رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۸ دی ۱۳۹۳

شبکه اجتماعی تصویری سازمان میراث فرهنگی در آپارات راه اندازی شد

اشتراک گذاری

تاریخ خبر :۱۳۹۳/۱۰/۰۸-کانال رسمی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در شبکه اجتماعی آپارات راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی ، دکتر حمید ضیایی پرور رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اعلام این خبر افزود: این صفحه در آدرس www.aparat.ir/ichto از روز گذشته راه اندازی شده و در آن فیلم ها و تصاویر مربوط به حوزه ماموریتی این سازمان بارگذاری می شود. وی به سیاست رسانه ای جدید سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اشاره کرد و گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده در مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان، استفاده از ظرفیتهای مثبت شبکه های اجتماعی مجازی به منظور اطلاع رسانی به افکار عمومی مردم ایران و مخاطبان خارجی، در دستور کار قرار گرفته است.

وی به سخنان اخیر مسعود سلطانی فر رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در گردهمایی اخیر مدیران روابط عمومی های ستادی و استانی سازمان اشاره کرد و گفت: رییس سازمان در این گردهمایی تاکید کرد که سرعت انتقال اطلاعات در شبکه های اجتماعی با هیچ رسانه ای قابل قیاس نیست و مدیریت بر این گونه شبکه ها و برخورد عالمانه و آگاهانه مهمترین اقدامی است که باید در دستورکار خود قرار دهیم. فضای مجازی و شبکه های اجتماعی امروز گسترش قابل توجهی پیدا کرده اند و ما می توانیم به عنوان مهمترین ابزار برای انتقال دیگاه های خود و ارتباط با مردم از آنها استفاده کنیم .

به گفته ضیایی پرور، استراتژی حضور سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری در فضای شبکه های اجتماعی مجازی تدوین شده و به تدریج بر اساس برنامه زمان بندی شده به اجرا در می آید. هدف این برنامه، اطلاع رسانی گسترده به مخاطبان داخلی و خارجی و معرفی جاذبه های گردشگری ایران به دنیا، معرفی میراث فرهنگی کشور و همچنین ترویج و معرفی هنرهای سنتی و صنایع دستی ایران می باشد.

آپارات یک شبکه اجتماعی مجازی ایرانی است که امکان به اشتراک گذاری فیلم و تصویر را برای کاربران خود فراهم می کند. در این شبکه که مشابه یوتیوب است، همچنین سازمان ها و شرکتهای مختلف ایرانی امکان ایجاد کانال رسمی دارند.

156 شبکه اجتماعی تصویری سازمان میراث فرهنگی در آپارات راه اندازی شد

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *