جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

کافه گالری نَه تهران

تاریخ بروزرسانی :
۵ تیر ۱۳۹۹

کافه گالری نَه تهران یکی از مجموعه های بسیار زیبا و دوست داشتنی در شهر تهران است.نام این کافه به گونه ای انتخاب شده که به نوعی به شما یادآوری می کند که نَه گفتن را بهتر یاد بگیریم، اگر کاری را دوست نداریم و مطابق میل ما نیست انجام ندهیم.می توان گفت که ایده ی اصلی انتخاب اسم کافه، همین موضوع بوده است.یکی از خوبی های این کافه، وجود جای پارک در نزدیکی و جلوی در کافه است که می توانید با خیال راحت با ماشین شخصی خود به آن جا بروید و نگران جای پارک نباشید.

کافه گالری نَه کافه گالری نَه تهران

همچنین در قسمت گالری این کافه، آثار هنرمندان به نمایش گذاشته شده است که فضای کافه را زیباتر کرده و موجب لذت بیشتر شما از محیط می شود.کافه گالری نه در طبقه زیرین ساختمان شماره ۲۱۰ در بلوار کشاورز قرار دارد. از پله‌ها که پائین بیایید و وارد کافه شوید یک دیگ یا تشت فلزی بزرگ نگاه شما را به خود جلب می‌کند. ظرفی پر از آب که دیگر شبیه به حوض شده، حوضی که می‌توانید با پرتاب سکه بخت و اقبال خودتان را بیازماید.

کافه گالری نَه 2 کافه گالری نَه تهران

فضا و آمبیانس داخلی کافه گالری نه حال و هوای هنری و آنتلکت گونه‌ای دارد. نور کم، میزهایی با مبلمان متفاوت، تابلوهای هنری و موزیک لایت و آرامش بخش در کنار بوی قهوه حس و حال حضور در کافه را به طور کامل به شما منتقل می‌کند. اگر اهل فضای باز هم باشید، کافه گالری نه یک حیاط با چند میز و صندلی و باغچه‌های کوچک و باصفا هم دارد که در سرمای زمستان نوشیدن یک چای گرم در حیاط لذتی دارد وصف نشدنی.کافه گالری نه به خاطر دکور داخلی و مبلمانی که دارد فضای بسیار جذابی برای عکاسی، آن هم از نوع چهره نگاری و ثبت تصاویر هنری است.

کافه گالری نه برای شمایی که به دنبال یک جای دنج می‌گردید تا قرار کاری، ملاقاتی دو نفره یا یک خلوت دلچسب داشته باشید هم بسیار مناسب است.
کافه گالری نه برای شمایی که اهل صبحانه و برانچ و میان وعده هستید و میلتان به چای تازه دم و قهوه دمی می‌کشد هم بسیار مناسب خواهد بود. مخصوصا اگر این چای از یک سماور بزرگ آن هم در خود همین حیاط ریخته شود.

کافه گالری نَه 3 کافه گالری نَه تهران

منوی کافه گالری نه با نوشیدنی گرم شروع می‌شود. از اسپرسو و آمریکانو بگیر تا انواع قهوه‌های دمی. برای صبحانه و میان وعده هم نیمرو و املت دارد (که به سبک قهوه خانه‌ای سرو می‌شود) که در کنارش صبحانه انگلیسی و کیک براونی هم جز آیتم‌های جذاب شیک اینجا محسوب می‌شود. سالاد سزار و پنه آلفردو را هم می‌توانید با نوشیدنی ترکیبی کافه گالری نه امتحان کنید (یک اسموتی ترکیبی از هندوانه و توت فرنگی و پونه). این تمام منوی کافه گالری نه بلوار کشاورز نیست، برای کشف بیشتر کافه گالری نه پیشنهاد می‌کنیم کافه گالری نه را در لیست کافه‌هایی که باید سری به آن بزنید قرار دهید.

کافه گالری نَه 4 کافه گالری نَه تهران

نحوه دسترسی به کافه نه

آدرس : تهران، بلوار کشاورز، بین قدس و وصال ، پلاک ۲۱۰، کافه گالری نَه .

کافه گالری نَه 5 کافه گالری نَه تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد