رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۳ آذر ۱۳۹۳

مراسم تقدیر از کارمندان معلول سازمان میراث‌فرهنگی برگزار شد

لینک این مطلب کپی شد!

تاریخ خبر :۱۳۹۳/۰۹/۱۲-مراسم تقدیر از کارمندان معلول سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با حضور حسینی مکارم معاون توسعه مدیریت برگزار شد.

همزمان با ۱۲ آذر، روز جهانی معلولان، مراسم تقدیر از کارمندان معلول سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با حضور حسینی مکارم معاون توسعه مدیریت سازمان برگزار شد.

معاون توسعه مدیریت سازمان میراث‌فرهنگی در این مراسم با اشاره به ضرورت توانمندسازی جامعه معلولان، گفت: کسب علم و دانش، توان مسئولیت‌پذیری معلولان و به ویژه کارمندان را افزایش می‌دهد.

حسینی مکارم با بیان اینکه کارمندان معلول سازمان میراث فرهنگی، کم‌توقع‌ترین شاغلین این مجموعه هستند، تصریح کرد: ما وظیفه داریم هر اقدامی که در ارتقاء بازدهی کارمندان معلول موثر است را ارائه دهیم.

وی حضور کارمندان معلول در سازمان میراث‌فرهنگی را نشانه‌ای از توجه این مجموعه به جامعه معلولان دانست و تاکید کرد: سازمان میراث فرهنگی برای افزایش توان کارمندان معلول وظیفه دارد.

معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی در پایان با آرزوی توفیق و سلامتی برای جامعه معلولان، ادامه داد: همه ما در قبال معلولان وظایفی داریم و نباید نسبت به انجام این مسئولیت‌ها بی‌تفاوت باشیم.
گفتنی است در این مراسم کارمندان معلول سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مسائل و مشکلات خود را با معاون توسعه مدیریت در میان گذاشتند.
1203 مراسم تقدیر از کارمندان معلول سازمان میراث‌فرهنگی برگزار شد
همچنین لوح تقدیر کارمندان معلول سازمان میراث فرهنگی توسط حسینی مکارم به آنها اعطا شد.

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *