جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

اندازه مناسب برای کیسه خواب

تاریخ بروزرسانی :
۱۱ آبان ۱۳۹۸

در ادامه بحث انتخاب کیسه خواب مناسب به اندازه مناسب برای کیسه خواب می پردازیم . اطمینان از این که کیسه خواب اندازه بدن شما است حائز اهمیت می باشد . کیسه خواب ها دردو سایز اصلی هستند :معمولی و بلند .
کیسه خواب های معمولی برای افرادی با جثه کوچک مناسب هستند یک کیسه خواب بلند برای یک فرد بلند قد تهیه شده است. اگر قد شما حدود ۱۸۰ ساتیمتر یا کمتر است یک کیسه خواب با بلندی معمولی انتخاب کنید.اگر از ۱۸۰ سانتیمتر بلندتر هستید نیاز به یک کیسه خواب بلند دارید.
کیسه های خواب عرض های متفاوتی هم دارند. کیسه های خواب معمولا در اندازه های زیر تولید میشوند:
۱- بچه ها:
حدود ۷ سانتی متر در یک و نیم متر برای این که کیسه خواب گرم شود فضای اضافی حذف شده است و اندازه کیسه خواب کوچک است.
۲- نوجوانان:
حدود ۷۴ سانتیمتر در ۱۶۸ سانتیمتر حتی کیسه هایی کوتاه تر با باریکتر برای بزرگسالان جوانان یا افراد ریزه اندام مناسب می باشد.
۳- استاندارد:
حدود ۸۵ سانتیمتر در ۱۹۰ سانتیمتر برای فرد متوسط الجثه مناسب است.
۴- اندازه بزرگ:
حدود ۸۵ سانتیمتر در ۲ متر برای افراد بلند قامت مناسب است.
کیسه خواب هایی در اندازه حدود ۹۵ دسانتیمتر در ۲۰۵ سانتیمتر برای یک افراد بزرگتر یاکسی که فضای بیشتری می خواهد مناسب است.

کیسه خواب های بانوان
خانم ها معمولا با متوسط قد ۱۶۲/۵ سانتیمتر کوتاهتر و عریض تر از مردان هستند و به دلیل متابولیسم پایین تر آرام تر می خوابند.کیسه های خواب زنان معمولا دارای شانه های باریک تر لگن پهن تر و ۲۰ در صد عایق بیشتر نسبت به کیسه های خواب مردان با همان درجه بندی دمایی می باشند. بسیاری از کیسه خواب های زنام در یک اندازه ۱۶۸ سانتیمتر هستند.
کیسه خواب بانوان اندازه مناسب برای کیسه خواب
کیسه خواب های کودکان
احتمالا هنگامی که برای یک کودک خرید می کنبد تمایلی به صرف هزینه برای خرید کیسه خوابی که به زودی برای او کوچک می شود ندارید.بنابراین خریدن کیسه خواب بزرگتری که با رشد ورزندتان تناسب دارد اهمیت زیادی دارد.می توانید انتهای یک کیسه را موقتا برای کوتاه تر کردن آن گره بزنید یا می توانید قسمت پای کیسه خواب را به منظور افزایش عایق بندی با لباس پر کنید.
یک گزینه دیگر کیسه خواب قطعه ای است. کیسه های خواب تکه ای (قطعه ای) برای این که با رشد کودکان تناسب داشته باشند طراحی شده اند. اندازه کیه خواب ها از بلندی ۹۱ سانتیمتر شروع می شود اما یک کلاهک قابل نصب کیسه خواب را تا اندازه ۱۳۵ سانتیمتر هم گسترش می دهد. به خاطر داشته باشید که کیسه های خواب کودکان اغلب کثیف می شوند بنابراین به منظور شست و شوی راخا کیسه ای با لایه های پر کننده مصنویی انتخاب کنید. همچنین به دنبال کیسه خواب های با زیپ های مناسب برای کودکان باشید.

کیسه خواب کودکان 1 اندازه مناسب برای کیسه خواب
کیسه های خواب دوتایی
بعضی زوج ها ترجیح می دهند کیسه خواب های خود را با زیپ به هم متصل کنند. اگر تمایل دارید که شما هم کیسه خوابتان را به هم وصل کنید اول مطمئن شوید که کیسه خواب ها هر دو ساخت یک کارخانه باشد.همچنین اطمینان حاصل کنید یکی از کیسه خواب های دارای زیپ سمت راست ودیگری دارای زیپ سمت چپ است. اگر کیسه خواب های جداگانه قابل اطمینان نیستند می توانید در موقع خرید کیسه خواب های دو نفره را انتخاب کنید. این کیسه خواب ها با یک زیپ در هر درطرف همراه هستند که به هر دو کمپر اجازه میدهد که بدون ایجان مزاحمت برای دیگری به منظور رفتن به دستشویی از کیسه خواب خارج شوند. به علاوه با داشتن دوزیپ اگر یکی از زیپ ها بشکند همچنان میتوانید از کیسه خواب استفاده کنید.

کیسه خواب های دو نفره اندازه مناسب برای کیسه خواب
کیسه خواب های بسیار سبک
کیسه خواب های بسیار شبک نیم کیلویی موقعیتی استثنایی برای کسانی است که با کوله پشتی به کمپ می روند. کیسه خواب های بسیار سبک به سبکی نیم کیلو گرم می باشند و قابل جمع شدن در یک کیسه کوچک هستند.

 

 

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 2 میانگین: 3]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • حسن حسن زاده

    البته در هنگام خريد كيسه خواب اصلا دست به كيسه ها ارزان قيمت نزنيد چون اصلا گرم نيستن

    ۲۹ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *