رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۴ آبان ۱۳۹۹

به دوستان اهل سفر خود چه هدیه ای بدهیم

اشتراک گذاری

همیشه در انتخاب هدیه به دوستان خود علایق آنها را بررسی می کنیم و هدیه ای کاربردی و متناسب با علاقه آنها تهیه می کنیم .حال اگر هم خود شما و هم دوستانتان طرفدار سفر و گردشگری بودند پیشنهاد می کنیم این مقاله را بخوانید تا در انتخاب هدیه به دوستان راحتتر تصمیم گیری کنید .

 کیف رولی لوازم جانبی موبایل

تصور کنید چند دقیقه از زمان با ارزش هر نفر در سفر برای بازکردن گره های هندزفری و یا سیم شارژر موبایل هدر می شود!!! شک نکنید کیف رولی لوازم جانبی یک هدیه بسیار جذاب برای هر کسی خواهد بود.این کیف با وجود کوچک بودن کاربرد بسیار زیادی دارد چرا که می توانید اطمینان حاصل کنید لوازم سیمی شما هرگز گره نخواهد خورد و همچنین همه آنها در یک جا سر جمع بوده و با مشکل صرف زمان برای گشتن به دنبال آنها رو به رو نمی شوید.

هدیه به دوستداران سفر

 اتو مسافرتی جمع و جور

هرچه بیشتر لباس ها را به صورت فشرده تا کنیم به نحوی که فضای کمتری در چمدان اشغال کنند باعث می شود زمانی که آنها را از چمدان خارج می کنیم با چروک های بیشتری رو به رو شویم.داشتن یک اتو مسافرتی کوچک، دغدغه گردشگران را برای این موضوع از بین خواهد برد. در برخی از این اتوها حتی امکان صاف کردن یقه پیراهن را به طور ویژه مهیا شده است.

هدیه به دوستداران سفر

 چاقوی سوییسی همه کاره

چاقو از لوازم پر کاربرد برای هرفردی است از آشپزی گرفته تا حتی بازکردن در قوطی ها اما اگریک چاقو بتواند چند تیغه مجزا و پرکاربرد را در خود جای بدهد قطعا برای همه ی مردم مخصوصا سفر دوستان عزیز بسیار ضروری می باشد.چاقوی سوییسی که با نام چاقوی ارتش سوییس شناخته شده است یک وسیله ضروری همه فن حریف برای هر مسافری به شمار می رود.این چاقو ابزارهای بسیار زیادی را در یک بسته بندی کوچک شامل می شود و شعار ساخت آن که از واقعیت نیز سخن می گوید این است : ” آنهایی که نیاز دارند تا برای هرچیزی آماده باشند، یکی از اینها را همه جا با خود به همراه داشته باشند”.

هدیه به دوستداران سفر

 کیف پاسپورت و مدارک

از وسایلی که در سفر باید همیشه در دسترس باشد کارتهای شناسایی و پاسپورت و از این قبیل وسایل است.کیف پاسپورت، شناسنامه و یا مدارک در عین حال که هزینه زیادی ندارد، یک هدیه جذاب و کاربردی برای گردشگران خواهد بود، مخصوصا اگر طرحی خاص و سفارشی داشته باشد.بسیاری از مسافران شهرهای صنعتی و بزرگ مانند تهران، اهداف تجاری از سفر خود دارند بنابراین اگر در فکر خرید هدیه برای دوست یا آشنایی هستید، کیف مدارک یا پاسپورت زیبا را می توانید در گزینه های انتخابی خود قرار دهید.

 لنزکلیپسی موبایل

عکاسی از لذت های به یادماندنی در گردش ها و سفر هاست و همه ی مسافران دوست دارند که یادگاری شیرین از سفرشان برای تجدید خاطرات داشته باشند و برای این عمل نیاز به دوربین یا لنز خوب دارند.در این وضعیت و در غیاب لنزهای DSlr برای عکاسی حرفه ای، یک لنز کلیپسی گوشی موبایل تا حد خوبی تلفن همراه شما را به یک دوربین نسبتا حرفه ای تبدیل خواهد کرد.این لنزها بسیار سبک و کوچک و مناسب برای حمل و نقل آسان بوده ، و دوربین شما را برای عکس های با کیفیت مناسب اینستاگرام آماده خواهد کرد.

هدیه به دوستداران سفر

 فلاسک حرارتی

قهوه پر طرفدار ترین نوشیدنی دنیا بعد از آب به شمار می رود و همین موضوع یکی از دلایلی است که در اکثر هتل های ایران و جهان در بدو ورود به اتاق سرویس قهوه و چای برای شما آماده شده است.بنابراین برای گردشگران لازم است تا بدون توجه به موقعیت مکانی خود و در هر لحظه امکان نوشیدن قهوه را داشته باشند و برای این امکان یک فلاسک حرارتی کوچک و سبک هدیه ی مناسبی برای آنها خواهد بود.

هدیه به دوستداران سفر

 اسلیپر (دمپایی راحتی)

دمپایی مناسب سفر باید دارای دو ویژگی باشد، اول مقاومت و کیفیت بسیار بالا برای استفاده در بیرون و دوم راحتی صد درصد مناسب برای پوشیدن در خانه و هتل. اسلیپرهای با کیفیت عالی و مخصوصا از جنس چرم برای سفر به شهرهای ساحلی و گرمسیری به شدت کاربرد دارند.قطعا کسانی که نیت گردشگری به شهرهای جنوبی را دارند، از داشتن یک جفت اسلیپر زیبا و با دوام در چمدان خود به شدت خشنود خواهند شد.

هدیه به دوستداران سفر

بالشت مسافرتی

آنهایی که اهل سفر بوده و دائما در سیر و سیاحت شگفتی های جهانند به این موضوع آگاهی کامل دارند که هر نقطه و مکانی می تواند برای یک گردشگر جای خواب باشد.بنابراین چه چیزی بهتر از یک بالشت مسافرتی راحت و قابل حمل است تا به دوست اهل سفر خود هدیه دهید؟

هدیه به دوستداران سفر

 روسری

اگرچه روسری در ایران به عنوان یک پوشش اسلامی برای خانم ها شمرده می شود، اما برای گردشگران چه توریست های داخلی و چه خارجی یک هدیه بسیار کاربردی خواهد بود.روسری علاوه بر این کاربرد در ایران می تواند برای بستن موی سر، به عنوان هدبند، دستمال گردن، و یا یک رو انداز در طول سفر استفاده شود.در کنار این کاربردهای چندگانه، روسری هدیه بسیار ایده آلی به شمار می رود چرا که مناسب برای تمامی فصول است. بهار، تابستان، پاییز، زمستان…هرفصلی، فصل رو سریست.

هدیه به دوستداران سفر

عینک دودی و کلاه آفتاب گیر

عینک دودی و کلاه آفتاب گیر علاوه بر جهانگردان و گردشگران، برای سایرین هم یک هدیه جذاب و بی نظیر خواهد بود. به ویژه زمانی که قصد سفر به نقاط گرمسیری را دارید داشتن این هدیه کمک بسیار خوبی برای در امان ماندن از آفتاب سوزان این مناطق است.عینک دودی و کلاه آفتاب گیر هدیه بسیار جذابی برای اوست. با اینکار زمانی که در ساحل ماسه ای قدم میزند و یا در حال شترسواری در صحرای کیش، هدیه شما را استفاده کند، مدام به یادتان می افتد و بخاطر این هدیه به موقع قدردان شما خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *