جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل صدرا شیراز

تاریخ بروزرسانی :
۱۵ آبان ۱۴۰۰

هتل صدرا شیراز در مرکز شهر کهن و تاریخی شیراز با بهترین دسترسی به اماکن گردشگری و مراکز تجاری و بازار اصلی واقع شده است.هتل صدرا شیراز هتلی دوستاره واقع در خیابان زند است. موقعیت مکانی هتل از نظر دسترسی به جاذبه‌های تاریخی و دیدنی شهر بسیار خوب است. با پیاده‌روی کمی می‌توانید از ارگ کریم‌خان و مجموعه وکیل بازدید کنید. حرم شاهچراغ (ع) و اماکنی جون نارنجستان قوام، مسجد نصیرالملک و خانه زینت الملوک هم به راحتی از هتل قابل دسترس هستند.

آرامگاه حافظ و باغ جهان نما هم با ماشین کمتر از ۱۵ دقیقه با هتل فاصله دارند. اگر به دیدن فیلم علاقه دارید خوب است بدانید در اطراف هتل چندین سینما واقع شده‌است. همچنین به دلیل نزدیکی به ایستگاه اتوبوس و مترو می‌توانید به راحتی به دیگر نقاط شهر بروید. فاصله فرودگاه تا هتل هم حدود ۲۰ دقیقه است که می‌توانید این مسیر را با مترو نیز طی کنید.

هتل صدرا شیراز هتل صدرا شیراز

اتاق و سوئیت

اتاق‌ها تمیز و مرتب بوده و چیدمان ساده‌ای دارند. ضمن اینکه از امکانات رفاهی مناسبی هم برخوردارند. برای مثال همگی به سیستم تهویه‌مطبوع مجهز بوده و تختخوابهای راحتی دارند. تلویزیون، مبل، کمدلباس و یخچال هم از دیگر امکانات ارائه شده‌است. همچنین اگر اشیای قیمتی همراه دارید می‌توانید آن‌ها را در صندوق‌امانات اتاق خود نگهداری کنید. حمام اختصاصی به همراه سشوار و لوازم بهداشتی نیز در همه واحدها موجود است. اگر به تنهایی قصد سفر به شیراز را دارید می‌توانید اتاق‌های یک تخته هتل را رزرو کنید. برای گروه‌های دو نفره اتاق‌های دوتخته «توئین» شامل دو تخت یک نفره آماده شده‌است.

زوج‌ها هم می‌توانند از اتاق‌های «دبل» که یک تخت دونفره دارد، استفاده کنند. گروه‌های سه نفره هم می‌توانند اتاق‌های سه تخته را انتخاب کنند. این اتاق‌ها با ۱ تخت دونفره و ۱ تخت تک نفره تجهیز شده‌اند. اتاق‌های چهارتخته هم گزینه دیگری برای اقامت در هتل صدرا است. این اتاق‌ها یا به صورت یک اتاق که ۱ تخت دونفره و ۲ عدد تخت یک نفره داراد ارائه شده و یا به صورت کانکت با دو اتاق که توسط یک در به هم متصل می‌شوند.

هتل صدرا شیراز12 800x450 هتل صدرا شیراز

رستوران و کافی شاپ

رستوران هتل با ارائه منو متنوعی از انواع غذاهای ایرانی و عربی از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم کلم‌پلو شیرازی این رستوران را حتما امتحان کنید. کافی‌شاپ هتل هم با ارائه انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و دسرهای خوشمزه مکان مناسبی برای استراحت و تازه کردن نفس بعد از یک روز طولانی و گشت‌و‌گذار در شهراست.

هتل صدرا شیراز5 800x450 هتل صدرا شیراز

امکانات دیگر

با اقامت در هتل صدرا شیراز در فضای اتاق‌ها و لابی به اینترنت وای‌فای (البته با محدودیت حجمی) دسترسی خواهید داشت. برای آن‌دسته از میهمانانی که با خودرو شخصی سفر می‌کنند پارکینگ به صورت مسقف واقع در طبقه ۱- و غیر مسقف در محوطه جنب هتل با ظرفیت مجموعا ۲۰ خودرو فراهم شده‌است. یک سالن بیلیارد هم برای تفریح و سرگرمی‌ در هتل موجود است. لابی مبله آسانسور، صندوق امانات و خدمات خشک‌شویی نیز از دیگر تسهیلاتی است که هتل به میهمانان خود عرضه می‌کند.

نحوه دسترسی

آدرس: شیراز – خیابان کریم خان زند – خیابان رودکی

هتل صدرا شیراز1 800x450 هتل صدرا شیراز

هتل صدرا شیراز2 800x450 هتل صدرا شیراز

هتل صدرا شیراز3 800x450 هتل صدرا شیراز

هتل صدرا شیراز4 800x450 هتل صدرا شیراز

هتل صدرا شیراز6 800x450 هتل صدرا شیراز

هتل صدرا شیراز7 800x450 هتل صدرا شیراز

هتل صدرا شیراز8 800x450 هتل صدرا شیراز

هتل صدرا شیراز9 800x450 هتل صدرا شیراز

هتل صدرا شیراز10 800x450 هتل صدرا شیراز

هتل صدرا شیراز11 800x450 هتل صدرا شیراز

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *