیادی با قطارهای سیمرغ داشته و برخی از آنها شامل پذیرایی میان وعده رایگان، فروش تنقلات و غذا در رستوران و بوفه، سیستم صوتی و تصویری، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و سیستم تهویه مطبوع هوا می باشد.

رزرو بلیط قطار مشهدتبریز ارزان ترین قیمت بلیط قطار مشهد تبریز از رسپینا

بلیط ارزان قطار تبریز مشهد

برای خرید بلیط های ارزان قیمت در این مسیر لازم است چند راهکار مهم را در نظر داشته باشید تا در نهایت منجر به کاهش قیمت بلیط قطار تبریز مشهد شوند که عبارتند از:

بهترین زمان خرید بلیط قطار مشهد

با توجه به اینکه مشهد از توریستی ترین شهرهای کشورمان می باشد، در نتیجه تقاضا برای سفر به آن در تمام طول سال بسیار زیاد است. اما در بعضی از روزها و ماه ها حجم سفر با کاهش زیادی مواجه میشود و به همین دلیل تقاضا برای خرید بلیط قطار افت پیدا میکند. با کاهش تقاضا برای خرید بلیط قطار نیز قیمت آن ها کمتر خواهد شد. به همین دلیل باید بتوانید زمان مناسبی را برای خرید بلیط قطار خود انتخاب کنید. به عنوان مثال، تعطیلات نوروز و ایام عزاداری محرم و صفر و روزهایی از سال که با تعطیلات رسمی چند روزه و مناسبتهای مذهبی مقارن می باشند، زمان مناسبی برای خرید بلیط ارزان قطار تبریز مشهد نخواهد بود. در مقابل، بلیط های قطار پاییز و زمستان را می توانید با قیمت ارزان خریداری کنید.

مقایسه قیمت بلیط در قطارهای مختلف

از دیگر فاکتورهایی که باید در خرید بلیط قطار با قیمت ارزان مد نظر داشت، مقایسه نرخ ها در قطارهای مختلف می باشد. برای این منظور کافیست خرید اینترنتی بلیط قطار را انتخاب کنید تا شرایط برای مقایسه نرخ ها در کمترین زمان برایتان فراهم شود. البته توجخ داشته باشید که سایت هایی را باید برای خرید اینترنتی بلیط قطار انتخاب کرد که قطارهای شرکت های ریلی رجا، فدک و سفیر را پوشش دهند.

خرید اینترنتی بلیط قطار مشهد تبریز

علاوه بر فراهم شدن شرایط برای مقایسه آسان تر بلیط های قطار، دلایل متعددی برای رزرو اینترنتی بلیط قطار وجود دارد که عبارتند از:

استرداد آنلاین بلیط قطار

پس از خرید بلیط قطار به دلایل مختلف ممکن است برنامه سفر تغییر کند و به منظور کاهش خسارت های مالی، لازم است استرداد را انجام دهید. با خرید اینترنتی بلیط قطار تبریز مشهد و سایر مسیرها از سایت هایی که استرداد آنلاین را ارائه می دهند می توانید بدون از دست دادن زمان نسبت به کنسلی بلیط اقدام نمایید. توجه داشته باشید که با نزدیک شدن به ساعت حرکت قطار درصد جریمه کنسلی بلیط افزایش پیدا خواهد کرد. برای درک بهتر اهمیت استرداد آنلاین لازم به ذکر است که شرایط کنسلی بلیط های قطار به شرح زیر می باشد:
• تمام بلیط های قطار تا یک ساعت پس از خرید بدون جریمه قابل استرداد می باشند.
• تا ساعت ۱۲ ظهر روز قبل از حرکت قطار درصد جریمه کنسلی ده درصد می باشد
• از ساعت ۱۲ ظهر روز قبل از حرکت قطار تا ۳ ساعت مانده به حرکت، ۳۰ درصد به عنوان جریمه کنسلی در نظر گرفته میشود.
• از ۳ ساعت مانده تا حرکت قطار تا لحظه حرکت ۵۰ درصد به عنوان جریمه استرداد از مبلغ بلیط کسر خواهد شد و پس از حرکت قطار تمام بلیط ها غیر قابل کنسلی می باشند.

 

رزرو بلیط قطار تبریز مشهد ارزان ترین قیمت بلیط قطار مشهد تبریز از رسپینا

پشتیبانی ۲۴ ساعته خرید بلیط قطار

از دیگر مزایای خرید اینترنتی بلیط قطار می توان به پشتیبانی ۲۴ ساعته آن اشاره نمود. با خرید بلیط از سایت های معتبر و شناخته شده تیمی از کارشناسان حرفه ای برای پاسخگویی و راهنمایی در خرید بلیط و رفع اشکالات و خطاهای احتمالی به صورت ۲۴ ساعته و بدون تعطیلی حضور دارند. البته این قابلیت در تمام سایتها در دسترس نمی باشد.

خرید بلیط پیش فروش قطار تبریز مشهد

بلیط های قطار در بازه های زمانی مختلف به صورت پیش فروش ارائه میشوند که تاریخ دقیق آن مشخص نمی باشد. به عنوان مثال، برای خرید بلیط قطارهای نوروزی مشهد اواسط بهمن ماه امکان پیش فروش بلیط قطار ارائه می گردد. این بلیط ها را باید اینترنتی خریداری نمود و سرعت عمل بالایی در خرید داشت. چون تقاضا برای خرید این بلیط ها بسیار زیاد بوده و بلافاصله ظرفیت اغلب قطارهای با کیفیت تکمیل خواهد شد.

خرید بلیط قطار رسپینا

رسپینا یکی از شناخته شده ترین و کامل ترین سایت ها در زمینه ارائه خدمات الکترونیک گردشگری می باشد که امکان خرید اینترنتی بلیط قطارهای رجا، فدک و سفیر را در مسیرهای داخلی و خارجی فراهم نموده است. تمام بلیط های خریداری شده از طریق سایت و اپلیکیشن رسپینا دارای امکان استرداد آنلاین و پشتیبانی ۲۴ ساعته بوده و با تخفیف ارائه میشوند. همچنین لازم به ذکر است که این سامانه امکان خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی، بلیط اتوبوس و رزرو هتل و تور داخلی و خارجی و بیمه مسافرتی را نیز فراهم نموده است. با رسپینا روی زمین نمی مانید…

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • سین

    سفر با قطار خیلی لذت بخشه ولی راستش مسیر تبریز به مشهد رو باید با هواپیما رفت چون با قطار خسته کننده است

    ۲۶ فروردین, ۱۴۰۰ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد