رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۰ مرداد ۱۴۰۰

چطور بهترین تور استانبول هوایی را تهیه کنیم؟

اشتراک گذاری

سفر به استانبول یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین سفرها از نظر ایرانیان است و سالانه تعداد زیادی از گردشگران کشورمان با تهیه تور استانبول از این شهر بازدید می‌کنند. شهر استانبول با وجود جاذبه‌های گردشگری متعدد، بناهای تاریخی و مرکز خریدهای بزرگ می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سفر شما باشد. برای سفر به استانبول می‌توانید از راه زمینی سفر کنید؛ اما به‌دلیل مسافت طولانی بهتر است از راه هوایی به استانبول بروید. در این مقاله به شما توضیح خواهیم داد که چگونه می‌توانید بهترین تور استانبول هوایی را تهیه کنید.
شهر استانبول
شهر استانبول که در گذشته با نام قسطنطنیه شناخته می‌شد، یکی از مراکز تاریخی و تجاری کشور ترکیه است که قسمتی از آن در قاره اروپا و قسمتی دیگر در قاره آسیا قرار دارد. این شهر، تنها شهر در کشور ترکیه است که هم اروپایی و هم آسیایی محسوب می‌شود. استانبول با داشتن رتبه سوم شهرهای توریستی جهان، همه ساله میزبان تعداد زیادی از گردشگرانی است که برای تفریح، خرید و تجارت به این شهر سفر می‌کنند.

استانبول

برای سفر با تور استانبول به چه مدارکی نیاز خواهیم داشت؟

کشور ترکیه قوانین آسانی را برای مسافران ایرانی در نظر گرفته که می‌خواهند از شهر استانبول بازدید کنند. طبق قوانین این کشور، ایرانیان می‌توانند فقط با داشتن گذرنامه و بدون دراختیار داشتن ویزا به مدت ۹۰ روز در این شهر اقامت داشته باشند. چنان‌چه گردشگری بخواهد به مدت بیش از ۹۰ روز در این شهر اقامت کند، باید حتما برای اخذ ویزای مربوطه اقدام کند.

استانبول

بهترین زمان برای سفر به استانبول چه فصلی است؟

شهر استانبول در همه فصل‌ها سال دیدنی بوده و گردشگران می‌توانند از آن بازدید کنند؛ اما فصل‌های بهار و پاییز بهترین فصول برای سفر گردشگران به این شهر هستند. آب‌وهوای دلنشین و طبیعت زیبای استانبول در این دو فصل کنار حراجی‌های بزرگی که در این زمان‌ها برگزار می‌شوند، شرایط را برای سفر گردشگران بسیار مطلوب می‌کند.

جاذبه‌ های گردشگری شهر استانبول

شهر استانبول شهری با جاذبه‌های گردشگری متعدد است که می‌تواند برای گردشگران بسیار جذاب و مناسب باشد. همه گردشگرانی که به کشور ترکیه سفر می‌کنند، قطعا چند روزی را در این شهر می‌گذرانند و از اماکن تجاری، تاریخی و دیدنی آن بازدید می‌کنند. از جمله توریستی‌ترین اماکن شهر استانبول که موردتوجه گردشگران واقع می‌شوند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
– مسجد ایاصوفیه که بنایی تاریخی و به‌جا مانده از عصر امپراطوران عثمانی است.
– کاخ موزه دیدنی توپکایی
– مسجد سلطان احمد یا مسجد آبی شهر استانبول
– بازار بزرگ استانبول که به بهشت گردشگران استانبول معروف است.
– برج گالاتا استانبول
– مراکز خرید مختلف استانبول
– مرکز خرید استانبول مال که در آن اجناسی از معروف‌ترین برندهای تجاری جهان به‌فروش می‌رسد‌.
– مرکز خرید استانبول فروم که کنار خرید، امکانات تفریحی متعددی را برای گردشگران فراهم می‌کند.
– مرکز خرید زورلو

چگونه بهترین تور استانبول هوایی را تهیه کنیم؟

سفر با تور استانبول به این شهر، یکی از مطمئن‌ترین و بهترین روش‌های بازدید از استانبول است. تور استانبول این امکان را برای مسافران و گردشگران فراهم می‌کند که بلیط سفر به این شهر، اقامت هتل در آن، تور لیدر و امکان بازدید از قسمت‌های مختلف شهر را یک‌جا برای خود تهیه کنند. بعضی از تورها حتی وظیفه تهیه غذای مسافران را نیز برعهده می‌گیرند. دراین‌بین تهیه تور استانبول هوایی نسبت به تهیه تور زمینی برای سفر به ترکیه و استانبول بهتر است؛ زیرا با این تور، مدت زمان کم‌تری طول می‌کشد تا به محل اقامت خود برسید و سفر راحت‌تری را تجربه خواهید کرد.
برای تهیه تور هوایی استانبول می‌توانید به سایت آژانس‌های گردشگری معتبر مراجعه و سفر موردنظر خود را از بین سفرهای موجود انتخاب کنید. این سفرها، بسته به امکانات تور، هتل، تعداد روزهای اقامت و… با قیمت‌های مختلفی به گردشگران ارائه می‌شوند. همچنین می‌توانید با مراجعه حضوری به آژانس‌های گردشگری، از آ‌ن‌ها بخواهید که با توجه به شرایط مالی و انتظارات شما از این سفر، یک تور مناسب را برای شما انتخاب کنند.

استانبول

خلاصه مقاله و نتیجه‌ گیری

همان‌طورکه گفته شد، تور استانبول یکی از تورهای محبوب کشور ترکیه است که گردشگران زیادی سالانه برای تهیه آن اقدام می‌کنند. با تهیه تور استانبول هوایی می‌توانید امکانات یک سفر هیجان‌انگیز و به‌یادماندنی را برای خود و اعضای خانواده‌تان فراهم کنید. درحال‌حاضر ما نمی‌توانیم یک تور مشخص را به‌عنوان بهترین تور استانبول به شما معرفی کنیم؛ زیرا خوب یا بد بودن یک تور، نسبت به انتظارات مختلف متفاوت است و برای انتخاب آن باید بدانید که شما چه توقعاتی از سفر خود دارید. مشخصات همه تورهای استانبول در سایت‌های گردشگری درج شده‌اند و شما می‌توانید همین الان با یک جست‌وجوی ساده در اینترنت از آن‌ها آگاه شوید.

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *