رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱ تیر ۱۳۹۹

کافه گالری اتفاق تهران

لینک این مطلب کپی شد!

کافه گالری اتفاق تهران از کافه های جذاب و دوست داشتنی این شهر بزرگ و پرجمعیت است.یکی از کارهای جالبی که در این کافه انجام می شود این است که، کارت هایی برای مشتری ها در نظر گرفته شده که با هر بار رفتن به کافه، شما از آن کارت ها دریافت خواهید کرد؛ بعد از نه بار به کافه اتفاق رفتن و دریافت نه کارت، زمانی که برای دهمین بار به کافه بروید، به صورت رایگان از شما پذیرایی خواهید شد.

-گالری-اتفاق-2 کافه گالری اتفاق تهران

در کافه اتفاق علاوه بر اینکه می توانید از منو و خوارکی های جذاب کافه سفارش دهید و لذت ببرید، این امکان برای شما وجود دارد که به صورت گروهی با دوستان و یا خانواده خود و حتی به صورت انفرادی نمایشگاه برگزار کنید.همچنین می توانید از فضای داخل که مانند خانه مادربزرگ ها طراحی و چیدمان شده است استفاده کنید.این فضا بسیار سبز و گرم و صمیمی طراحی شده است .

و همچنین می توانید از تراسی که مشرف به خانه هنرمندان است برای برگزاری تولد و یا هر مناسبت دیگه ای استفاده کنید و ساعات خوشی را رقم بزنید.
اگر با ماشین شخصی خود به این کافه می روید نگران جای پارک نباشید.با وجود اینکه کافه اتفاق پارکینگ اختصاصی ندارد، اما در اطراف کافه معمولا به آسانی می توانید جای پارک پیدا کنید.یکی دیگر از نکته های قابل توجه این کافه، وجود اتاقی برای کشیدن سیگار است.

هر عنصری که لازم است شما را در یک سفر زمان لذت‌بخش به دهه ۴۰ و ۵۰ ببرد، در اینجا فراهم است. حتی قبل‌از ورود انگار نه انگار که دارید وارد یک کافه می‌شوید. زیرا کافه اتفاق دراصل یک خانه در یک کوچه قدیمی در خیابان ایرانشهر است و چه چیزی لذت‌بخش‌تر از کافه‌ای که به شما حس خانه را بدهد.
تابلویی که جلوی در ورودی قرار دارد، تنها چیزی است که نشان می‌دهد اینجا یک کافه است و نه یک خانه! پله‌های ساختمان سبک معماری دهه‌های قبل را دارد و تابلوهای سرتاسر راه‌پله رقص سماع مردی را به تصویر کشیده‌اند و شما را برای ورود به کافه هیجان‌زده‌تر می‌کنند.

پس‌از ورود به کافه اولین چیزهایی که توجه را جلب می‌کنند، آینه و تلویزیون ۱۴اینچی روبه‌روی در و همچنین پیشخوان کافه با دیوارکوب‌های جذاب اطراف آن است.سبز خوش‌رنگ دیوارها در ترکیب با گیاهان و زمینه مبلمان و صندلی و میزهای چوبی آنتیک فوق‌العاده به نظر می‌رسند. لوسترهای قدیمی نورپردازی جذابی را به نمایش گذاشته‌اند. پنجره‌ها، تابلوها، پرده‌ها و لوازم قدیمی همه‌وهمه دست به دست هم داده‌اند تا چشمان شما را محو خود سازند.

-گالری-اتفاق-3 کافه گالری اتفاق تهران

فضای داخلی وسیع است و حتی برای تعداد زیاد مشتریان هم مشکلی ندارد. حتی بااین‌حال هم میزها از هم فاصله دارند و هر چقدر هم که جمعیت زیاد باشد کافه شلوغ و بی‌نظم به نظر نمی‌رسد.طراحی دکوراسیون داخلی و ترکیب رنگ‌های فوق‌العاده، استفاده از لوازم آنتیک، دیوارکوب‌هایی نظیر گلدوزی‌ها و بشقاب‌های لعابی و در آخر استفاده از گیاهان به‌جای وسایل تزیینی بی‌جان برجسته‌ترین ویژگی‌های این کافه هستند.

گالری اتفاق

کافه «اتفاق» فقط یک کافه نیست و در آن رویداد‌های فرهنگی‌هنری زیادی در جریان است. برای مثال هر هنرمندی که مایل باشد آثار خود را در این کافه به نمایش بگذارد، از او هزینه اضافی به‌جز ۲۰درصد فروش گرفته نمی‌شود و این فرصت خوبی برای هنرمندانی است که برای فروش و نمایش آثار خود مجبورند هزینه‌های هنگفتی را برای اجاره سالن بپردازند.
گفته می‌شود در اینجا هر پنجشنبه ساعت هفت غروب افتتاحیه یک گالری است و چه خبری بهتر از این برای علاقه‌مندان به هنر. علاوه‌بر این‌ها تیم کافه «اتفاق» علاقه خود به گیاهان را با افتتاح فروشگاه گل و گیاه نشان داده و می‌توان گفت در اینجا همه‌چیز برای همه افراد مهیاست!

دیگر رویدادهای کافه عبارت‌اند از: اجرای موسیقی اصیل ایرانی به‌صورت زنده، برگزاری رویدادهای مربوط به آموزش تصویرسازی، عکاسی، گویندگی و نویسندگی و در آخر رویداد‌های مربوط به جشن‌های آیینی مثل یلدا و… .

نحوه دسترسی به کافه گالری اتفاق

آدرس :میدان فردوسی، انتهای خیابان ایرانشهر، ضلع شرقی پارک هنرمندان، ابتدای کوچه اردلان، پلاک ۲۴، طبقه دوم
دسترسی از طریق مترو: ایستگاه مترو هفت‌تیر یا طالقانی

-گالری-اتفاق-4 کافه گالری اتفاق تهران

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *