رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

مرکز خرید گالریا تهران

تاریخ بروزرسانی :
۵ تیر ۱۳۹۹

مرکز خرید گالریا تهران ، یکی از لوکس‌ترین مراکز خرید شمال شهر تهران است. این مرکز خرید مدرن در منطقه‌ ولنجک واقع شده‌است.شهر تهران با رشد و توسعه‌ی روزافزون خود نیازمند امکانات و خدمات بسیاری است. در تمامی مناطق تهران به ویژه در مناطق شمالی شهر، روز به روز به تعداد برج‌ها و آپارتمان‌ها افزوده می‌شود. از این رو خدمات و امکانات ویژه‌ای نیز باید به این مناطق تخصیص یابد.

-خرید-گالریا-2 مرکز خرید گالریا تهران

یکی از مهم‌ترین این امکانات وجود مراکز خرید، بازار و پاساژ برای رفع نیازهای ساکنان است. مرکز خرید گالریا از بخش‌های متعددی تشکیل شده که هر یک از آن‌ها کاربری مخصوص به خود را دارند. بنابراین اگر به دنبال مرکز خریدی مناسب و لوکس در شمال تهران هستید، مرکز خرید گالریا بهترین گزینه است.
مرکز خرید گالریا تهران، در زمینی به مساحت نزدیک به ۳۲۰۰ مترمربع واقع شده است. گالریا دارای دو بخش جنوبی و شمالی بوده که این دو بخش از طریق پارکینگی در طبقه منفی ۵ به یکدیگر وصل می‌شوند. بخش جنوبی یا تجاری مجتمع دارای ۱۵ طبقه (۸ طبقه زیر همکف و ۷ طبقه بالای همکف) و بخش شمالی آن ۱۷ طبقه (۱۰ طبقه زیر همکف و ۶ طبقه بالای همکف) می ‌باشد.

-خرید-گالریا مرکز خرید گالریا تهران

از ویژگی‌های گالریا می‌توان به استفاده از مواد و مصالح خاص در ساختمان از جمله سنگ‌های تراورتن، ابزار دستی و کلاسیک در بدنه و سنگ‌های گرانیت ایتالیایی اشاره کرد. مهم‌ترین دیدنی این مجموعه لوستر آن است. این شاهکاری هنری، بزرگ‌ترین لوستر دست‌ساز خاورمیانه به‌شمار می‌رود که ساخت آن سه ماه به طول انجامید.

طراحی و استفاده از مواد درجه یک در ساخت مرکز خرید نیز از ویژگی های آن است و بزرگترین لوستر دست ساز خاورمیانه نیز در این مجتمع قرار دارد
رستوران منحصر به فرد این مجموعه در طبقه ۶ قرار دارد و دارای ۱۱۰۰ مترمربع فضای سرپوشیده و ۵۸۰ مترمربع تراس با سقف متحرک است. فودکورت با مجموعه غذاهای بین المللی شامل ایتالیایی، ایرانی، مکزیکی، لبنانی، برگر، آسیایی و دسر بار در طبقه پنجم نیز از جذابیت های این مرکز خرید به شمار می رود. روبوکیدز نیز دیگر بخش جذاب این مرکز خرید است که اولین پارک رباتیکی ایران محسوب می شود؛ محیطی سرپوشیده با ربات هایی که کودکان را حسابی سرگرم می کنند.

-خرید-گالریا-3 مرکز خرید گالریا تهران

واحدهای ساختمان شمالی گالریا

در ساختمان شمالی این مجموعه نیز سالن زیبایی پرستو رستگار در طبقه‌ی سوم و باشگاه انرژی در طبقه‌ی دوم قرار گرفته‌است. این باشگاه یکی از بزرگترین و مجهز ترین مجموعه‌های فرهنگی ورزشی تخصصی تناسب اندام و بدنسازی کشور است.

پارکینگ هوشمند

یکی از امکانات رفاهی این مجموعه پارکینگ هوشمند و پرظرفیت آن است؛ بنابراین دیگر نیازی به صرف وقت برای پیدا کردن محل پارک خودروی خود ندارید.
همچنین استفاده از سیستم هوشمند بی ام اس، به‌منظور صرفه‌جویی در انرژی از دیگر امکانات منحصربه‌فرد این مجموعه‌ محسوب می‌شود.

نحوه دسترسی به مرکز خرید گالریا

آدرس:تهران، ولنجک، انتهای خیابان سیزدهم شرقی، پلاک پنج، مرکز خرید گالریا
ساعت کاری:واحدهای تجاری گالریا از شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۲۳ و در روزهای تعطیل و جمعه از ساعت ۱۱ تا ۲۳
فودکورت از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۲۳:۳۰، واحدهای کافی شاپ از ساعت ۸:۳۰ تا ۲۳:۳۰

-خرید-گالریا-4 مرکز خرید گالریا تهران

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *